Ach beter laat dan nooit...Zal ik Gert anders ff roepenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een gokje gewonnen.
Versabommie zegde dat ik ban zou hebbuh vóór 20:15.
Lekkahhh puhhhhh voor bommelmans, ik ben er nog![]()
![]()
Secret chat, dat er een tweede laag is? Dat er onder al dat ge-SC werkelijk berichten over de streams staan? Intrigerend!quote:
Jep, zoietsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Secret chat, dat er een tweede laag is? Dat er onder al dat ge-SC werkelijk berichten over de streams staan? Intrigerend!
Volgens Bommelmans krijg ik al een ban als ik HALLO zeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ach beter laat dan nooit...Zal ik Gert anders ff roepen
Ze zitten op de rode bankquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Secret chat, dat er een tweede laag is? Dat er onder al dat ge-SC werkelijk berichten over de streams staan? Intrigerend!
De SC is een uitstekende plek om die zwaaitjes te planten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens Bommelmans krijg ik al een ban als ik HALLO zeg.
HALLO
goed bezig menneke!quote:
Ik lees helemaal niks meer bij hier. Dat was wel anders in de tijd van DGK.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:54 schreef mootie het volgende:
Ok, tot nu toe alleen maar SC in deze COS, waarom lees ik eigenlijk bij.
Je kunt er wel heel grappig over gaan doen, maar het is heel vervelend als je bij wilt lezen, en maar ongeveer 10% van de posts gaan over de stream. En dan nog zijn het posts als: Oh, kijk die Gerard nou!, zodat je nog geen ruk weet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Niet Slowchatten, dat mag hier niet
Nu dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Straks videoboodschap van Sofia aan de bewoners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |