Yeah geen oma meerquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WEL![]()
EN HET IS *TROMGEROFFEL*Dat wordt echt epiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vraag ook de moeder van Lama mee. Doe een moeder-zoon special
![]()
Who motivates the motivator?
Mjah dat lapohunten en kaapgedrag moeten we niet belonenquote:
Cliffs of doverquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:17 schreef djkoelkast het volgende:
Zozo, een goede gitaarplaat in de lijst.
He gadsie. Het zit haar ook niet mee he vandaagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eggs staat al de hele week om 8
en LoLa is verbannen
ohnee, haar kleine is ziek
Hij is speciaal voor jouquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beste gitaarplaat ooit.
Maar ik ben wel klaar met gitaren nu.
Lijkt me geen goed ideequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat wordt echt epies. Vraag ook de moeder van Lama mee. Doe een moeder-zoon special
![]()
Bier en dancequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is wel tof, maar vraag nu maar weer weekendmuziek aan. Beetje dance enzo
Goed nummer inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beste gitaarplaat ooit.
Maar ik ben wel klaar met gitaren nu.
Bier en tieten picsquote:
Lekker ding.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:19 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee
mijn moeder:
[ afbeelding ]
Weer een pizza laten vallen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zojuist zo ziekelijk hard gefaald dat ik eigenlijk moet huilen
Okquote:
Ik zat in het andere topik en ik dacht dat dat dit topik was en ik vond het raar dat niemand reageerde na een paar minutenquote:
Oh, dat doe ik zo vaakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zat in het andere topik en ik dacht dat dat dit topik was en ik vond het raar dat niemand reageerde na een paar minuten
Effecten -> Klik mic aan en dan editor kun je editten ;Dquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok de broadcast met dat Nicecast werkt nu volgens mij.
Iemand een idee hoe ik de microfoon in moet stellen ?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zat in het andere topik en ik dacht dat dat dit topik was en ik vond het raar dat niemand reageerde na een paar minuten
SSB met micquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok de broadcast met dat Nicecast werkt nu volgens mij.
Iemand een idee hoe ik de microfoon in moet stellen ?
Verzoekje van Snuf gok ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:30 schreef quaas het volgende:
BOEM
Quaas trap den deur in voor de aandacht.
Ook: Sinds wanneer luistert ONZ naar eminem?
nee nog niks gehoord.. 88000 vermisten ook daarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
GELIJK GOEDE RIEKWEST!
hoe gaat het met je vriendin of heb je niks gehoord?
Sinds je boy snuf bazen riekwest doet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:30 schreef quaas het volgende:
BOEM
Quaas trap den deur in voor de aandacht.
Ook: Sinds wanneer luistert ONZ naar eminem?
Möglichquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan ik nu nog een half uurtje draaien denken jullie?
Haters gaan haten jwt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:34 schreef quaas het volgende:
[..]
Ooh die sparta die toen 5-2 verloor? Ooh die
zwemelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
jij wel kom dan a sahgbi zemmer ik ga je kaput maken kom dan ies coeltoer bezem
wat is dat voor taalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
jij wel kom dan a sahgbi zemmer ik ga je kaput maken kom dan ies coeltoer bezem
Ah oke, naja ik spreek geen Rifaaps.quote:
Ik kwam om 12 uur thuis uit school, wilde ik kaartje bestellen voor zijn concert. Was het binnen 15 minuten uitverkocht.quote:
Ik ken geen nummers uit de top 40 dus toen heb ik die aangevraagdquote:
Kut voor jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik kwam om 12 uur thuis uit school, wilde ik kaartje bestellen voor zijn concert. Was het binnen 15 minuten uitverkocht.
FUUUUUUUUUUUUUU
Hoe kan zo iemand zo populair zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik kwam om 12 uur thuis uit school, wilde ik kaartje bestellen voor zijn concert. Was het binnen 15 minuten uitverkocht.
FUUUUUUUUUUUUUU
Liefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik ken geen nummers uit de top 40 dus toen heb ik die aangevraagd![]()
Speciaal voor Goudvis_ ofc
Toen ik kaarten wilde halen voor Excelsior - Sparta was het binnen 1 minuut uitverkochtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUU
Mooien hequote:
Dat is een FUUUUUUU waard.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUU
Die opgegeild worden door Marsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:41 schreef Snuf. het volgende:
Ik wil naar Bruno mars dat is een walhalla van 14/15 jarige sletjes
Vreemd is goedquote:
Neeh neeh, dat mag ik nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WAARNA JIJ ZE KAN POMPEN ALS EEN MOEDERNEUKER DAT ZE SCHEUREN
Die sletjes wil maar een man pompen en dat is die Marsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WAARNA JIJ ZE KAN POMPEN ALS EEN MOEDERNEUKER DAT ZE SCHEUREN
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef EggsTC het volgende:
EggsTC GOA/PSYTRANCE ALTERNATIVE SHIT.... 20:00 - 22:00... FOR YOUR MAGICAL FECKIN EXPERIENCE.
Ja bijnaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef EggsTC het volgende:
EggsTC GOA/PSYTRANCE ALTERNATIVE SHIT.... 20:00 - 22:00... FOR YOUR MAGICAL FECKIN EXPERIENCE.
Nouquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die sletjes wil maar een man pompen en dat is die Mars
Dude nee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |