Ik snap dat wel. Overigens is die weg helemaal niet gevaarlijk maar gebeuren de meeste ongelukken doordat men niet opletquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
helemaal nu je er geen 100 meer mag EN niet meer mag inhalen
Het is trouwens een van de gevaarlijkste wegen van NL
hehe "haarlemse in stukken gesneden door fransoos"quote:
Ja maar we hebben dus elkaars foto al een keer gezien en op basis daarvan vond ik hem blijkbaar interessant genoeg om hem mijn mailadres te geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef rival het volgende:
nee maar ff zonder rgappen, ik zou toch minimaal een foto willen zien... minimaal
hoor ik hier ervaring?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel makkelijk ook dat je weet wie het is ja, voor je het weet zit je de hele avond tegen de verkeerde te praten.
OMG! Wat slim Samzzzquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Overigens is die weg helemaal niet gevaarlijk maar gebeuren de meeste ongelukken doordat men niet oplet
Zeker! En één is niet genoeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef rival het volgende:
nee maar ff zonder rgappen, ik zou toch minimaal een foto willen zien... minimaal
Of hij maakte een typefout in het emailadres en kwam zo bij jou terechtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar we hebben dus elkaars foto al een keer gezien en op basis daarvan vond ik hem blijkbaar interessant genoeg om hem mijn mailadres te geven.
Ik bedoel hier dus mee, dat het geen gevaarlijke weg is, maar dit is geworden omdat men gewoon niet oplet, gevaarlijk inhaalt of te snel rijdt.quote:
T is ook dodelijk saaiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Overigens is die weg helemaal niet gevaarlijk maar gebeuren de meeste ongelukken doordat men niet oplet
Sherlockquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
maar gebeuren de meeste ongelukken doordat men niet oplet
Nee. Daarnaast kunnen we gewoon heel leuk ouwehoeren. Er zijn meer dan 100 mailtjes over en weer gegaan in een week tijd. Daarnaast probeer ik hier verdorie eens een keer NIET oppervlakkig te zijn.. is het weer niet goed!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Of hij maakte een typefout in het emailadres en kwam zo bij jou terecht
Ongelukken gebeuren toch meestal doordat mensen niet opletten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel hier dus mee, dat het geen gevaarlijke weg is, maar dit is geworden omdat men gewoon niet oplet, gevaarlijk inhaalt of te snel rijdt.
En hij bedoelt dus, dat geen enkele weg gevaarlijk is, omdat de oorzaak van de ongelukken altijd ligt in onoplettendheid, onvoorzichtigheid, oid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
Ik bedoel hier dus mee, dat het geen gevaarlijke weg is, maar dit is geworden omdat men gewoon niet oplet, gevaarlijk inhaalt of te snel rijdt.
Komt allemaal goed, word spannend en leuke lunch is het wat kan je snel daarna afspreken. Zo niet dan is het leuk voor een middag en NEXT!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee. Daarnaast kunnen we gewoon heel leuk ouwehoeren. Er zijn meer dan 100 mailtjes over en weer gegaan in een week tijd. Daarnaast probeer ik hier verdorie eens een keer NIET oppervlakkig te zijn.. is het weer niet goed!!
Exactly!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, word spannend en leuke lunch is het wat kan je snel daarna afspreken. Zo niet dan is het leuk voor een middag en NEXT!
Ja, dat is het ook. Een snelweg is een goed idee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is ook dodelijk saaidie snelweg die ze al 20jr beloven moet er eens kommen
Veel grote bedrijven trekken weg door de slechte bereikbaarheid.
Meestal ja. Maar men doet het overkomen dat de ongelukken op die weg bij puur toeval gebeuren en dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ongelukken gebeuren toch meestal doordat mensen niet opletten?
En dan komt er een kat bij die ermee gaat spelen, pakt de muis bij zijn staart in zijn mond en dat kietelt toch wel een beetje waardoor die kat de muis loslaat en je letterlijk 'whhhiiieeee' van die muis hoortquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef Spirit82 het volgende:
Daarnaast probeer ik hier verdorie eens een keer NIET oppervlakkig te zijn.. is het weer niet goed!!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:15 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar we hebben dus elkaars foto al een keer gezien en op basis daarvan vond ik hem blijkbaar interessant genoeg om hem mijn mailadres te geven.
Ja maar technisch gezien heb ik echt geen flauw idee hoe hij er uit ziet. Ik weet alleen dat ik hem niet lelijk vindquote:
Mocht het wat worden dan kunnen jullie de kleinkinderen later wel een leuk vferhaal vertellenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee. Daarnaast kunnen we gewoon heel leuk ouwehoeren. Er zijn meer dan 100 mailtjes over en weer gegaan in een week tijd. Daarnaast probeer ik hier verdorie eens een keer NIET oppervlakkig te zijn.. is het weer niet goed!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je komt wel een beetje wanhopig over trouwens.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar technisch gezien heb ik echt geen flauw idee hoe hij er uit ziet. Ik weet alleen dat ik hem niet lelijk vind
Omdat ik leuk met iemand ouwehoer en daarom graag een keer met hem afspreek? Als dat jouw criterium voor wanhopig is, maak ik me geen zorgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je komt wel een beetje wanhopig over trouwens..
ik was te laatquote:
Ooh dat zou me niks kunnen schelen, we hebben zelf heel lang katten gehad en een daarvan pakte, doodde en at alles wat bewoogquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan komt er een kat bij die ermee gaat spelen, pakt de muis bij zijn staart in zijn mond en dat kietelt toch wel een beetje waardoor die kat de muis loslaat en je letterlijk 'whhhiiieeee' van die muis hoort
Je lijkt wel een vrouwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar technisch gezien heb ik echt geen flauw idee hoe hij er uit ziet. Ik weet alleen dat ik hem niet lelijk vind
De oprit? Ik zou zweren dat het het oprit is.quote:
Meer vanwege het 3 keer per week daten/neuken en het persé een nieuwe vriend willen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:24 schreef Spirit82 het volgende:
Omdat ik leuk met iemand ouwehoer en daarom graag een keer met hem afspreek? Als dat jouw criterium voor wanhopig is, maak ik me geen zorgen
er zal vast een technisch verhaal achter zitten maar ....het oprit, kommop het klinkt al belachelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De oprit? Ik zou zweren dat het het oprit is.
Ik heb altijd de geleerdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De oprit? Ik zou zweren dat het het oprit is.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
er zal vast een technisch verhaal achter zitten maar ....het oprit, kommop het klinkt al belachelijk
ik geloof t meteenquote:
drankje erbij.. klinkt goed.. en ver wegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:29 schreef PeuRac het volgende:
Overigens is t heerlijk weer om buiten in de zon te zitten (terwijl ik dit schrijf, schuift een wolk voor de zon). Laptopje op schoot, burgertjes in mn maag
Het is 6 weken geleden dat ik voor het laatst seks heb gehad en mijn laatste date dateerd ook alweer van enkele weken geleden. Daarnaast heb ik geen problemen met vrijgezel zijn, maar vind ik daten gewoon leuk en is die mogelijkheid er genoeg. Dus why not?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Meer vanwege het 3 keer per week daten/neuken en het persé een nieuwe vriend willen.
Waarom verantwoord je jezelf überhaupt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is 6 weken geleden dat ik voor het laatst seks heb gehad en mijn laatste date dateerd ook alweer van enkele weken geleden. Daarnaast heb ik geen problemen met vrijgezel zijn, maar vind ik daten gewoon leuk en is die mogelijkheid er genoeg. Dus why not?
Van Dale: wan·ho·pig bn, bw 1 zonder hoop 2 wanhoop verradend: een ~e blik 3 heel slecht
Lijkt me niet geheel van toepassing eh.
Glas sap, geen bier, moet straks nog weg en dr staan al flink wat biertjes ook, niet t verkeerde beeld naar mn ouders geven als ze terug komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
drankje erbij.. klinkt goed.. en ver weg
+ een heleboel!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom verantwoord je jezelf überhaupt?
mits je daar een ander niet mee lastig valtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
+ nog veel meer
Je moet lekker zelf weten wat je doet
Wat is autorijden toch heerlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik hoor net de files, is maar goed dat ik niet ben gaan toeren naar Arnhem, was niet meer thuis gekomen voorlopigstaan overal files
Mezelf kennende zou ik gewoon een stukje verder gaan toeren, zolang ik maar rij maakt het me niet uit als het 30km om is. Zeker in de Triumph niet, die motor moet BRULLEN!quote:
Ik las vandaag dat Rolls Royce op de hybrid overgaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mezelf kennende zou ik gewoon een stukje verder gaan toeren, zolang ik maar rij maakt het me niet uit als het 30km om is. Zeker in de Triumph niet, die motor moet BRULLEN!
Ik had t gehoord ja, waren ze al een tijdje aan het onderzoeken. Past wel bij Rolls Royce, ze gaan voor 200% comfort, hybride techniek draagt daar wel aan bij. Dat het brandstof bespaart is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat Rolls Royce op de hybrid overgaat.
True. Toch zal een hybrid Rolls nooit 't zelfde zijn als eentje met V12...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t gehoord ja, waren ze al een tijdje aan het onderzoeken. Past wel bij Rolls Royce, ze gaan voor 200% comfort, hybride techniek draagt daar wel aan bij. Dat het brandstof bespaart is mooi meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |