Dat is correct.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:33 schreef reetveter het volgende:
wtf al 111 aardbevingen? Of lees ik dat nou verkeerd?
zie het lijstje hier iets boven in post 183... en dan tel je die van 4,5 of minder niet meequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:33 schreef reetveter het volgende:
Dat zou goed kunnen, de grond schijnt toch wel vrij constant te trillenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:33 schreef reetveter het volgende:
De meesten gaan echter uit van de meest vernietigende beving in 140 jaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:30 schreef One_of_the_few het volgende:
1e indruk lijkt dat de tsunami van 2004 vernietigender was dan deze. maar goed, van veel plekken zijn nog geen beelden.
Niet volgens Googlequote:
Het is niet helemaal onwaar, al zou ik dat graag willen geloven.quote:
Er zijn nu grappigere mensen online.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:38 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Het is niet helemaal onwaar, al zou ik dat graag willen geloven.
De verhouding humor/serieusheid is in ieder geval wel op te merken tussen de twee topics, en ik kan je melden dat het hier die verhouding veel zwaarder is. Trek je eigen conclusies.
Lijkt me dat ze juist snel na zo'n ramp zo'n hoog aantal hebben. De telefoons zijn uitgevallen, dus veel mensen zijn nauwelijks te bereiken, en worden dus als vermist gemeld. Ook zullen er dubbeltellingen opstaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:33 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik las eerder ook al iets over 88.000 vermisten. Wel apart dat ze zo snel al zo'n hoog aantal hebben? Geen idee hoe en of het wel onderbouwd is.
Wat is het normale aantal in dat gebied?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zie het lijstje hier iets boven in post 183... en dan tel je die van 4,5 of minder niet mee
Volgens het lijstje was die beving eergisteren...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:41 schreef ThaNetRunner het volgende:
wow dus nog een beving van 7.2 op de schaal van richter daarstraks...
Jawel, maar welk systeem ken je waarop er binnen zo'n korte tijd 88.000 mensen gedocumenteerd kunnen worden? Denk je eens in, 88.000 emails, telefoontjes, etc. en hoeveel mensen je nodig hebt om die allemaal te beantwoorden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:40 schreef freako het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze juist snel na zo'n ramp zo'n hoog aantal hebben. De telefoons zijn uitgevallen, dus veel mensen zijn nauwelijks te bereiken, en worden dus als vermist gemeld. Ook zullen er dubbeltellingen opstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |