abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94019828
Tja, kun je niet timmeren? :) Sorry, kan het niet laten.

Als het er alleen maar om gaat dat je katten naar buiten kunnen, dan hoeft het eigenlijk niet eens zo moeilijk.. Je spant een net over je balkonrailing heen. Op die hoogte kun jij er niet meer staan, maar je kan hem weer loshalen wanneer je zelf op het balkon wilt natuurlijk (en dan de hordeur dicht met katten binnen). Je katten hoeven niet per se hoog te zitten, die kunnen ook heus lekker liggen op een kleine verhoging of iets dergelijks.

Het is geen mooie oplossing, maar wel eentje die werkt. Mijn balkon is gewoon met gaas afgezet hier en dat werkt prima. Ze zijn enorm gelukkig met hun balkon, en tegenwoordig met kattenluikje. In de oude woning had ik dit nog niet, en maakte me altijd enorm zorgen of ze wel binnen zouden blijven.... Helemaal omdat ze het leuk vonden om precies over de railing te lopen.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_94057013
Je kunt op de rand van het balkon gaas maken en dat wat naar binnen buigen. Daar bovenop een draadje met zwakstroom.
Onze tuin is ook helemaal afgezet dmv gaas en zwakstroom boven op de schutting klein dagou is er niks bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')