Was maar een grapje maar ik ging te verquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een ongestelde man kan zo op de kermis gaan staan.
offtopic: foeiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:59 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Was maar een grapje maar ik ging te ver
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:00 schreef wieweetwatt het volgende:
Goed volk, ik ga er vandoor... Ik word gedwongen....
Tot later en veel plezier
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:00 schreef wieweetwatt het volgende:
doeiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:00 schreef wieweetwatt het volgende:
jo merci! SANTÉquote:
http://home.nowlive.eu/onlinetvkijken.php?stream=allquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
jo merci! SANTÉ
ik kan nou btwnergens meer eenstream krigen?!?!?
ik zal je effe een updeet geven: aafke en karim moesten blijkbaar zsm van kleren wisselen en hebben de missie volbracht, het was lachwekkend om te zienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
jo merci! SANTÉ
ik kan nou btwnergens meer eenstream krigen?!?!?
er was iets gebeurtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zal je effe een updeet geven: aafke en karim moesten blijkbaar zsm van kleren wisselen en hebben de missie volbracht, het was lachwekkend om te zien
nee, want mijn man haat SST en die is nog wakkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:06 schreef Mata het volgende:
[..]
Tja.. als je wilt weten wat er tijdens de SL's gebeurd kun je best kijken toch ?
Kan niet als je in het buitenland zitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:06 schreef Mata het volgende:
[..]
Tja.. als je wilt weten wat er tijdens de SL's gebeurd kun je best kijken toch ?
ja dat d8 ik ook maar werkt hier ook nergens heb alle beschikbare browsers geprobeertquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
http://home.nowlive.eu/onlinetvkijken.php?stream=all
in IE werkt die bij mij wel....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat d8 ik ook maar werkt hier ook nergens heb alle beschikbare browsers geprobeert
er was 2 minuten streamlockquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:07 schreef superkokje het volgende:
als ik het goed begrijp zijn er alleen SL en zijn er wel werkene streaams
Nope, de streams openen nu op zowel de officiele site als via de andere oplossingen niet meer maar mensen die de streams nog open hadden kunnen wel blijven kijken. Vermoedelijk zal er zo een nieuwe versie van de player online komen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:07 schreef superkokje het volgende:
als ik het goed begrijp zijn er alleen SL en zijn er wel werkene streaams
wel een grote fail zeg dat het zelfs niet meer op de sstnl site werktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nope, de streams openen nu op zowel de officiele site als via de andere oplossingen niet meer maar mensen die de streams nog open hadden kunnen wel blijven kijken. Vermoedelijk zal er zo een nieuwe versie van de player online komen.
nee, doet het niet meer, niet in IE, niet in firefoxquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef Kwaliteit het volgende:
ik zal de op.txt wel even fixen op de pagina ...
welke mongool heeft dit gedaan?
werkt overigens www.spixtv.nl/browsers/ bij jullie nog?
hier niet... ook niet via de website zelf
streams op de secretstory.nl site liggen er uit kwaliteitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef Kwaliteit het volgende:
En Sofia heeft haar sanctie ook wel gehad (OP)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:10 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoe kan Guido nou 10 keer gedrukt hebben?
NWS is de andere kant op.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:12 schreef MargrietV het volgende:
AMSTERDAM - Met een Nederlands record op een 'bijnummer' liet Femke Heemskerk vrijdag in Amsterdam zien dat ze in Frankrijk opnieuw veel progressie heeft gemaakt. De zwemster haalde tijdens de openingsdag van de Swim Cup op de 100 meter rugslag met een tijd van 1.00,03 ruim een seconde van de oude nationale toptijd af, die sinds augustus 2009 al op haar naam stond.
Koekenpan PAFFFF!!! Zonuhhh grote knal jonguhhh, en sloapuh wat ie doet....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, want mijn man haat SST en die is nog wakker
tja, kan het proberen...... zo terug!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Koekenpan PAFFFF!!! Zonuhhh grote knal jonguhhh, en sloapuh wat ie doet....
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Koekenpan PAFFFF!!! Zonuhhh grote knal jonguhhh, en sloapuh wat ie doet....
Glitter?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, zet ook even een bakje koffie voor mij, het liefst met plaatjes erbij!
Nah...als ik zo teruglees is het de SC hoor Tjettepetquote:
Dat is zo off-topicquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Met glittertjes en beweging, en dan gaan we daarna bespreken wanneer onze huisdieren moeten poepen enzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Glitter?![]()
[..]
Nah...als ik zo teruglees is het de SC hoor Tjettepet
We don't give a shit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een gokje gewonnen.
Versabommie zegde dat ik ban zou hebbuh vóór 20:15.
Lekkahhh puhhhhh voor bommelmans, ik ben er nog![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
SC= SecretChat? Dan mag hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Glitter?![]()
[..]
Nah...als ik zo teruglees is het de SC hoor Tjettepet
Ach beter laat dan nooit...Zal ik Gert anders ff roepenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een gokje gewonnen.
Versabommie zegde dat ik ban zou hebbuh vóór 20:15.
Lekkahhh puhhhhh voor bommelmans, ik ben er nog![]()
![]()
Secret chat, dat er een tweede laag is? Dat er onder al dat ge-SC werkelijk berichten over de streams staan? Intrigerend!quote:
Jep, zoietsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Secret chat, dat er een tweede laag is? Dat er onder al dat ge-SC werkelijk berichten over de streams staan? Intrigerend!
Volgens Bommelmans krijg ik al een ban als ik HALLO zeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ach beter laat dan nooit...Zal ik Gert anders ff roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |