Of verder duwen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:22 schreef mYsca het volgende:
Kan iemand die tanderstoker uit Alex zn mond halen.
Heb je niet gelet op die van Sofia.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:19 schreef Chanel5 het volgende:
Nu we het over worst hebben....
Ik vind Aafke zo'n raar wijdbeens loopje hebben.....
Jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:20 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ik ook.... en onze halve liters tegen elkaar klotsen en proost roepen, in 1 keer leegdrinken en dan samen boeren
Hij wil indruk maken bij laura...mister tough lolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:22 schreef mYsca het volgende:
Kan iemand die tanderstoker uit Alex zn mond halen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef beequeen het volgende:
Nu denkt Stervio dat Gerard een face-lift heeft gehad. Dat denkt Jo ook omdat hij altijd zij haar achter zijn oren doet. Ze vermoedt daar littekens.
Moeten ze snel voor gaan drukken dan!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef beequeen het volgende:
Nu denkt Stervio dat Gerard een face-lift heeft gehad. Dat denkt Jo ook omdat hij altijd zij haar achter zijn oren doet. Ze vermoedt daar littekens.
vermoedt?? das niks voor Jo die is altijd 200 miljoen% zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:25 schreef NotYou het volgende:
Zolang Servio maar niet op in Guido gaat drukken..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
vermoedt?? das niks voor Jo die is altijd 200 miljoen% FAKKING zeker
Nee hij gaat niet voor miljonair maar voor Plastische Chirurgiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:25 schreef taxisjoof het volgende:
guido gaat voor gerard en ik gok dat hij hem gaat hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |