edit je OP danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef The_Sperminator het volgende:
Van mij mag dat andere topic wel weer open. Daar staat wel een OP in.
Ik wist het! Zodra de vraag stond dat ik de locatie kreeg...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja hoor, maar niet allemaal aapjes komen kijken.![]()
Bij The Dragon.
Het is wel grappig. Gasten die superhard hun best doen en dan toch niet gekozen worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef kastanova het volgende:
Dat battle-en doe ik principieel niet na al dat emancipatie-gelul, laat die vrouwen maar om mij vechten.
Naakt graag. In een bad met appel-kaneel-vla.
Had net een chick die alleen maar zeverde over paardrijden. Na 'n tijdje werd ze dus door twee man bestookt met ranzige grappen over paarden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:49 schreef Godshand het volgende:
Battledaten is wel lachen.
Soms kan je het beter vinden met die andere gast dan de chick waar het om gaat
Zij: "Jongens, wie moet ik nu kiezen?"
Ik: "Misschien willen wij jou wel niet, wat is er zo bijzonder aan jou?"
Zij:
De andere gast: "Hahaha"
Idd battlen doe ik ook niet omdat vrouwen maar om mij moeten vechten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef kastanova het volgende:
Dat battle-en doe ik principieel niet na al dat emancipatie-gelul, laat die vrouwen maar om mij vechten.
Naakt graag. In een bad met appel-kaneel-vla.
Dat zullen ze sowieso niet doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
Idd battlen doe ik ook niet omdat vrouwen maar om mij moeten vechten.
Nee dat komt omdat veel mannen zich direct vestigen bij een vrouw op het internet waardoor een vrouw nooit echt het gevoel heeft dat ze moeite moet doen.quote:
Dan ben ik toch benieuwd wat voor uitspraken je zoal doetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
zit daar al anderhalf jaar op. of langer.
sommige perioden wel heel erg intensief.
moeilijk, veel br33zahs ( sjonnies) of juist übernerds ( incl onbevallig uiterlijk)
plus, mensen denken daar dat ik 'troll', mijn foto zou niet bij mijn uitspraken passen
nee, daar wordt het niets
oh gewoon zoals mijn topics en posts hier.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd wat voor uitspraken je zoal doet.
Nietszeggend en onoverzichtelijk?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh gewoon zoals mijn topics en posts hier.
Zeg Kasta, je had toch een chick? Waar is ze gebleven want ze postte altijd voor en na jou. Weet ff nie meer hoe ze heette...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nietszeggend en onoverzichtelijk?
Je ziet er dus veelbetekenend en stijfjes uit ofzo.
Fabeldiertje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zeg Kasta, je had toch een chick? Waar is ze gebleven want ze postte altijd voor en na jou. Weet ff nie meer hoe ze heette...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |