Sperziebonen kun je beter eerst even kort koken. Tenminste dat doe ik altijd. Tenzij ze uit een blikje of potje komen, dan kun je ze meteen in de wok doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
In een pan doen en wokken tot ze een beetje donker zijn. Misschien met een sausje.
het zijn versequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sperziebonen kun je beter eerst even kort koken. Tenminste dat doe ik altijd. Tenzij ze uit een blikje of potje komen, dan kun je ze meteen in de wok doen.
worden ze dan wel goed gaar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
In een pan doen en wokken tot ze een beetje donker zijn. Misschien met een sausje.
Als ik die wok, doe ik die dus eerst even 5-10 minuutjes koken en daarna in de wok er bij doen voor een paar minuutjes..quote:
Doortje, die volgende week ook even langs komt, die doet zo een loesie, kimmie holland of patty brard!quote:
owkkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik die wok, doe ik die dus eerst even 5-10 minuutjes koken en daarna in de wok er bij doen voor een paar minuutjes..
k heb geantwoordquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Zeg bennypoes, beantwoord je DM eens, of anders Whasaap eens!
Ja dat kan wel. Tenminste ik denk dat ze als ze afgekoeld zijn nog steeds wokbaar zijn, maar dan moet je ze wel iets langer wokken dan een paar minuutjes om ze op temperatuur te krijgen denk ik. .quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owkk
Ik moet ze om half 10 wokken...
Kan ik ze nu dan even koken???
Ik heb nog nooit gewokt, maar rob wil zijn boontjes gewokt hebben
owk dan ga ik ze nu even zachtjes opzettenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat kan wel. Tenminste ik denk dat ze als ze afgekoeld zijn nog steeds wokbaar zijn, maar dan moet je ze wel iets langer wokken dan een paar minuutjes om ze op temperatuur te krijgen denk ik. .
jep, de Delirium Tremens, de La Guillontine, de Gulden Draak, Old Tom, Texels Skuumkoppe, Hel en Verdoemenis, en Zeitgeistquote:
Ik ken ze allemaal nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, de Delirium Tremens, de La Guillontine, de Gulden Draak, Old Tom, Texels Skuumkoppe, Hel en Verdoemenis, en Zeitgeist
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
als ik er aan denk zal ik op de meet wat delirium meenemen, is een erg lekker biertje
Ooit voor mijn verjaardag gekregen, was lekker ja..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
als ik er aan denk zal ik op de meet wat delirium meenemen, is een erg lekker biertje
Awww, hier liepen ze op de popcorn te jagenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
Missy springt op de zak chips, dat kraakt, beestje springt nog net niet tegen het plafond.
hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
Missy springt op de zak chips, dat kraakt, beestje springt nog net niet tegen het plafond.
mijn juf en docter zijn nu met 5 boten naar rioquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Awww, hier liepen ze op de popcorn te jagen
Ja, wat een geweldige film is dat, Despicable me, ik heb zo vreselijk gelachenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef Lutte het volgende:
Kei lieef, allebei!!
Was het trouwens leuk Kally?
mja, een echte jachthond is het hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef Lutte het volgende:
Kei lieef, allebei!!
Was het trouwens leuk Kally?
Ik zit nog te wachten want Patrique heeft me die dingen niet gegevenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn juf en docter zijn nu met 5 boten naar rio
Gelukkig maar, gezellig!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, wat een geweldige film is dat, Despicable me, ik heb zo vreselijk gelachen
pfft, wat een sletjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten want Patrique heeft me die dingen niet gegeven
Owquote:
Okequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef Kally het volgende:
Maar Benny als wij die film samen kijken, hebben we vet de slappe lach
Zonde van net, want zijn stem isquote:
Weltrusten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen, krijg verjaardagsbezoek van mijn broer + gezin
Als het goed is wel jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Weltrusten!
Veel plezier, komt je neefje ook?
Mocht je niemand meenemen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Kally het volgende:
Ik was trouwens uitgenodigd om bij Hollands next Millionaire te zitten, ja leuk alleen
Ed heet hij geloof ikquote:
Ja tochquote:
Nee, was alleen voor mijquote:
Wat een onzin danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, was alleen voor mij
Ik ken het hele programma ook niet hahaha
Ja en raar want ik ben nergens lid van dus snap er de ballen van.quote:
O ja handigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mocht bij dat programma dus reserve kandidaat gaan.. maar als je die aflevering niet aan de beurt kwam, schoof je door naar de volgens.. JA MOI... wat n reiskosten.. apen
ow dat is vaagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en raar want ik ben nergens lid van dus snap er de ballen van.
blij dat je mij niet hebt opgegevenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat is vaag
Ik krijg regelmatig uitnodigingen voor programma's ook... Laatst zochten ze nog vrijgezellen tussen de 30 en 40. Voor een programma....
Ik sta in de computer van endemol, talpa en blue circle
Ik ga kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Binnenkort weer... allemaal kijken, ookal is het de EO! haha
Echt wel, kan ik weer van de bank af glijden van jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Naar jou ga ik wel kijken! Natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Hahaha jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt wel, kan ik weer van de bank af glijden van je
(van het lachen deze keer)
Dat was echt zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hahaha jaNet zoals de vorige keer
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
De concurrentie is hoog.. ja, die andere hanneke is erg lang idd!
Dan ben ik al zestien!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
27-05 toch? XFA? Dan zet ik het in agenda
Die blonde ja, die ogenquote:
Yup.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
27-05 toch? XFA? Dan zet ik het in agenda
mooie ogenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:26 schreef Kally het volgende:
Ik vind die Hanneke die wij hebben gezien echt een hele mooie uitstraling hebben
Nee die komt uit een of ander gereformeerd dorp, met der leren broekquote:
je hebt de etickets ook al?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup.
Zal ik het voor de zekerheid naar je doorsturen. Zodat ik het neit per ongeluk kan verwijderen ofzo
Die man is geweldigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
HIJ VERLOOR ZIJN OOG HAHAHAHAHAAHAHAHAHA
quote:
Dat niet, maar ik mag wel naar de markt.quote:
Nee, hij heeft volgens mij een freundin! Maar, je mag m hebben dan!..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Kitty? pyke is niet gay toch, mag ik hem dan?
Hij heeft echt wat jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft volgens mij een freundin! Maar, je mag m hebben dan!..
Maar, ik wil een Pyke.. Grr
Jij krijgt Danielquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft volgens mij een freundin! Maar, je mag m hebben dan!..
Maar, ik wil een Pyke.. Grr
Hij woont in Zaandamquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef Kally het volgende:
Ik zou hem alleen even restylen, enn ik ken hem ergens van, ik weet het zeker
Ja maar heel zijn leven al?quote:
is goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als die in de halve finale staat, gaan we naar de artiestenuitgang.. haha
Ow dat weet ik niet, hij heet Pyke Posquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar heel zijn leven al?
Of zijn look-a-like woont in Rotjeknor
Omg, die naamquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat weet ik niet, hij heet Pyke Pos
Ik ookquote:
Ik vind The Differences en Adlicious tofquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind dat er in dit seizoen echt in elke categorie wel een potentiele winnaaar staat!
Dat is wel erg oerhollandsquote:
Beterquote:
Ik durfde het niet te zeggenquote:
*volgtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
En Benny
http://twitter.com/#!/berivanegull
Hij nog kaneel?quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:47 schreef Kally het volgende:
O ik heb zo gelachen om de jongste daarnet.
Ik heb nieuwe tandpasta gekocht voor allebei een aparte tube, zegt die oudste de mijne smaakt naar pepernoten.
Zegt de jongste de mijne naar kameel () ik zeg hoe smaakt een kameel dan, nou mama dat weet je toch wel kameelsnoepjes, ik ooooooohhhhhhhh kaneelsnoepjes
![]()
![]()
Truste lieffiequote:
Hey Roosquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
kom je naar SHO? hebben we topic over Tat
Wat leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:00 schreef Kally het volgende:
Ik ga morgen naar mijn neefje kijken, die gaat afzwemmen
Tnx, dat is ook echt mijn boeffie, en een enorme dondersteen, hij en jongste samen is echt hel hahaquote:
Wie dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef Crazy-M het volgende:
LOL, dan ligt gewoon de beste, degene die al een plaats heeft @ holiday in ice. Eruit bij sterren dansen op het ijs.
De presentators, deelnemers + publiek snappen er niks van
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Echt?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef Crazy-M het volgende:
LOL, dan ligt gewoon de beste, degene die al een plaats heeft @ holiday in ice. Eruit bij sterren dansen op het ijs.
De presentators, deelnemers + publiek snappen er niks van
jahquote:
Ze zeggen het publiek .... zeggen zequote:
maar wat wat wat hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah
die gene die overbleven waren met stomheid geslagen.
Cita die snapte er totaal niks van, had geen woorden voor.
Gerard die wist gewoon niks meer te zeggen
maar heeft hij geen skate off hoeven doen dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze zeggen het publiek .... zeggen ze
jah, dat ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar heeft hij geen skate off hoeven doen dan?
ik al buurtgenoot verzoek verstuurtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef Kally het volgende:
Crees mijn collega heeft je gevraagd, haar zoon wist ze nog niet of hij dat gedaan had
vaaaaaaaaaaaaag, maar afgelopen afleveringen heeft de jury toch steeds hun favoriet gered?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, dat ook.
maar jah... mocht niet baten.
Ze zeggen dat hij het met stemmen van publiek verloren heeft.
wat mij sterk lijkt. Hij had gewoon 9's enzo
jah ...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
vaaaaaaaaaaaaag, maar afgelopen afleveringen heeft de jury toch steeds hun favoriet gered?
dat zou goed kunnenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ...
* Crazy-M denkt dat de gezusters smit in de finale moeten staan
is wel erg toevallig ...quote:
quote:
Zou ik ook doen als ik jou was, ze zijn schaars.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kom speciaal op knuffels van Lutte af
Geeft niet johquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef Lutte het volgende:
Al die liefde.
Ik heb echt een aandachttekort of een liefdesoverschot ofzo.
Normaal knuffel ik met Lieve ofzo, alleen het is vakantie en drama enzulks.
ja kan ik wel gebruikenquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:38 schreef Lutte het volgende:
Crv, heb jij niet in een van je archieven een grouphug-smiley?
Gelukkig hebben we altijd jou met je smileysquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd jou met je smileys
teveel eerquote:
Echt hè? Afgelopen week ook, iemand zei iets willekeurigs, crv: wacht effe. En weer een bijpassende smiley.quote:
je weet de originelen er altijd haarfijn uit te pikkenquote:
Ja ga ik ook zoquote:
das zacht uitgedruktquote:
Nee gewoon, moe is niet leuk, en nee ik moet redelijk bijtijds op morgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom![]()
wil je het lang volhouden vandaag ?
hallo Babe, vergat jou ook helemaal gedag te zeggenquote:
Nee hoor, ik verwachtte nu alleen die haai smileyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef crv het volgende:
[..]
hallo Babe, vergat jou ook helemaal gedag te zeggen
daar heb ik hem niet vanaf.quote:
moe is idd niet leuk.... ben geregeld structureel moe, maar dat komt eerder door het tekort aan slaapquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gewoon, moe is niet leuk, en nee ik moet redelijk bijtijds op morgen
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gewoon, moe is niet leuk, en nee ik moet redelijk bijtijds op morgen
ben er niet bij met mijn gedachte sorryquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verwachtte nu alleen die haai smiley
Omdat neefje al om 11 uur moet afzwemmen, dus dan half 11 weg hier dus zeker 9 uur uit bedquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:44 schreef crv het volgende:
[..]
ben er niet bij met mijn gedachte sorry[ afbeelding ]
Ooohw daarom... nja, het is iig een leuke redenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat neefje al om 11 uur moet afzwemmen, dus dan half 11 weg hier dus zeker 9 uur uit bed
quote:
quote:
is er wat bijzonders dan ?quote:
nee ik had kipcorn vandaagquote:
Aardbeving Japan, en vervolgens Tsunamiquote:
Yupquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee ik had kipcorn vandaag
worden vissen ook meegevoerd door die tsunami eigenlijk?
oh ja dat hoorde ik net in de auto terug en ook een AKW die op meltdoen of zo staatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Aardbeving Japan, en vervolgens Tsunami
Nee die blijven lekker liggen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee ik had kipcorn vandaag
worden vissen ook meegevoerd door die tsunami eigenlijk?
Ja hij lekt, en het was niet ernstig, maar het gebied van evacuatie wordt steeds groter, er hangt blijkbaar toch wel erg veel stralingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:48 schreef crv het volgende:
[..]
oh ja dat hoorde ik net in de auto terug en ook een AKW die op meltdoen of zo staat
damn, ik heb vanavond eigenlijk alleen XFactor gekeken en geen nieuws.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Aardbeving Japan, en vervolgens Tsunami
Ik had beelden op CNN gezien, maar die waterstroom net nog nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn, ik heb vanavond eigenlijk alleen XFactor gekeken en geen nieuws.
Dit is pas de 1e keer dat ik echt beelden zag
quote:
dat leek echt nog 10x heftiger te gaan dan in 2004...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had beelden op CNN gezien, maar die waterstroom net nog niet
zij is zooo cool livequote:
en waar is mijn carnavalsknuffel?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaah! Jij krijgt een speciale keigekke carnavalsknuffel als je wilt.
Zij is sowieso uberbaasquote:
Vreselijk, natuurkracht op zijn sterkst.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Met een ("normale") aardbeving kunnen ze wel omgaan in Japan (tenzij rechtstreekt geraakt enzo), maar zo'n tsunami... daar kan je je echt niet tegen wapenen.
toch straling vrij? Damn. Laatste nieuws wat ik hoorde was dat hij kritiek wasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hij lekt, en het was niet ernstig, maar het gebied van evacuatie wordt steeds groter, er hangt blijkbaar toch wel erg veel straling
Net op het journaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toch straling vrij? Damn. Laatste nieuws wat ik hoorde was dat hij kritiek was
ja dat begreep ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toch straling vrij? Damn. Laatste nieuws wat ik hoorde was dat hij kritiek was
idd zelfs de betonen muur die de golf moest breken spoelde wegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Met een ("normale") aardbeving kunnen ze wel omgaan in Japan (tenzij rechtstreekt geraakt enzo), maar zo'n tsunami... daar kan je je echt niet tegen wapenen.
Truste Lutjeliefquote:
quote:
reken maar op zeker zo'n 50k of meerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:56 schreef Kally het volgende:
Laten we maar hopen dat het meevalt, en hopen dat het aantal slachtoffers ook meevalt, al vrees ik het ergste na die beelden net
hey welkom. Had je nog niet gezienquote:
Dat dus. En er zullen ook aardig wat naschokken komen heb ik het ideequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:56 schreef Kally het volgende:
Laten we maar hopen dat het meevalt, en hopen dat het aantal slachtoffers ook meevalt, al vrees ik het ergste na die beelden net
Tsunami's zal je hier niet zo gauw krijgen, hooguit storm en springvloedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:55 schreef iBenny het volgende:
En toch... bij een echt flinke golf of wat en de dijken breken door, hebben wij ook een probleem.
Ja, half nederland ligt dan onder water. Nog niet eens door een tsunami, maar gewoon omdat het zo is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:55 schreef iBenny het volgende:
En toch... bij een echt flinke golf of wat en de dijken breken door, hebben wij ook een probleem.
Ja vanmorgen waren het er 26, maar toen waren ze nog niet in staat bij het stadje te komen waar de beving het ergst te voelen was, en dan die Tsunami erachteraan, damnquote:
Amsterdam helemaal weg gevaagdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, half nederland ligt dan onder water. Nog niet eens door een tsunami, maar gewoon omdat het zo is.
Wel Eindhoven aan zee dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |