Melk is voor kakkers...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Godverdomme.... Het is MELK niet Melluk
k zag een cap voorbij komen waar het flink rookte jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:14 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat de kip-kerrie straks niet te vreten is.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:15 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik bedoel het netjes, niet vol lust
Welke trekjes van een psychopaat zie jij dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
En dan heb je die Gerard. Arrogante kwast. Hij heeft zijn centen al binnen en loopt nu de arrogante "speler" uit te hangen.
Heeft de hele tuin geanaliseerd, maar zag de clue van de startblokken niet eens.
Vingerplanten zag hij.
Het is een beste monogame kerel, want geen vrouw in het huis wil iets van hem weten.
Maar hij is gewoon een psychopaat in het huis. Zo zie je maar dat geld alleen niet gelukkig maakt.
Hij maakt van een schoorsteenbrandje nog een wereldramp.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Later scheet, nu eerst koffie, kom ik wel terug voor die worst van je....tot straks.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En jij zegt zeker ook oto in plaats van auto?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En jij zegt zeker ook oto in plaats van auto?
Gaan we meeten? Ik neem wel een fles honingrum meequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:17 schreef Chanel5 het volgende:
Heb zelf nog 3 soorten in de koelkast, gekookte, lever en salami
Er was lang geleden een reclame spotje voor melk. Kwam er een mokkeltje aan de bar met de bestelling: " ...en 1 Mèèèllllllk."quote:
Oeh jammie!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan we meeten? Ik neem wel een fles honingrum mee
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan we meeten? Ik neem wel een fles honingrum mee
salamiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:17 schreef Chanel5 het volgende:
Heb zelf nog 3 soorten in de koelkast, gekookte, lever en salami
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |