Haha.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:30 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
TS begint:
Sorry Japan, Nederland kan niet komen helpen. Onze helikopter staat nog in Libië.!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:33 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind dit topic niet getuigen van een goede smaak.
Ik vind dit topic echt een ONZ topic zoals het hoortquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:33 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind dit topic niet getuigen van een goede smaak.
Met allemaal kromme lijnen en uitschieters. Als de tekeningen niet nat zijn geworden in ieder geval.quote:
Ik kan ook een grap maken over apeldoorn, een auto en de koningin.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:36 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Zijn er hier nou echt mensen serieus boos omdat ik iets over een helikoptertje zeg en Japan!!!!!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:37 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik kan ook een grap maken over apeldoorn, een auto en de koningin.
Nee, het feit dat je een topic aanmaakt, wat getuigt van diep disrespectabel gedrag richting de Jappen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:36 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Zijn er hier nou echt mensen serieus boos omdat ik iets over een helikoptertje zeg en Japan!!!!!
of over een vliegtuig en 2 torensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:37 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik woon in Apeldoorn, stond er 100meter naast.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:37 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Boeiuhquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nee, het feit dat je een topic aanmaakt, wat getuigt van diep disrespectabel gedrag richting de Jappen.
Ik hoop dat jij ooit in een vloedgolf komt, en dat Jappen allemaal mopjes over jou vertellen.
HAHA LEUK HEEEE
Je weet dat jij dan ook in een vloedgolf zit?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nee, het feit dat je een topic aanmaakt, wat getuigt van diep disrespectabel gedrag richting de Jappen.
Ik hoop dat jij ooit in een vloedgolf komt, en dat Jappen allemaal mopjes over jou vertellen.
HAHA LEUK HEEEE
Stel je niet aan zeg... Wat moeten we dan? Met z'n allen gaan zitten janken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
HAHA LEUK HEEEE
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!! IK LIG HIER IN EEN SCHEUR!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:30 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
TS begint:
Sorry Japan, Nederland kan niet komen helpen. Onze helikopter staat nog in Libië.!
Dit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg... Wat moeten we dan? Met z'n allen gaan zitten janken?
Dat denkt Japan nu ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!! IK LIG HIER IN EEN SCHEUR!!!!
Op basis van wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wist je dat je opgepakt kunt worden voor dit soort topics?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja dat zou wel beter zijn, dat zou het imago wat we nooit hebben gehad als land, (want dit is een kutland) weer iets opkrikken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg... Wat moeten we dan? Met z'n allen gaan zitten janken?
Ik ben fel tegen artikel 450.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:38 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik woon in Apeldoorn, stond er 100meter naast.
Ga je gang, ik heb er geen problemen mee.
Overal moet je om kunnen lachen, als ik een grapje maak over zoiets neemt het niet weg dat ik de gebeurtenis erg kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik vind het er wel vet uitzien, beter dan tikibad iig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:41 schreef reetveter het volgende:
De schokkende gevolgen van de aardbeving in Japan zijn heul niet grappig.
Boeiuh, dan komt sunchaser er wel een filmpje van maken hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Daar zou ik ook wel om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
HAHA LEUK HEEEE
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:42 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik ben fel tegen artikel 450.
Maar ik heb wel respect voor degene die zijn overleden en medeleven met hun familieleden.Ik heb ook respect daarvoor, ik ben ook bij de herdenking hier geweest, was zwaar onder de indruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, als er iemand een grap over maakt die ik leuk vind, dan is dat zo, dan ga ik niet lopen huilen en neemt niks van mijn respect richting de betrokkenen weg.
En wat moet ik met die tekst in die spoiler?
Wil je dat wij nu allemaal naar Japan gaan om mensen te helpen, omdat wij weten wat dit gebeurd en anders strafbaar zijn?
Of doel je op het feit van mij in Apeldoorn toen? Toen hadden die honderden mensen daar allemaal de straat op moeten rennen om te gaan 'helpen'? Dat kon niet eens, iedereen werd tegengehouden en weggestuurd omdat er al hulpverlening ter plekke was.
Huh is snap het niet, en je edit ook niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot
Ik durf nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
WANNEER GAAN WE NOU EENS EEN BESCHUITJE ETEN?
Ik had het erover.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik heb ook respect daarvoor, ik ben ook bij de herdenking hier geweest, was zwaar onder de indruk.
Maar goed, als er iemand een grap over maakt die ik leuk vind, dan is dat zo, dan ga ik niet lopen huilen en neemt niks van mijn respect richting de betrokkenen weg.
En wat moet ik met die tekst in die spoiler?
Wil je dat wij nu allemaal naar Japan gaan om mensen te helpen, omdat wij weten wat dit gebeurd en anders strafbaar zijn?
Of doel je op het feit van mij in Apeldoorn toen? Toen hadden die honderden mensen daar allemaal de straat op moeten rennen om te gaan 'helpen'? Dat kon niet eens, iedereen werd tegengehouden en weggestuurd omdat er al hulpverlening ter plekke was.
Hij luistert naar JM Jarre. Waarom zou je niet durvenquote:
Oh ok, dan las ik het verkeerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:47 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik had het erover.
Dat ik iemand niet zal helpen in noodgevaar. Maar er niet om zal lachen, dat is oneerbiedig in mijn ogen.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij luistert naar JM Jarre. Waarom zou je niet durven
Ik weet alles Paul.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh ok, dan las ik het verkeerd.
En tuurlijk heb ik daar ook niet staan lachen op dat moment, en ook echt de eerste periode erna niet.
Maar ik kan er nu echt wel om lachen als iemand er een goede grap over maakt.
Ja mooi he. Leedvermaak noemen we dat. En dat gaat het best als ze daar nog liggen te creperen natuurlijk, want over een half jaar is de aardigheid er natuurlijk wel vanafquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:51 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Precies.
Er is nog niet eens 1 dag voorbij er liggen mensen nog steeds in het puin. En dan worden er grappen over gemaakt.
Sja, maar dit staat toch een stuk verder van de mensen af. Zo werkt het nou gewoon eenmaal bij veel mensen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:51 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Precies.
Er is nog niet eens 1 dag voorbij er liggen mensen nog steeds in het puin. En dan worden er grappen over gemaakt.
Of als de inwoners van het land blank zouden zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:52 schreef NrTH het volgende:
[..]
Sja, maar dit staat toch een stuk verder van de mensen af. Zo werkt het nou gewoon eenmaal bij veel mensen.
Als dit in Nederland was gebeurd dan zouden er hier ook nog geen grappen over worden gemaakt.
Of dat smakeloos is weet ik niet, verklaarbaar wel.
Bedankt voor je intelligente conclusie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:52 schreef NrTH het volgende:
[..]
Sja, maar dit staat toch een stuk verder van de mensen af. Zo werkt het nou gewoon eenmaal bij veel mensen.
Als dit in Nederland was gebeurd dan zouden er hier ook nog geen grappen over worden gemaakt.
Of dat smakeloos is weet ik niet, verklaarbaar wel.
Pardon? Hallo ik zit op fok, reken maar dat er grappen gemaakt werdenquote:Als dit in Nederland was gebeurd dan zouden er hier ook nog geen grappen over worden gemaakt.
Geen dank joh, zo ben ik gewoon, goed voor mijn medemens.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je intelligente conclusie.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:42 schreef vosss het volgende:
http://www.worldmapnow.com/images/2009/11/JapanMap.jpg
Op die link klikken en dan F11 ingedrukt houden
Deze is wel grappig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |