Nope. Daar ben je dan absoluut niet mee bezigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
je stuurt toch wel iets terug? misschien niet direct maar toch wel met een dag oid lijkt mij?
denk eens na hoe dat voelt voor degene die jou een hart onder de riem wilt steken... die denkt dan toch ook.. nou oke, stik er dan maar in
nee dat zijn die dikke vingers van me, moet ik nog aan wennenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
ooo..op die manier, ik dacht dat die extra e een andere betekenis gaf aan het woord alleen..
Ik verwacht helemaal niets terug als ik vrienden een hart onder de riem wil steken. Ze hoeven echt niets terug te sturen.. En vage kennissen ook niet.. Ik weet hoe ik zelf reageer in zulke situaties.. Als een vriend het nu rot heeft, dan stuur ik hem iedere of om de dag of nog iets minder een bericht, en op een gegeven moment bel ik hem op als ik niets gehoord heb, maar daar kunnen makkelijk een paar weken overheen gaan afhankelijk van wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef rival het volgende:
je stuurt toch wel iets terug? misschien niet direct maar toch wel met een dag oid lijkt mij?
denk eens na hoe dat voelt voor degene die jou een hart onder de riem wilt steken... die denkt dan toch ook.. nou oke, stik er dan maar in
ow ja, ben je dan zoveel kilo's aangekomen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat zijn die dikke vingers van me, moet ik nog aan wennen
Ik ben in 3 maanden tijd goed aangekomen ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow ja, ben je dan zoveel kilo's aangekomen?
ow, ik ben in een maand juist iets afgevallen, wat er nu weer bij aan het komen isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben in 3 maanden tijd goed aangekomen ja.
om voor mezelf te spreken, er mochten wel wat kilo's bij hier!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, ik ben in een maand juist iets afgevallen, wat er nu weer bij aan het komen is
precies..en als ik daar op vakantie ben dan gaan er altijd wat kilo's af die er best af mochten. Maar hier in Nederland en thuis komen ze er weer bijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
om voor mezelf te spreken, er mochten wel wat kilo's bij hier!
je hebt vakantie gehad toch?
hahaha..dat gebeurd wel eens...dat de kinderen meer energie hebben dan de oudersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef JoeBravo het volgende:
Ventje heeft goeie zin
En bergen energie, ben nu al op
eet je daar minder? of beweeg je hier minder? juist op vakantie komt er normaal gesproken toch wat bij?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies..en als ik daar op vakantie ben dan gaan er altijd wat kilo's af die er best af mochten. Maar hier in Nederland en thuis komen ze er weer bij
ouwe lulquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef JoeBravo het volgende:
Ventje heeft goeie zin
En bergen energie, ben nu al op
heyquote:
bij mij is het het tegenovergestelde, ik eet daar minder en beweeg bijna 3x zoveel als hier, en eet warm tussen de middag dus als ik daarna het centrum in ga ofzo dan verbrand ik weer wat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
eet je daar minder? of beweeg je hier minder? juist op vakantie komt er normaal gesproken toch wat bij?
het is dus niet alleen strandhangen in jouw vakantiesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
bij mij is het het tegenovergestelde, ik eet daar minder en beweeg bijna 3x zoveel als hier, en eet warm tussen de middag dus als ik daarna het centrum in ga ofzo dan verbrand ik weer wat.
En hier eet ik meer en beweeg veel minder
nice...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
YES YES YES![]()
![]()
de 3e ronde
Volgende week interview bij Google in A'dam
![]()
voor een buitenlands avontuur?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
YES YES YES![]()
![]()
de 3e ronde
Volgende week interview bij Google in A'dam
![]()
Ja, de 1e ronde was telefonisch, de 2e een online test. Nu Komt er iemand naar A'dam om mij irl te zienquote:
tja, ik deed zoveel, dit zijn een aantal dingen die ik deed. zowieso Iedere dag een paar uurtjes strand,in het centrum wandelen, langs de kustlijn wandelen, skaten, weinig gebruik maken van ov en veel lopen en verkennen. Weekendje weggeweest naar een andere stad. Veel uitgaan en dansen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
het is dus niet alleen strandhangen in jouw vakanties
waar ben je geweest? wat heb je gedaan?
Je sliep 14 uur?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, ik deed zoveel, dit zijn een aantal dingen die ik deed. zowieso Iedere dag een paar uurtjes strand,in het centrum wandelen, langs de kustlijn wandelen, skaten, weinig gebruik maken van ov en veel lopen en verkennen. Weekendje weggeweest naar een andere stad. Veel uitgaan en dansen.
En alles daar is met bergen en hellingen en niet de hellingen die we hier kennen maar meer zoals in spanje..en als je die iedere dag beloopt dan gaat er toch wel wat af![]()
Van de 10 uurtjes per dag dat ik wakker was bracht ik er maar 3/4 thuis door en de rest was ik altijd wel op pad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |