Wat een na-aap gedoe vanavondquote:
Ja mijn werkweek begint netquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef tleemhuis het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:14 schreef gerardekdom het volgende:
WWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD!!!!! #3fm #ekstraweekend
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:14 schreef michielveenstra het volgende:
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!! #3FM #ekstraweekend
hij is leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef Elusive het volgende:
sander latinga's ekdom immitatie
do-mien dobbelsteen![]()
![]()
![]()
Lullig? Dat mens kan toch zelf ook wel horen dat het tien keer nergens naar klinktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Beetje lullig wel voor die vrouw die echt der moeite doet voor deze heren
ze is verstandelijk gehandicapt, dus of ze het hoort is een 2equote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lullig? Dat mens kan toch zelf ook wel horen dat het tien keer nergens naar klinkt
Ze zal wel niet helemaal 100 zijn hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lullig? Dat mens kan toch zelf ook wel horen dat het tien keer nergens naar klinkt
iPhonequote:
Oh, dat wist ik niet. Wat voor beperking dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze is verstandelijk gehandicapt, dus of ze het hoort is een 2e
Dan hoor ik toch liever wat meer van een andere EW-fan. @suzan_mary bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Beetje lullig wel voor die vrouw die echt der moeite doet voor deze heren
geen idee, maar wat ze allemaal uithaalt. Zo stuurt ze brieven naar Paul McCartney etc. kijk maar even op haar sitequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Wat voor beperking dan?
ze zit nu midden in een tsunamiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan hoor ik toch liever wat meer van een andere EW-fan. @suzan_mary bijvoorbeeld.
Jupquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er op de andere kant 'Dr. Pop' staat.
golven van 2 meter hoog valt nog meequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I know, al zou het voor zover ik had gehoord meevallen aan de US-kust.
Dat heb je hier in NL ook met een beetje storm hoor, makkelijk zelfs. Valt dus idd mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
golven van 2 meter hoog valt nog mee
Welke?quote:
Nee, die niet... Naja... Zal welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |