Nee het niet werken laat ik aan jouw volk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:08 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Zit je lekker te genieten van je uitkering, vetzak.
Ik werk niet a mattie, rustig op scorro.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee het niet werken laat ik aan jouw volk.
Die zijn dat gewend jeweetz.
Tongue eighty!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hilarisch, 450 euro brank ONZ radio tong69
Kennelijk heb je echt teveel vrije tijd als je je druk kan maken over de verpakking van fruitdrankjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:10 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik werk niet a mattie, rustig op scorro.
Nee mang, mbotje nivo 4quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kennelijk heb je echt teveel vrije tijd als je je druk kan maken over de verpakking van fruitdrankjes.
Overweeg er een serieuze opleiding naast te gaan doen!
Jamangquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:16 schreef gamezz het volgende:
is deze shit echt de moeite waard om naar buiten te gaan
Begint wel duidelijk te worden waarom je je altijd als een mongool gedraagt. Dat ben je gewoon écht.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Begint wel duidelijk te worden waarom je je altijd als een mongool gedraagt. Dat ben je gewoon écht..
[..]
Begint wel duidelijk te worden waarom je je altijd als een mongool gedraagt. Dat ben je gewoon écht..
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |