En toch denk ik dat ze me raar vind nuquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is toch niet raar![]()
dat is juist heel lief
ik kreeg net een bedankje van mijn baasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:25 schreef Symphonic het volgende:
Zo net even een leuk gesprekje gehad met mijn baas
Hij bleek nog te leven
ik krijg een nieuwe collega van mijn baasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kreeg net een bedankje van mijn baas
Dat is het betere nieuwsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg een nieuwe collega van mijn baas
1fte uitbreiding
Hai batskoningquote:
Wanneer start ik?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg een nieuwe collega van mijn baas
1fte uitbreiding
Ja hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer start ik?![]()
Wil iemand mijn sollicitatiebrief lezen?Wil em vandaag nog versturen, want de vacature sluit maandag
![]()
Haiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer start ik?![]()
Wil iemand mijn sollicitatiebrief lezen?Wil em vandaag nog versturen, want de vacature sluit maandag
![]()
Heb em gemaild naar je gmailquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hai![]()
Er komt geen sollicitatieronde, hij gaat een roostermaker bij een andere school wegtrekken.
ik wil hem wel even doorlezen voor je hoor
Ik ga eens even krities (dat benne van die witt'ding'n om mee opt bord te skriev'n) lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb em gemaild naar je gmail
[..]Jammer hoor
![]()
DankjeIk mail em wel even
met ibu overleef ik welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He hamstertje![]()
Hoe voel jij je vandaag
[..]Kan ik iets doen?
[..]
Kee
En ja natuurlijk
[..]Wat lief
Heb ik zo'n spelfout gemaaktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga eens even krities (dat benne van die witt'ding'n om mee opt bord te skriev'n) lezen.
Rustig aan dan maarquote:
komt goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik zo'n spelfout gemaaktIk ben echt niet helder vandaag
[..]
Rustig aan dan maar
kom maar, briefjes van mzquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer start ik?![]()
![]()
gelukkig welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai batskoningVoel jij je al wat beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |