wou ik ook zeggen maar ik ben blij dat jij het doetquote:
Ja doe daar maar eens een plaatje van inderdaadquote:
snoepjesroze is enigszins overruled door de bordeaux-die-toch-wat-roder-blijkt-uit-te-vallen-dan-ik-dacht met glittertjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snoepjesroze met bordeeaux glittertjes
ook dat onthou ik welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
snoepjesroze is enigszins overruled door de bordeaux-die-toch-wat-roder-blijkt-uit-te-vallen-dan-ik-dacht met glittertjes
Okquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dus MPG wacht maar tot morgen
Ben je dwars vandaag ofzoquote:
XD ja, die tenen wil ik nou wel zienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wou ik ook zeggen maar ik ben blij dat jij het doet
hahahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
snoepjesroze is enigszins overruled door de bordeaux-die-toch-wat-roder-blijkt-uit-te-vallen-dan-ik-dacht met glittertjes
Samen met mijn vader de keuken gewit en daarna heb ik hem (de keuken dusquote:
Dus nu kun je PaMart weer een kop koffie aanbieden?quote:
Zoo, goed bezig!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Samen met mijn vader de keuken gewit en daarna heb ik hem helemaal schoongemaakt... nu even douchen, want het witsel zit in mijn haren.
Pgrquote:
Jij maakt je vader schoonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Samen met mijn vader de keuken gewit en daarna heb ik hem helemaal schoongemaakt... nu even douchen, want het witsel zit in mijn haren.
PaMart is al lang naar huis hoor! Het eerste wat hij vroeg toen hij binnenkwam: heb je al koffie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus nu kun je PaMart weer een kop koffie aanbieden?
Echt hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Enfe
Lekker weer is het
Maar ik moet werken
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
PaMart is al lang naar huis hoor! Het eerste wat hij vroeg toen hij binnenkwam: heb je al koffie?.
Nee, daar had ik niet op gerekend natuurlijk.
Duh... Maar het was zo'n mooi inkopperquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde de keuken, en dat snap jij dondersgoed!
Maar zie edit, speciaal voor jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |