Ja, daar heb ik eigenlijk ook een hekel aan, maar dat is serieus een tof programma.quote:
Een massa doodsverwensing zelfsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Valt dat nog onder een doodsverwensing?
Wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Valt dat nog onder een doodsverwensing?
iemand aids toewensen. AIDS is geen dodelijk ziekte meer namelijkquote:
FiFa vind ik niet leukquote:
Je gaat er uiteindelijk wel dood aan, dacht ik? Al kunnen ze het onderdrukken. Kanker hoeft ook niet dodelijk te zijn, wens je ook niemand toe lijkt mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
iemand aids toewensen. AIDS is geen dodelijk ziekte meer namelijk
Dat is geen enkele ziektequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
iemand aids toewensen. AIDS is geen dodelijk ziekte meer namelijk
Tal! Hoe ist?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
FiFa vind ik niet leuk
Kunnen we niet gewoon gaan neuken?
Is ook goed, kan dan het bier ook laten staan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
FiFa vind ik niet leuk
Kun jij dat nog dan met die voetbal in je buik?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
FiFa vind ik niet leuk
Ja goed wel!quote:
Op mn kont of op mijn buikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is ook goed, kan dan het bier ook laten staan.
Tuurlijk lukt me dat!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun jij dat nog dan met die voetbal in je buik?
Doggystyle FTW!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef MissMSX het volgende:
Kun jij dat nog dan met die voetbal in je buik?
Ze ligt in stuitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doggystyle FTW!Al moet manlief dan wel uitkijken dat 'ie 't fontanelletje niet kapot beukt.
Sowieso iemand iets vervelend of ernstigs toewensen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat er uiteindelijk wel dood aan, dacht ik? Al kunnen ze het onderdrukken. Kanker hoeft ook niet dodelijk te zijn, wens je ook niemand toe lijkt mij
Heldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Op mn kont of op mijn buik
[..]
Tuurlijk lukt me dat!!
Als hij dan hard stoot slaat hij twee vliegen in een klapquote:
Het zit er voor jou over ongeveer een maandje op toch?quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij dan hard stoot slaat hij twee vliegen in een klap
Forum Opties | |
---|---|