abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93962231
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:18 schreef Tally het volgende:

[..]

Zo zijn mijn man en ik beide niet. :) Dus daar zijn we ook niet bang voor.

Meer dat wij nu een klap in het gezicht hebben gehad.
1 omdat we het niet verwachtte.
2 omdat de kinderwens bij hen net zo groot was als bij ons en ook zij dat hele ziekenhuistraject door zijn gegaan en misschien is dat hen wel te veel geworden (dat hoor je vaak)
3 als het bij ons nou niet gelukt was zou het bij ons dan net zo geëindigd zijn als bij hen.

Klinkt stom maar zulke dingen ga je over nadenken.
I get it. Het is gewoon zo vreselijk herkenbaar allemaal en brengt gewoon wat oud zeer naar boven. Heb mijn écht vrienden destijds wel leren kennen hoor en helaas waren dat er niet veel... En nou kwam ik er eergister via een email die mn ex doorstuurde achter dat hij een geregistreerd partnerschap aan is gegaan met zijn vriendin. Het zit gewoon allemaal even hoog nu. Ik weet alleen dat mensen zoooo verkeerd met dit soort dingen om kunnen gaan, bedoeld of onbedoeld... Ja, het is voor vrienden ook een schok, maar vermenigvuldig dat nog eens met 1000 en je weet hoe dat stel zich nu voelt. Het enige wat beiden nu nodig hebben is een luisterend oor en een schouder en weten dat je vrienden nog steeds je vrienden zijn...
Sarcasme. Herken het.
pi_93962232
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Neem aan dat zijn smilie dat allemaal wel verwoorde ;)
hmmmja :P

Komende week in ieder geval niet :7

Daarna eens tijd vrijmaken dan.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 16:21:43 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_93962251
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:21 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

hmmmja :P
zie edit ;)
pi_93962307
OP ff aangepast :7
pi_93962321
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:20 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Daar maak je geen tijd voor :7

Merk het bij mezelf als ik zeg dat ik ergens geen tijd voor heb, dan vind ik het gewoon niet de moeite waard om er tijd voor te maken :P Dus wees nu gewoon eerlijk en zeg dat je dat niet belangrijk genoeg vindt om er tijd voor te maken :P
's avonds/zaterdag ben ik in de garage, sporten vind ik dan minder belangrijk om tijd voor te maken dat klopt.
zondag is de enige van 7 dagen dat ik rust heb, dan wil ik niet eens aan sport denken.. tenzij het voetbal op tv is ;)
pi_93962382
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

I get it. Het is gewoon zo vreselijk herkenbaar allemaal en brengt gewoon wat oud zeer naar boven. Heb mijn écht vrienden destijds wel leren kennen hoor en helaas waren dat er niet veel... En nou kwam ik er eergister via een email die mn ex doorstuurde achter dat hij een geregistreerd partnerschap aan is gegaan met zijn vriendin. Het zit gewoon allemaal even hoog nu. Ik weet alleen dat mensen zoooo verkeerd met dit soort dingen om kunnen gaan, bedoeld of onbedoeld... Ja, het is voor vrienden ook een schok, maar vermenigvuldig dat nog eens met 1000 en je weet hoe dat stel zich nu voelt. Het enige wat beiden nu nodig hebben is een luisterend oor en een schouder en weten dat je vrienden nog steeds je vrienden zijn...
We mogen beide. En beide zijn nog steeds welkom. Als zij dat zelf willen. We dringen ons niet op. Ik denk dat we van haar nog weinig zullen horen. Waarom ik dat denk weet ik niet.
Hij vertelde mijn man dat ze als vrienden uit elkaar zijn gegaan. En ik hoop dat dat ook zo is.
En zoals ik al zei: Ze kunnen bij ons terecht en willen ze hulp kunnen ze die krijgen. Maar een luisterend oor kan net zo goed :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_93962439
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:24 schreef Tally het volgende:

[..]

We mogen beide. En beide zijn nog steeds welkom. Als zij dat zelf willen. We dringen ons niet op. Ik denk dat we van haar nog weinig zullen horen. Waarom ik dat denk weet ik niet.
Hij vertelde mijn man dat ze als vrienden uit elkaar zijn gegaan. En ik hoop dat dat ook zo is.
En zoals ik al zei: Ze kunnen bij ons terecht en willen ze hulp kunnen ze die krijgen. Maar een luisterend oor kan net zo goed :)
Top :*

Stuur haar gewoon af en toe een sms of mailtje. Ik weet zéker dat ze dat kan waarderen.
Sarcasme. Herken het.
pi_93962538
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Top :*

Stuur haar gewoon af en toe een sms of mailtje. Ik weet zéker dat ze dat kan waarderen.
Mja ik krijg niets terug :) Dus ik weet niet of ze er wel op zit te wachten.
pi_93962567
Weekend :W
pi_93962593
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Mja ik krijg niets terug :) Dus ik weet niet of ze er wel op zit te wachten.
Als jij even in een dipje zit, stuur je dan iedereen een sms terug?

Wat ik weet is dat ik het wel heel erg kan waarderen als iemand gewoon even wat aandacht geeft zonder direct wat terug te hoeven verwachten.. gewoon zo nu en dan een smsje is heel fijn om te krijgen.
pi_93962682
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:30 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Wat ik weet is dat ik het wel heel erg kan waarderen als iemand gewoon even wat aandacht geeft zonder direct wat terug te hoeven verwachten.. gewoon zo nu en dan een smsje is heel fijn om te krijgen.
Ja ik stuur dan wel iets terug. Juist om aan te geven dat ik t kan waarderen.
Maar ik weet dat niet iedereen hetzelfde is :)
pi_93962694
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:30 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

maar dan neem je ook minstens even de moeite om iets terug te sturen, dipje of niet... lijkt mij ;)
pi_93962701
hoi allemaal :W
pi_93962781
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:32 schreef rival het volgende:

[..]

maar dan neem je ook minstens even de moeite om iets terug te sturen, dipje of niet... lijkt mij ;)
Ik heb wel wat diepe dipjes gehad, en nee, dan heb je daar gewoon niet altijd zin in en komt het er niet van.. althans, dat was ik. :)

Ooooh, en ik bedenk me net..... dat tijdens zo een dipje iemand een heeeeeeeel lief kaartje had gestuurd O+

da was lang geleden!
pi_93962855
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Ik heb wel wat diepe dipjes gehad, en nee, dan heb je daar gewoon niet altijd zin in en komt het er niet van.. althans, dat was ik. :)
tsjah dan krijg je vanzelf geen berichtjes meer....
pi_93962869
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:32 schreef cafpow het volgende:
hoi allemaal :W
hallo alleeen :W
pi_93962899
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:32 schreef rival het volgende:

[..]

neuh, heb je dan niet altijd zin in
Tap tap tap
pi_93962906
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:36 schreef rival het volgende:

[..]

hallo alleeen :W
huh? Alleeen?
pi_93962931
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Ooooh, en ik bedenk me net..... dat tijdens zo een dipje iemand een heeeeeeeel lief kaartje had gestuurd O+

da was lang geleden!
Heul lang geleden :)
pi_93962934
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:36 schreef rival het volgende:

[..]

tsjah dan krijg je vanzelf geen berichtjes meer....
ongetwijfeld, wat ik vooral zeg is dat ik persoonlijk in dipjes gewoon totaal geen aandacht aan anderen geef, maar het wel heel erg fijn vind om het te krijgen en dat het mij heel erg helpt.. Na het dipje gaat het vanzelf weer beter en krijgt iemand die aandacht ook weer terug.
pi_93963184
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:37 schreef cafpow het volgende:

[..]

huh? Alleeen?
je kwam alleen binnen toch?
pi_93963192
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:37 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

ongetwijfeld, wat ik vooral zeg is dat ik persoonlijk in dipjes gewoon totaal geen aandacht aan anderen geef, maar het wel heel erg fijn vind om het te krijgen en dat het mij heel erg helpt.. Na het dipje gaat het vanzelf weer beter en krijgt iemand die aandacht ook weer terug.
Precies de reden waarom ik het zei. Je hoofd staat niet altijd naar reageren maar het is zo fijn dat er mensen aan je denken.
Sarcasme. Herken het.
pi_93963221
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:44 schreef rival het volgende:

[..]

je kwam alleen binnen toch?
ooo..op die manier, ik dacht dat die extra e een andere betekenis gaf aan het woord alleen..
pi_93963244
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

neuh, heb je dan niet altijd zin in
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:37 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

je stuurt toch wel iets terug? misschien niet direct maar toch wel met een dag oid lijkt mij?

denk eens na hoe dat voelt voor degene die jou een hart onder de riem wilt steken... die denkt dan toch ook.. nou oke, stik er dan maar in :+
pi_93963278
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef rival het volgende:

[..]

[..]

je stuurt toch wel iets terug? misschien niet direct maar toch wel met een dag oid lijkt mij?

denk eens na hoe dat voelt voor degene die jou een hart onder de riem wilt steken... die denkt dan toch ook.. nou oke, stik er dan maar in :+
die weten dan wel dat het later wel komt ;)
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')