quote:
Mij is verteld dat we in Nederland geen honger kennenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:15 schreef djkoelkast het volgende:
trek? honger mang!
trek is als je zin in eten hebt, terwijl je geen honger hebt.
Saboteer zn WoW account danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:16 schreef Patje1987 het volgende:
Alleen nog content een plek geven en het menu aanpassen, dan moet Graseter aan het werk!
Ik zit op dezelfde server, maar die lul is level 25 ofzo, en ik 11quote:
Right.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij is verteld dat we in Nederland geen honger kennen
Lees de wiki door in de OP, en ik kan je vdj wel uitleggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef porsche1 het volgende:
Patje, leg mij eens uit hoe het moet, dan ga ik een half uurtje Vishop draaien op de radio. Al muziek over bier en vrouwen.
Ja dat zeggen ze tegen mij hoor. Ik geloof er ook niks vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Right.
Ik heb trouwens 9 followers
Ik vond die bill en sytse tweeling wel grappigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Er gebeurt echt geen ene kut in dat filmpje
je ziet die Taliban niet eens
vet, doe dat zometeen wel evenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lees de wiki door in de OP, en ik kan je vdj wel uitleggen.
dumpertquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben ik de enige die dit niet echt indrukwekkend vindt?
http://www.dumpert.nl/med(...)fghanistan_2008.html
Maar ik heb nog nooit IETS te vertellen gehad op twitter, dus ik snap die followers nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze tegen mij hoor. Ik geloof er ook niks van![]()
Zo zo. Ik was van ruim 70 naar 32 teruggegaan. Nu is het saai op twitter
Je had het over darten of snooker zag ik netquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar ik heb nog nooit IETS te vertellen gehad op twitter, dus ik snap die followers niet
Haha ja ik heb eigenlijk alleen twitter voor snooker/dartsvragenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had het over darten of snooker zag ik net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar komen wij niet in voorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:21 schreef djkoelkast het volgende:
Parade met tieten 2001
Met Hein, die van de voice-overs
Neequote:
Amenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee
Ten eerste is het een oude versie
Ten tweede is het de parade met tieten en niet het tietenlied
Die Tamara was BOOSquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar komen wij niet in voor![]()
Hij is wel grappig nu al
Dat was Heinquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie ging daar klap eens in je handjes zingen?
Was dat Carli?
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die Tamara was BOOSDie heeft echt weken niets tegen me gezegd
Ik snap nog steeds niet waarom dat reden is om boos te wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tamara heb ook tieten
en wat voor tieten
hele dikke tieten
ze vond zichzelf te dikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom dat reden is om boos te worden![]()
Of had ze juist geen tieten en was ze daar behoorlijk gefrustreerd door/om?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ze vond zichzelf te dikVind ik ook van mezelf. Is ook terecht bij mij dat ik dat vind want ik ben ook dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan nog geen reden om boos te worden![]()
ROBERTO JACKETTI
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat is een hoop muziekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:27 schreef Viro het volgende:
Yeey vandaag weer 120 gig aan muziek gedownload voor onz radio. Bijna alles binnen, nog 110 gig te gaan.
Ik wil ook leechen als een mallequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:27 schreef Viro het volgende:
Yeey vandaag weer 120 gig aan muziek gedownload voor onz radio. Bijna alles binnen, nog 110 gig te gaan.
Dan wel ja, als elk nummer dat heeftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, als je 320kbps hebt.
Bij draakje 95%quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dan wel ja, als elk nummer dat heeft
Veel dubbelen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:32 schreef djkoelkast het volgende:
Oh ik heb schoonmaak gehouden, nog 250GB netto over nu
Ja schat maar dan heb ik eerst geld nodig voor een externe HDD.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:36 schreef Viro het volgende:
@sv: totale download is 550 gig. Heb alleen klein beetje bij klein beetje kunnen downloaden omdat ik maar 250 gig aan ruimte op mijn pc had. Gisteren nieuwe hdd erin van 2 tb, heb nu 6 tb in mijn pc hangen.
@huppel: nieuwsgroepen wat anders. Ik zal binnenkort een ftp account voor de onz dj maken zodat men vanaf mijn pc kan leechen.
Post trouwens vanaf mijn telefoon vandaar mijn rare gequote.
I feel honoredquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar beste mensen,![]()
![]()
![]()
POST 10.000
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze post draag ik op aan mijn ONZ-RADIO matties Monopoly, djkoelkast, popje-popje, So_Surreal_Baby, Ragboer, sharr, Huppelmuts, Viro, Patje1987, utopie, Snuf., heloef en alle anderen die ik niet genoemd heb!
Bier voor iedereen!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik hoor m gewoon ?quote:
Hooiquote:
gefeli kerelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar beste mensen,![]()
![]()
![]()
POST 10.000
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze post draag ik op aan mijn ONZ-RADIO matties Monopoly, djkoelkast, popje-popje, So_Surreal_Baby, Ragboer, sharr, Huppelmuts, Viro, Patje1987, utopie, Snuf., heloef en alle anderen die ik niet genoemd heb!
Bier voor iedereen!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
HooiGefeliciteerd met je 10.000e post
Thnxquote:
dragemsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Koelkast![]()
![]()
Wie is dat poppetje in je UI ?
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:42 schreef _Fanta het volgende:
kheb weer muziek! mn geluid stond blijkbaar op mute
Oh hahaquote:
ik ben gewoon vermist geweest.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
Opeens komen alle vermiste zonen en dochters online
Hooiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:43 schreef Viro het volgende:
[..]
hoi merel![]()
Hoe gaat het met je? We zien je steeds minder op fokik mis je
Hoooiquote:
afkickenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
Voel me al een paar dagen niet helemaal top, nergens zin in, zelfs niet in etenMet jou ?
Klopt ja, aan het afkicken enzoMis jou en de rest stiekem ook wel een beetje
[..]
Hoooi
Hoe is het met Merel?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
Voel me al een paar dagen niet helemaal top, nergens zin in, zelfs niet in etenMet jou ?
[..]
Hoooi
Ja, zat er echt teveel opquote:
Nee, niet helemaal topjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe is het met Merel?niet gooed lees ik?
Fokquote:
Dat is logisch, want onze helde Spaghettivreter gaat straks draaien. Ik zal hoe dan ook luisteren. Heb nu nog maar 2% batterij over. Misschien maar ff een zwerver beroven van zijn laptop met dongel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
Opeens komen alle vermiste zonen en dochters online
ahwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, zat er echt teveel op![]()
[..]
Nee, niet helemaal topjes
[..]
FokHad gemiddeld 131 posts per dag, echt veul te veul.
Dit nummer roept wintersport herinneringen op
Vorige nummer ook, maar da's niet zo moeilijk
Klopt ja en ook nog de SC waar ik in zat.quote:
Hahah tuurlijk, maar ik moet er ook nog dingen buiten doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:49 schreef _Fanta het volgende:
ow Fok!, maar tis toch ook gwoon super gezellig hiero
Ach, gewoon niet helemaal lekker al een paar dagen, meer nietquote:
Haha dat weet ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:51 schreef djkoelkast het volgende:
131 per dag is niks, knetter doet er GEMIDDELD 250
Van mezelf, ik volg ook nog 2 soort van studies, heb werk, vrienden, vriend, familie, een hond die uit moet etc. En teveel achter de computer zitten is ook gewoon niet goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:51 schreef _Fanta het volgende:
van wie moet je dingen buiten doen dan Merel? van mij nie hoor.. ik heb zoiets je moet gewoon doen in het leven waar je zin in hebt toch?
quote:HIE HIE wat ben jij grappig
DROEFTOETER
pleur op met je kut powerpoints. Mafkees.
ahw eenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
[..]
Hoooi
Dankjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:54 schreef Viro het volgende:
[..]
ahw eenen een
voor jou. Voel je je niet lekker of heb je gewoon nergens zin in? Iedereen mist mij wel
![]()
Met mij gaat het wel oké. Beetje druk met een paar zaken in orde aan het brengen. Zelf merk ik dat ik ook een beetje ben aan het afkicken.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
Nou SSB ik heb ze gecapt voor je.
Dames en heren, SSB zou deze 2 schenken.wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik herken het. Heb het soms ook als ik pokke dag achter de rug heb.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje![]()
Beide eigenlijk, heel vervelend. Maar gewoon geen trek hebben, dat is echt heel ongewoon voor mij![]()
Tuurlijk, je bent ook zo geweldig
Oke oke, succes
2 meisjes uit de clip van jordy van loon, SSB zou ze schenken. Volgens mij zijn ze 12 en ze zijn in elk geval compleet onschenkbaar.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
vertel me dat je wel de gegevens van de wiki hebt gehaald van tevoren?
Hij zit geintegreerd in mijn pcquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:03 schreef djkoelkast het volgende:
Je mic mag wel wat dichterbij als dat kan
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:09 schreef Viro het volgende:
en nu kan iedere moment mijn telefoon uitvallen. Dus geen stream, radio en fok meer
you never alone!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:09 schreef Viro het volgende:
en nu kan iedere moment mijn telefoon uitvallen. Dus geen stream, radio en fok meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@sv: doe maar gewoon door, goeden muziek![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
Ik snap dit ècht niet
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@sv: doe maar gewoon door, goeden muziek
ik heb geen internet op mn telefoon, maar volgens mij is dat toch stuk minder denderend dan gewoon adsl of kabel ofnie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:12 schreef Viro het volgende:
ik ga dus voortaan mijn telefoon oplader overal naartoe meenemen.
Waar ben je nu dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:12 schreef Viro het volgende:
ik ga dus voortaan mijn telefoon oplader overal naartoe meenemen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
1 weekendplaatje dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geniaal, die moet ik opslaan
![]()
Hopen dat je nu wel betere upload hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:18 schreef Nitrouz het volgende:
Over 3 kwartier DJ Nitrouzzz, je weet. Nu even naar de winkel.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
1 weekendplaatje dan:Hier mag ik natuurlijk niks over zeggen omdat dit totaal wel ontopic isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak em toonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hier mag ik natuurlijk niks over zeggen omdat dit totaal wel ontopic is
Ik hoop het ook, anders jammer dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hopen dat je nu wel betere upload hebt
joh, maak je daar maar nie druk om. voordat ze die kerncentrale daar bouwde wiste ze als dat ze ook een breuklijn zatenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:17 schreef utopie het volgende:
ik maak me het meest zorgen om die kern centrales daar in japanookal zeggen ze dat het geblust is ofzo...
Zorg op zn minst dat je geen torrents aan het seeden bent enz.quote:
Ik moest die zin echt 3 keer lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
joh, maak je daar maar nie druk om. voordat ze die kerncentrale daar bouwde wiste ze als dat ze ook een breuklijn zaten
DM / PMquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan moet ik een plaatje posten, maar dat mag niet, dus helaas
Ik doe niet aan torrents.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg op zn minst dat je geen torrents aan het seeden bent enz.
Ik hou van je. Echt waarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:22 schreef utopie het volgende:
[..]
wacht. mythe dat is toch dat het echt is ?
dat is nep. ik denk eerder dat die kalender schrijver dood is gegaan, waardoor hij de kalender niet verder kon schrijven, en bij 2012 gestopt isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://verydemotivational(...)l-posters-mayans.jpg
heerlijk hoe ik me altijd zo begrijpelijk kan uitdrukkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest die zin echt 3 keer lezen
Goh, het is een tekeningquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:24 schreef utopie het volgende:
[..]
dat is nep. ik denk eerder dat die kalender schrijver dood is gegaan, waardoor hij de kalender niet verder kon schrijven, en bij 2012 gestopt is
jah. mythe dat is toch echt? ik krijg altijd mythbusters....quote:
is het nou echt of niet ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goh, het is een tekening
Het is bedoelt als grap, sufkut__________
quote:
Mythe is een fabeltje, een sprookje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:25 schreef utopie het volgende:
[..]
jah. mythe dat is toch echt? ik krijg altijd mythbusters....
ik vraag; is dit het begin van het einde? waarop SBT zegt ''nee man, dat is een mythe''
kortom, het is wel het begin van het einde
Dan moet je toch nog maar vaker naar mythbusters kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:25 schreef utopie het volgende:
[..]
jah. mythe dat is toch echt? ik krijg altijd mythbusters....
ik vraag; is dit het begin van het einde? waarop SBT zegt ''nee man, dat is een mythe''
kortom, het is wel het begin van het einde
is 2012 echt een fabeltje ? ff serieus...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Mythe is een fabeltje, een sprookje.
Ik begreep het wel, je zin stond gewoon bol van de taalfoutenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heerlijk hoe ik me altijd zo begrijpelijk kan uitdrukken. maar wat ik dus bdoelde te zeggen is dat het er vaker daar aardbevingen voorkomen en dat die kerncentrales daar ook wel op gebouwt zijn om het niet in het Chernobyl ramp uit te laten lopen
NIEMAND WEET HET GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:26 schreef utopie het volgende:
[..]
is 2012 echt een fabeltje ? ff serieus...
Natuurlijk is dat een fabeltjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:26 schreef utopie het volgende:
[..]
tjah einde van de week, dan krijg je dah hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begreep het wel, je zin stond gewoon bol van de taalfouten
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
NIEMAND WEET HET GODVERDOMME______
Ik doe het 1x, in spoiler.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij heeft toch een of ander kutexcuus
2012 is verkeerd geintepreteerd, rekenfout. Als het al zou gebeuren dan duurt het nog minstens 200 jaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:26 schreef utopie het volgende:
[..]
hoe kan die aardbeving vanochtend dan ineensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
2012 is verkeerd geintepreteerd, rekenfout. Als het al zou gebeuren dan duurt het nog minstens 200 jaar.
Aardbevingen hebben een natuurkundige verklaring, gewoon aardlagen naast elkaar die verschuiven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:31 schreef utopie het volgende:
[..]
hoe kan die aardbeving vanochtend dan ineens? Dat is toch een voorteken ofzo
?
maar in groningen heb je ook wel eens aardbevingen, van een kleine schaal van richter... maar dat komt omdat er gas uit de grond gehaald word. dan zakt de grond in toch, en dat veroorzaakt zo iets ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aardbevingen hebben een natuurkundige verklaring, gewoon aardlagen naast elkaar die verschuiven.
En ALS de wereld eindigt te bestaan zal niemand er wat van merken, dus why bother
Weet ik het.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:34 schreef utopie het volgende:
[..]
maar in groningen heb je ook wel eens aardbevingen, van een kleine schaal van richter... maar dat komt omdat er gas uit de grond gehaald word. dan zakt de grond in toch, en dat veroorzaakt zo iets ?
okequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Weet ik het.
Kun je je oude UI weer terug doen? Deze is irritant.
Ja? Lol.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
En hoe ze dit ooit op plaat hebben gekregen, die man was springlevend
Nu mag het wel![]()
Ze hebben toen wel gezeik gehad en "james brown is still alive" gemaakt.
Wat is ie braaf hequote:
Ik zit het even na te lezen.quote:
Goed zo!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:40 schreef utopie het volgende:
[..]
tuurlijk. wil geen ruzie met koelkast man
En het gezeik dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zit het even na te lezen.
Wessel van Diepen is de man achter (en stem van) James Brown is dead
Paul Elstak is (o.a.) de man achter James Brown is still alive
Er staat toch op het rooster dat je bazenmuziek draait?quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staat toch op het rooster dat je bazenmuziek draait?
Die komen vast wel net op tijd binnenvallenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Nitrouz het volgende:
Waar is Snuf, ragboer
en mc-piel
Ze missen straks mijn sjo.
Ik merk er nog weinig vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
dat had Koelkast erop gezet
I hope so.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die komen vast wel net op tijd binnenvallen
ragboer is meestal laat in de avond/snachts in het topic. van de rest weet ik het nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Nitrouz het volgende:
Waar is Snuf, ragboer
en mc-piel
Ze missen straks mijn sjo.
Ragboer en Snuf zijn er meestal wel op dit tijdstip.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ragboer is meestal laat in de avond/snachts in het topic. van de rest weet ik het niet
Weet niet meer hoe dat zat, er is eens een docu over geweest, ging over de Rotterdamse house scene en daar kwam dit ter sprake.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo!
[..]
En het gezeik dan?
Kwam dat van James Brown zelf (of management) of was dat van de "maatschappij" die vonden dat het niet kon?
ah oke, da weet ik dan weer nie, verbaas je me er ook over dat ik bij zonlicht hiero al zitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:47 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ragboer en Snuf zijn er meestal wel op dit tijdstip.
Mooi dan kan ik gewoon ATWT kijken dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:46 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
I hope so.![]()
Deze keer House en Hardstyle, dus geen rappers
LOLLLLquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ragboer is meestal laat in de avond/snachts in het topic. van de rest weet ik het niet
We hebben een bazenroosterquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:47 schreef Nitrouz het volgende:
Wie is deze bazen DJ en hoe komt die aan die bazen muziek
Ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:47 schreef Nitrouz het volgende:
Wie is deze bazen DJ en hoe komt die aan die bazen muziek
Dat laatste snap ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ah oke, da weet ik dan weer nie, verbaas je me er ook over dat ik bij zonlicht hiero al zit
Hatersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik gewoon ATWT kijken dus
quote:
Please.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nog niet, wil hem wel voor je draaien
Dit is pas een bazennummerquote:
Sorryquote:
waar het dus op neer komt is dat jij draait en wij luisterenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:00 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja, wat ik nog heel graag wil duidelijk maken:
ik ben hier niets meer dan alle anderen. Gewoon een mede dj.
Ik doe alleen meer (rooster, gedeelte van de site zoals de wiki), ben er vaker en heb de eindredactie over Draakje. Meer niet.
Dank u
Dat is toch bij elke dj zo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waar het dus op neer komt is dat jij draait en wij luisteren
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:03 schreef _Fanta het volgende:
ik hoor jou, maar je moet ff je phone bij je speakers wegleggen
Dat dusquote:
eh?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast, ik heb maar 29 euro bijbetaald bij die telefoon
Dus ga die 100 euro betalen en vervolgens de telefoon 2e hands voor rond de 300 verkopen
Iets onder de helftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
nitrouz, in VDJ zie je linksboven een balkje groen/geel/rood als het goed is met CPU erbij
hoe hoog staat die?
Dan mag dat het probleem ook niet zijn, het is echt je internet. Niks aan te doen, gewoon hopen dat het goed blijftquote:
Maar gister was het ook al het gevalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:10 schreef _Fanta het volgende:
was maar paar seconde dat de steam ff off air was, het is je vergeven man
maar heb je dat alleen als je draait, of normaal ook dat je internet er af en toe uitklapt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:11 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Maar gister was het ook al het geval
mja, gewoon een onstabiele upload. Als je kabel hebt kun je eens (als je geen uitzending hebt) je modem van de stroom halen 10 minuten en dan weer terug doen. Bij ADSL heb je gewoon pech.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:11 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Maar gister was het ook al het geval
Heb wel is dat me internet een avond uit ligt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar heb je dat alleen als je draait, of normaal ook dat je internet er af en toe uitklapt?
das wel klote iddquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:12 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Heb wel is dat me internet een avond uit ligt.
Wie is Voe en waarom Voe.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn voorstel:
Voe als dj![]()
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn voorstel:
Voe als dj![]()
[ afbeelding ]
en ze is lekker goedkoop in uurtarief, want minderjarigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn voorstel:
Voe als dj![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |