Yeah geen oma meerquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WEL![]()
EN HET IS *TROMGEROFFEL*Dat wordt echt epiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vraag ook de moeder van Lama mee. Doe een moeder-zoon special
![]()
Who motivates the motivator?
Mjah dat lapohunten en kaapgedrag moeten we niet belonenquote:
Cliffs of doverquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:17 schreef djkoelkast het volgende:
Zozo, een goede gitaarplaat in de lijst.
He gadsie. Het zit haar ook niet mee he vandaagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eggs staat al de hele week om 8
en LoLa is verbannen
ohnee, haar kleine is ziek
Hij is speciaal voor jouquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beste gitaarplaat ooit.
Maar ik ben wel klaar met gitaren nu.
Lijkt me geen goed ideequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat wordt echt epies. Vraag ook de moeder van Lama mee. Doe een moeder-zoon special
![]()
Bier en dancequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is wel tof, maar vraag nu maar weer weekendmuziek aan. Beetje dance enzo
Goed nummer inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beste gitaarplaat ooit.
Maar ik ben wel klaar met gitaren nu.
Bier en tieten picsquote:
Lekker ding.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:19 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee
mijn moeder:
[ afbeelding ]
Weer een pizza laten vallen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zojuist zo ziekelijk hard gefaald dat ik eigenlijk moet huilen
Okquote:
Ik zat in het andere topik en ik dacht dat dat dit topik was en ik vond het raar dat niemand reageerde na een paar minutenquote:
Oh, dat doe ik zo vaakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zat in het andere topik en ik dacht dat dat dit topik was en ik vond het raar dat niemand reageerde na een paar minuten
Effecten -> Klik mic aan en dan editor kun je editten ;Dquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok de broadcast met dat Nicecast werkt nu volgens mij.
Iemand een idee hoe ik de microfoon in moet stellen ?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zat in het andere topik en ik dacht dat dat dit topik was en ik vond het raar dat niemand reageerde na een paar minuten
SSB met micquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok de broadcast met dat Nicecast werkt nu volgens mij.
Iemand een idee hoe ik de microfoon in moet stellen ?
Verzoekje van Snuf gok ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:30 schreef quaas het volgende:
BOEM
Quaas trap den deur in voor de aandacht.
Ook: Sinds wanneer luistert ONZ naar eminem?
nee nog niks gehoord.. 88000 vermisten ook daarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
GELIJK GOEDE RIEKWEST!
hoe gaat het met je vriendin of heb je niks gehoord?
Sinds je boy snuf bazen riekwest doet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:30 schreef quaas het volgende:
BOEM
Quaas trap den deur in voor de aandacht.
Ook: Sinds wanneer luistert ONZ naar eminem?
Möglichquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan ik nu nog een half uurtje draaien denken jullie?
Haters gaan haten jwt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:34 schreef quaas het volgende:
[..]
Ooh die sparta die toen 5-2 verloor? Ooh die
zwemelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
jij wel kom dan a sahgbi zemmer ik ga je kaput maken kom dan ies coeltoer bezem
wat is dat voor taalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
jij wel kom dan a sahgbi zemmer ik ga je kaput maken kom dan ies coeltoer bezem
Ah oke, naja ik spreek geen Rifaaps.quote:
Ik kwam om 12 uur thuis uit school, wilde ik kaartje bestellen voor zijn concert. Was het binnen 15 minuten uitverkocht.quote:
Ik ken geen nummers uit de top 40 dus toen heb ik die aangevraagdquote:
Kut voor jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik kwam om 12 uur thuis uit school, wilde ik kaartje bestellen voor zijn concert. Was het binnen 15 minuten uitverkocht.
FUUUUUUUUUUUUUU
Hoe kan zo iemand zo populair zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik kwam om 12 uur thuis uit school, wilde ik kaartje bestellen voor zijn concert. Was het binnen 15 minuten uitverkocht.
FUUUUUUUUUUUUUU
Liefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik ken geen nummers uit de top 40 dus toen heb ik die aangevraagd![]()
Speciaal voor Goudvis_ ofc
Toen ik kaarten wilde halen voor Excelsior - Sparta was het binnen 1 minuut uitverkochtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUU
Mooien hequote:
Dat is een FUUUUUUU waard.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUU
Die opgegeild worden door Marsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:41 schreef Snuf. het volgende:
Ik wil naar Bruno mars dat is een walhalla van 14/15 jarige sletjes
Vreemd is goedquote:
Neeh neeh, dat mag ik nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WAARNA JIJ ZE KAN POMPEN ALS EEN MOEDERNEUKER DAT ZE SCHEUREN
Die sletjes wil maar een man pompen en dat is die Marsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WAARNA JIJ ZE KAN POMPEN ALS EEN MOEDERNEUKER DAT ZE SCHEUREN
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef EggsTC het volgende:
EggsTC GOA/PSYTRANCE ALTERNATIVE SHIT.... 20:00 - 22:00... FOR YOUR MAGICAL FECKIN EXPERIENCE.
Ja bijnaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef EggsTC het volgende:
EggsTC GOA/PSYTRANCE ALTERNATIVE SHIT.... 20:00 - 22:00... FOR YOUR MAGICAL FECKIN EXPERIENCE.
Nouquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die sletjes wil maar een man pompen en dat is die Mars
Dude nee!quote:
Ja, wat? Dat is toch zo?quote:
Ik heb wel geluisterd soort van met Ed ofzo maar dat was op zaterdag avond ofzo ben allemaal vergeten behalve die ed shitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude nee!
Dat vraag je niet echt.
1) het staat al in zijn post
2) luister je niet naar zn shows?
3) Bazenmuziek
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, wat? Dat is toch zo?
Je hebt trouwens wel een supertof nummer aangevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zou hem niet doen...[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
ik weet het ook niet, hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude nee!
Dat vraag je niet echt.
1) het staat al in zijn post
2) luister je niet naar zn shows?
3) Bazenmuziek
Edquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb wel geluisterd soort van met Ed ofzo maar dat was op zaterdag avond ofzo ben allemaal vergeten behalve die ed shit
quote:
Het staat er gewoonquote:EggsTC GOA/PSYTRANCE ALTERNATIVE SHIT..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Van iedereen zijn slechte foto's te vinden, dus die foto zegt niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zou hem niet doen...Who motivates the motivator?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik googelde 14 jarig sletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zou hem niet doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou haar wel doen
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1366&bih=643quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Van iedereen zijn slechte foto's te vinden, dus die foto zegt niks.
Dezen man. Vol met goede ideeën zit hijquote:
Volume gaat omhoog hoor hierquote:
Op zich is dat wel handig op een forum ook jaquote:
Eensch, mam.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dezen man. Vol met goede ideeën zit hij
Op watvoor man val je dan. Als je niet eens op hem kan vallenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:46 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1366&bih=643
Nah. Zou hem nog steeds niet doen denk ik.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op watvoor man val je dan. Als je niet eens op hem kan vallen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op watvoor man val je dan. Als je niet eens op hem kan vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich is dat wel handig op een forum ook ja
Google is mijn bestigste vrindquote:Goa is een vooral elektronische muziekstijl met zware beats waarvan het ritme wel eens fel kan variëren. Op deze beats plaatst men dan allerlei psychedelische geluidseffecten.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Gelieve geen pics van mij te plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef Snuf. het volgende:
Goudvis je doet trouwens alsof wij mannen lustobjecten zijn
MAN LIBERATION FRONT!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef Snuf. het volgende:
Het is ook nooit goed, hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef Snuf. het volgende:
Conclusie: alle vrouwen zijn kuthoeren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, he. Als vrouwen niet willen neuken, zijn het kuthoeren en willen ze wel dan zijn ze het alsnog
Correctie ik zeur alleen als ze niet willen neuken met mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, he. Als vrouwen niet willen neuken, zijn het kuthoeren en willen ze wel dan zijn ze het alsnog
Goeden conclusiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Conclusie: alle vrouwen zijn kuthoeren.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Conclusie: alle vrouwen zijn kuthoeren.
Kut voor jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Correctie ik zeur alleen als ze niet willen neuken met mij
En jah dat zijn alle vrouwen, maar het gaat om het principe
Omg, die neger met zijn halve kale kop, wat een faalertquote:
Is Darryl die met die tatoeages?quote:
Nee lullig juistquote:
Tattoosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door quaas op 11-03-2011 20:00:16 (SPOILERS) ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:00 schreef quaas het volgende:
Ik heb voor Goudvis_ dit gemaakt. Ik ben er heel lang mee bezig geweest :3Aw liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vrolijkt me wel een beetje op
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:00 schreef quaas het volgende:
Ik heb voor Goudvis_ dit gemaakt. Ik ben er heel lang mee bezig geweest :3EpiesheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook heel lief... In... Andere dingenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Aw lief
Het vrolijkt me wel een beetje op
Ik zit al aan nummer 4quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
En ik heb zojuist een Jupiler geopend
ok goed om te wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:01 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik ben ook heel lief... In... Andere dingen
Jupiler!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
En ik heb zojuist een Jupiler geopend
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:02 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ok goed om te weten
Tevens doe ik hem mn Fobo in
Oke, Ik ben quaas aangenaamquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
nee dat kan kloppen, ik werd een half uur geleden ook pas gewezen op Eggs zijn draai-uren!
Ik welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:05 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel leuk plaatje over macs, zien?
He bah gedsiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:07 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben de laptop die ik voor mijn opa heb gekocht aan het installeren en er staat windows op
Pis eroverheen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:07 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben de laptop die ik voor mijn opa heb gekocht aan het installeren en er staat windows op
Dan zet je er toch Mac OSX opquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:07 schreef Snuf. het volgende:
Daar komtie dan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:08 schreef quaas het volgende:
[..]
Daar komtie dan:
Er word gezegd dat Mac's niet crashen:Mijn mac liep vandaag vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Een geweldig besturingssysteem als OSX moet toch een oude man ook begrijpen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die man is 85 en begrijpt na 5 jaar eindelijk Windows een beetje dus nee.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:08 schreef quaas het volgende:
[..]
Daar komtie dan:
Er word gezegd dat Mac's niet crashen:Bij ons op school hebben alleen nog maar van die dingen staan. De tering, wat een kutdingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die man is 85 en begrijpt na 5 jaar eindelijk Windows een beetje dus nee.
Inderdaad, als OSX zo tof is, dan moet je opa toch dat hebben?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:10 schreef quaas het volgende:
[..]
Een geweldig besturingssysteem als OSX moet toch een oude man ook begrijpen?
Mac's? O.O, bij ons staan nog steeds XP machines, van die 3x4 m dingen weetje wel?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bij ons op school hebben alleen nog maar van die dingen staan. De tering, wat een kutdingen.
Waarheid dit maar hij wil gewoon windows dus so be itquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:10 schreef quaas het volgende:
[..]
Een geweldig besturingssysteem als OSX moet toch een oude man ook begrijpen?
Dat ging in mijn hoofd om.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef _Fanta het volgende:
deze muziek maakt me in de stemming om te trollen!
Mooi zoquote:
Waalwijk?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:12 schreef Goudvis_ het volgende:
Mijn opa heeft Windows 95. Zonder internet. Met Freecell.
Nah snuf, ik vind OSX ook awesome moet ik zeggen hoor, heb jij GarageBand trouwens?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waarheid dit maar hij wil gewoon windows dus so be it
Jaquote:
Ja, die hebben we ook nog staan, maar die zijn echt te traag. Dus gebruik ik die maar, bij gebrek aan beter.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef quaas het volgende:
[..]
Mac's? O.O, bij ons staan nog steeds XP machines, van die 3x4 m dingen weetje wel?
quote:
Rokenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef _Fanta het volgende:
ik ga ff peukje roken, totzo lieve mensen
Moest er wel eens van komen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Snuf. het volgende:
GOOOOOOALLLLLL SPARTA ROTTERDAM 0-1 HARDE ONAGE
Ik ga van 00:00-01:00 aanvragen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef _Fanta het volgende:
porsche1 ouwe zuitschuit, kom dr gezellig bij man, is gezellig hier!!!
Sorryquote:
Goedenavond Sharr.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef sharr het volgende:
Tas gejat.
Rotterdam.
Aardbevingen.
Mediageilheid.
Broccoli.
EO.
Rutte.
Dikke mensen in leggings.
Geen beltegoed.
Geen sigaretten.
2 girls 1 cup.
Zeer terechten klachten allemaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef sharr het volgende:
Tas gejat.
Rotterdam.
Aardbevingen.
Mediageilheid.
Broccoli.
EO.
Rutte.
Geen beltegoed.
Geen sigaretten.
2 girls 1 cup.
Dat is aardig watquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef sharr het volgende:
Tas gejat.
Rotterdam.
Aardbevingen.
Mediageilheid.
Broccoli.
EO.
Rutte.
Geen beltegoed.
Geen sigaretten.
2 girls 1 cup.
Halve dag zonder water gezetenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef sharr het volgende:
Tas gejat.
Rotterdam.
Aardbevingen.
Mediageilheid.
Broccoli.
EO.
Rutte.
Geen beltegoed.
Geen sigaretten.
2 girls 1 cup.
Behalve broccoli!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zeer terechten klachten allemaal
Oow... .daskut. Hoe kunnen we je troosten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef sharr het volgende:
Hoi allemaal. Ik ben in een kuthumeur. Ik ben vijftig euro kwijt.
Dat heeft een chicka zoals jij toch zo terugverdient?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef sharr het volgende:
Hoi allemaal. Ik ben in een kuthumeur. Ik ben vijftig euro kwijt.
Oei. Maar ze hebben er allemaal geen elektriciteit, dacht ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Halve dag zonder water gezeten
Bruno Mars uitverkocht
Economietoets verkloot
Vriendin die in Sendai woont reageert niet op mijn email
IEMAND JATTE MIJN TAS ER JA, GODVERDOMME KUTSTADquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef Snuf. het volgende:
ROTTERDAM (ZOWEL DE STAD ALS HET NUMMER) HATEN
Hm ik weet niet.. En het is daar nu ook midden in de nacht maar er zijn 88000 vermisten.. Hoop wel dat ze snel wat laat horen eigenlijk, ben al de hele middag en avond in paniekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Oei. Maar ze hebben er allemaal geen elektriciteit, dacht ik
Daarom ga ik dus niet naar buiten, tenzij het echt van levensbelang is!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:25 schreef sharr het volgende:
[..]
IEMAND JATTE MIJN TAS ER JA, GODVERDOMME KUTSTAD
Hoe oud is Goudvisje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Halve dag zonder water gezeten
Bruno Mars uitverkocht
Economietoets verkloot
Vriendin die in Sendai woont reageert niet op mijn email
Je was vanmiddag met mij in Rotterdam. En heel even ook buiten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:25 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Daarom ga ik dus niet naar buiten, tenzij het echt van levensbelang is!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
LET OP DEZE OPMERKING KAN ALS KWETSEND WORDEN ERVAREN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat staat gewoon op mijn profiel.quote:[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Begrijpelijk, maar blijf niet te erg in paniek hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hm ik weet niet.. En het is daar nu ook midden in de nacht maar er zijn 88000 vermisten.. Hoop wel dat ze snel wat laat horen eigenlijk, ben al de hele middag en avond in paniek
Lama en ik waren ook in Rotterdam vanmiddag, waar was je?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:25 schreef sharr het volgende:
[..]
IEMAND JATTE MIJN TAS ER JA, GODVERDOMME KUTSTAD
Dat was dan ook van levensbelang.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je was vanmiddag met mij in Rotterdam. En heel even ook buiten.
Haha nee preciesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar blijf niet te erg in paniek hoorSowieso hebben ze echt bijna geen elektriciteit en ik denk ook niet dat haar prioriteit nu bij mail checken ligt?
Beurs enzulks. En centraal. En zuidplein.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lama en ik waren ook in Rotterdam vanmiddag, waar was je?
Cool wij waren ook binnenweg plein.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Beurs enzulks. En centraal. En zuidplein.
Was ik ook, ongure figuren altijdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Beurs enzulks. En centraal. En zuidplein.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
LET OP DEZE OPMERKING KAN ALS KWETSEND WORDEN ERVAREN.Maar wel brederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu westkustquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
Er is weer een aardbeving geweest in Japan net. 6.4 op de schaal van richter nu
Ze zetten de bass ook te hard van mijn GOA.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
ahjah, da trilt nogwel ff na daaroquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
De depopulatie is begonnenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
Denkbeeldige vrienden tellen nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog de hele dag gevoetbald met mensen, BUITEN.
2012quote:
Oo, dan heb ik dus de bal de hele tijd weggeschopt naar mezelf.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Denkbeeldige vrienden tellen niet
Vind het nog knap dat je het tot hier hebt volgehouden, ik was het allang kwijtquote:
Dat is dan wel weer tofquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo, dan heb ik dus de bal de hele tijd weggeschopt naar mezelf.![]()
Ik heb ook nog kleuters zien vechten.
Monster Energyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb je gezien dat ze monster energy uitdeelden in een vet lauwe auto met bazenmuziek?
ik zag gister wel een minicooper met een groot redbull blikje op de autoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb je gezien dat ze monster energy uitdeelden in een vet lauwe auto met bazenmuziek?
En die vogels die overal zomaar dood uit de lucht vallenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:29 schreef quaas het volgende:
[..]
Het was al begonnen met de massazelfmoordvissen.
2 chicks in zo een auto deelden blikjes redbull en shotjes van die piswater uit op de Redoutequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:30 schreef Lama443 het volgende:
[..]
ik zag gister wel een minicooper met een groot redbull blikje op de auto
Het gaat snel hierquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vind het nog knap dat je het tot hier hebt volgehouden, ik was het allang kwijt
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef utopie het volgende:
Ik wist het al voordat ik de spoiler opendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ze deelden echt veeel te zuipen uitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
2 chicks in zo een auto deelden blikjes redbull en shotjes van die piswater uit op de Redoute
DM-en die handelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef JApieman het volgende:
Hey Sharr ik keek zo een keer op hyves laatst en toen klikte ik op een vriend en toen zag ik jou tussen zijn vrienden staan!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wist het al voordat ik de spoiler opende!
Aightquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef JApieman het volgende:
Hey Sharr ik keek zo een keer op hyves laatst en toen klikte ik op een vriend en toen zag ik jou tussen zijn vrienden staan!
jahzeker!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Super Smash Bros.Bazenspel, had ik ook op de Nintendo 64
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef sharr het volgende:
Er ging vandaag echt zo'n chickie met zo'n blik monsterenergydrink er vandoor heh.. ze was alleen 90. Ik zie helemaal voor me hoe ze helemaal gaat spacen daarop!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef sharr het volgende:
Er ging vandaag echt zo'n chickie met zo'n blik monsterenergydrink er vandoor heh.. ze was alleen 90. Ik zie helemaal voor me hoe ze helemaal gaat spacen daarop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |