abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93982216
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:22 schreef Phantomesse het volgende:
Dus...

Nogmaals:

Badkamers zijn veelal vochtig, de meubels zijn veelal van hout. Omdat hout snel verweert in vochtige omstandigheden, is er een beter en dus duurder type hout nodig om kwalitatief goede badkamermeubels van te maken die jarenlang meegaan. Daar wordt voor betaald, het hout komt niet van Hollandse grond en moet uit verre landen gekapt en gehaald worden. Omdat het ook nogeens veelal keurmerk hout is en dus speciaal daarvoor geplant, betaal je daar ook nog eens extra voor.

Duh 8)7 .
Shit, en ik maar denken dat het water in de keuken net zo nat was als in de badkamer :|W
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_93996588
quote:
Dus...

Nogmaals:

Badkamers zijn veelal vochtig, de meubels zijn veelal van hout. Omdat hout snel verweert in vochtige omstandigheden, is er een beter en dus duurder type hout nodig om kwalitatief goede badkamermeubels van te maken die jarenlang meegaan. Daar wordt voor betaald, het hout komt niet van Hollandse grond en moet uit verre landen gekapt en gehaald worden. Omdat het ook nogeens veelal keurmerk hout is en dus speciaal daarvoor geplant, betaal je daar ook nog eens extra voor.

Duh 8)7 .
En een keuken is dus niet vochtig? Daar wordt niet met water gespetterd en gekookt? Daarbij heb ik een badmeubel waaarvan de achterste plank al uit elkaar begint te vallen vanwege de plaatsing in een natte ruimte.

En waarom zouden badmeubels wel van een zogenaamd keurmerk voor duurzaam hout zijn en keukens (waar tenslotte veel meer hout in zit) niet?

Daarbij wil ik die meubels die uit hardkunststof bestaan niet de kost geven, dus dat houtverhaal klopt volgens mij niet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_93996680
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:35 schreef tactician het volgende:
Een keuken van 3500 met liften?! Wtf man een keuken is echt niet zo goedkoop tenzij je de mini keukens van Ikea neemt. M'n ouders hebben laatst een nieuwe laten plaatsen à 24000. Een pauper Ikea keuken staat niet in verhouding met je design badkamermeubel want die kan je echt wel goedkoper krijgen dan dat
volgens mij..
Kijk maar eens bij Porta, bijvoorbeeld. Dat is dan wel een Duitser maar ook daar zie je het verschil tussen keuken en badmeubel heel goed.

En je moet ook niet de plaatsingskosten erbij tellen, want voor een keuken ben je wel even langer bezig dan met een badmeubel. Terwijl ik het alleen over het materiaal heb.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Redactie Frontpage zaterdag 12 maart 2011 @ 11:28:50 #29
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_93996701
quote:
Dus...

Nogmaals:

Duh 8)7 .
Een echte baas maakt er zelf eentje van steigerplanken ^O^
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')