In de krant bedoel je?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Spannend!! verslag lezen we maandag wel
Wel makkelijk ook dat je weet wie het is ja, voor je het weet zit je de hele avond tegen de verkeerde te praten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef rival het volgende:
nee maar ff zonder rgappen, ik zou toch minimaal een foto willen zien... minimaal
Ik snap dat wel. Overigens is die weg helemaal niet gevaarlijk maar gebeuren de meeste ongelukken doordat men niet opletquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
helemaal nu je er geen 100 meer mag EN niet meer mag inhalen
Het is trouwens een van de gevaarlijkste wegen van NL
hehe "haarlemse in stukken gesneden door fransoos"quote:
Ja maar we hebben dus elkaars foto al een keer gezien en op basis daarvan vond ik hem blijkbaar interessant genoeg om hem mijn mailadres te geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef rival het volgende:
nee maar ff zonder rgappen, ik zou toch minimaal een foto willen zien... minimaal
hoor ik hier ervaring?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel makkelijk ook dat je weet wie het is ja, voor je het weet zit je de hele avond tegen de verkeerde te praten.
OMG! Wat slim Samzzzquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Overigens is die weg helemaal niet gevaarlijk maar gebeuren de meeste ongelukken doordat men niet oplet
Zeker! En één is niet genoeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef rival het volgende:
Of hij maakte een typefout in het emailadres en kwam zo bij jou terechtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar we hebben dus elkaars foto al een keer gezien en op basis daarvan vond ik hem blijkbaar interessant genoeg om hem mijn mailadres te geven.
Ik bedoel hier dus mee, dat het geen gevaarlijke weg is, maar dit is geworden omdat men gewoon niet oplet, gevaarlijk inhaalt of te snel rijdt.quote:
T is ook dodelijk saaiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Overigens is die weg helemaal niet gevaarlijk maar gebeuren de meeste ongelukken doordat men niet oplet
Sherlockquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
maar gebeuren de meeste ongelukken doordat men niet oplet
Nee. Daarnaast kunnen we gewoon heel leuk ouwehoeren. Er zijn meer dan 100 mailtjes over en weer gegaan in een week tijd. Daarnaast probeer ik hier verdorie eens een keer NIET oppervlakkig te zijn.. is het weer niet goed!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Of hij maakte een typefout in het emailadres en kwam zo bij jou terecht
Ongelukken gebeuren toch meestal doordat mensen niet opletten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel hier dus mee, dat het geen gevaarlijke weg is, maar dit is geworden omdat men gewoon niet oplet, gevaarlijk inhaalt of te snel rijdt.
En hij bedoelt dus, dat geen enkele weg gevaarlijk is, omdat de oorzaak van de ongelukken altijd ligt in onoplettendheid, onvoorzichtigheid, oid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
Ik bedoel hier dus mee, dat het geen gevaarlijke weg is, maar dit is geworden omdat men gewoon niet oplet, gevaarlijk inhaalt of te snel rijdt.
Komt allemaal goed, word spannend en leuke lunch is het wat kan je snel daarna afspreken. Zo niet dan is het leuk voor een middag en NEXT!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee. Daarnaast kunnen we gewoon heel leuk ouwehoeren. Er zijn meer dan 100 mailtjes over en weer gegaan in een week tijd. Daarnaast probeer ik hier verdorie eens een keer NIET oppervlakkig te zijn.. is het weer niet goed!!
Exactly!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, word spannend en leuke lunch is het wat kan je snel daarna afspreken. Zo niet dan is het leuk voor een middag en NEXT!
Ja, dat is het ook. Een snelweg is een goed idee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is ook dodelijk saaidie snelweg die ze al 20jr beloven moet er eens kommen
Veel grote bedrijven trekken weg door de slechte bereikbaarheid.
Meestal ja. Maar men doet het overkomen dat de ongelukken op die weg bij puur toeval gebeuren en dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ongelukken gebeuren toch meestal doordat mensen niet opletten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |