Tskquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:09 schreef Bluezz het volgende:
oeps, ik zit in text only, dus ik zie maar de helft
Jaquote:
Dat laten we aan Golfer overquote:
quote:
Ja die bejaarden staan al voor dag en dauw op en zien t als een uitje ofzo.. Moet je werken bijv kom je vroeg staan er 10 bejaarden voor je..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:34 schreef Anthraxx het volgende:
Fijn dat hij het zelf doet. Scheelt je irritatie aan mede slachtoffers bij de prikpost.
De laatste keer dat ik bloed geprikt heb was jaren terug. En altijd zo vroeg mogelijk om de bejaarden te ontlopen bij die prikposten. Maar de bejaarden krijgen dat idee kennelijk ook en dus is het nog takke druk.
Je zou denken dat die mensen tijd genoeg hebben om eerst uit te slapen, elkaar lief te hebben, ontbijtje, kopje koffie, krantje, Mozart LP luisteren. Om vervolgens bij de visboer mensen te gaan irriteren en uiteindelijk wat bloed afstaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja die bejaarden staan al voor dag en dauw op en zien t als een uitje ofzo.. Moet je werken bijv kom je vroeg staan er 10 bejaarden voor je..
Ja, erg triest allemaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:43 schreef DarkElf het volgende:
énorme aardbeving in Japan gevolgd door tsunami's
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je zou denken dat die mensen tijd genoeg hebben om eerst uit te slapen, elkaar lief te hebben, ontbijtje, kopje koffie, krantje, Mozart LP luisteren. Om vervolgens bij de visboer mensen te gaan irriteren en uiteindelijk wat bloed afstaan.
Dat is mijn andere irritatie trouwens. Bejaarden bij de visboer. Ze komen allemaal stipt om 12:00 en dringen voor. Ze houden geen rekening met andere en kijken je schaapachtig aan als je er wat van zegt. Zij zijn immers bejaard dus mogen alles.
mag ik mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit over een dag of 20 alweer in Moskou.
Zal maar eens kijken wat het weer daar doet, begin april.
-35 zal het vast niet worden, zoals vorig jaar januari.
die bejaarde stonden daar al vanaf 09:00 uur. dus niet zeuren dat ze eerder moeten komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wel herkenbaar, nu heb ik alle tijd maar ik vind dus ook dat mensen die tijd hebben overdag hun boodschapjes moetendoen ipv na werktijd of in de lunchpauzes.
Kon ik mij in Rotterdam echt dood aan ergeren, kom je net uit de trein (echt leuk ook de trein van Delft naar Rotterdam, totaal geen veewagen gevoel geeft dat) na een dag werken, wil je nog even boodschappen doen staan er allemaal bejaarden voor je te keuvelen. Daar heb je de hele dag de tijd voor gehad, Move!
Eerder? Ze moeten later komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:58 schreef z80 het volgende:
[..]
die bejaarde stonden daar al vanaf 09:00 uur. dus niet zeuren dat ze eerder moeten komen
Goeiemorgen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:56 schreef z80 het volgende:
[..]
mag ik mee.
Moskou staat hoog op de verlanglijst om een keer te bezoeken.
Ze waren er niet op voorbereid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:35 schreef FutureFairytale het volgende:
nu aan, uit bed gekomen. Gelukkig waren ze er op voorbereid, hopelijk blijft t bij 5 doden..
doe toch eens normaal alsjeblieft. Ik bedoelde 'wat! In Japan' met 'wat' als verbazing. Laat idd maar pffquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe kun je iets vreselijk vinden als je nog niet weet wat het is?
Nou ja, laat maar.
Typ dan wat je bedoelt, zo annoying mensen die roepen: Maar ik bedoelde.... dat en dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe toch eens normaal alsjeblieft. Ik bedoelde 'wat! In Japan' met 'wat' als verbazing. Laat idd maar pff
ik dacht dat dat zo overkwam, weet ik veel dat dat anders opgevat wordtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Typ dan wat je bedoelt, zo annoying mensen die roepen: Maar ik bedoelde.... dat en dat.
Zég dat dan ook.
Vijf doden? er is daar een fucking aardbeving + tsunami.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:35 schreef FutureFairytale het volgende:
nu aan, uit bed gekomen. Gelukkig waren ze er op voorbereid, hopelijk blijft t bij 5 doden..
Rustig, Dudequote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vijf doden? er is daar een fucking aardbeving + tsunami.
Mijn klanten zitten gelukkig iets verder naar het zuiden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:43 schreef DarkElf het volgende:
énorme aardbeving in Japan gevolgd door tsunami's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lange wachten is rot ja.. gelukkig vinden je ouders het leuk om rond te kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Vlucht van ouders 2uur vertraagd, ze gaan maar paar dagen dus ik zou zelf echt heel hard balen maar mijn ouders zijn zo heerlijk nuchter en vermaken zich prima op schiphol en kijken hun ogen uit.ze waren wel al achter de douane nu.
Verschrikkelijk in Japan inderdaad :/
uiteraard vertrekt ie na die 2uur, dat MOET gewoonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat lange wachten is rot ja.. gelukkig vinden je ouders het leuk om rond te kijkenhopen dat ie na die 2 uur wel vertrekt!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
uiteraard vertrekt ie na die 2uur, dat MOET gewoon
ach jee nee zonde.. nou, aannemen dat het goedkomt. binnen 2 uur hangen ze in de luchtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Maandagavond al,daarom dus, mn ouders gaan nooit weg dus vlucht mag echt niet gecancelled worden!
Waarvan? Midden Oosten of Japan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:31 schreef borisz het volgende:
Pff De beelden op Al Jazeera zijn heftig.
Japan. Je zag zo'n grote moddergolf alles meenemen. Dan heb je gewoon geen kans om te ontsnappen.quote:
tja ik heb ook zoiets van: nou verschrikkelijk voor die mensen maar niet meer dan dat, en de massahysterie om met zn allen voor de tv te gaan zitten (ok als je er familie/vrienden ofzo hebt snap ik t ) en continu roepen hoe verschrikkelijk het is, lost ook niks op voor de mensen daar, oh en t allerergste, vind ik, is dat we nu met zn allen moeten roepen hoe erg t is en over een week of 2 houdt niemand zich er meer mee bezig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm, dat Japan-gedoe? Rot dat t gebeurt hoor, maar er gebeuren zoveel (natuur)rampen dat ik er niet eens van moet fronsen. Gewoon de zoveelste ramp.
Precies.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:59 schreef Memento-Mori het volgende:
tja ik heb ook zoiets van: nou verschrikkelijk voor die mensen maar niet meer dan dat, en de massahysterie om met zn allen voor de tv te gaan zitten (ok als je er familie/vrienden ofzo hebt snap ik t ) en continu roepen hoe verschrikkelijk het is, lost ook niks op voor de mensen daar, oh en t allerergste, vind ik, is dat we nu met zn allen moeten roepen hoe erg t is en over een week of 2 houdt niemand zich er meer mee bezig.
gek maar dat is helemaal waar ja. raakt in de vergetelheid en wordt daarna nog maar heel af en toe aandacht aan besteed. en wat Lein zegt vind ik ook. eerst hier zorgen dat de mensen (ouderen) een normaal leven kunnen leiden. want daar is dan ineens geen geld meer voorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja ik heb ook zoiets van: nou verschrikkelijk voor die mensen maar niet meer dan dat, en de massahysterie om met zn allen voor de tv te gaan zitten (ok als je er familie/vrienden ofzo hebt snap ik t ) en continu roepen hoe verschrikkelijk het is, lost ook niks op voor de mensen daar, oh en t allerergste, vind ik, is dat we nu met zn allen moeten roepen hoe erg t is en over een week of 2 houdt niemand zich er meer mee bezig.
Ik heb nog nergens gelezen dat er steun gegeven gaat worden, maar volgens mij wordt er sowieso een x bedrag gereserveerd op de algehele begroting voor dit soort dingenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm, dat Japan-gedoe? Rot dat t gebeurt hoor, maar er gebeuren zoveel (natuur)rampen dat ik er niet eens van moet fronsen. Gewoon de zoveelste ramp.
En dan lees ik dat we steun gaan geven aan Japan. Alsof we geld teveel hebben. Nee, bezuinig maar in de zorg en het onderwijs. En stuur het geld dan naar een land dat door een ramp getroffen is. Want ze zullen dat ongetwijfeld terugbetalen. NOT. We hebben toch al een vast budget voor ontwikkelingshulp? Als dat op is, zou het op moeten blijven, en niet meer omdat er wéér een ramp gebeurd in Tjoepiejoepie of weet ik veel waar.
Nederland biedt hulp voor gevolgen tsunamiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nog nergens gelezen dat er steun gegeven gaat worden, maar volgens mij wordt er sowieso een x bedrag gereserveerd op de algehele begroting voor dit soort dingen.
Dat verklaard waarom ik het niet gelezen had, omdat ik de Fok! frontpage nooit heel erg goed volgquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nederland biedt hulp voor gevolgen tsunami
Ik vind dat er naast de ontwikkelingshulp niets meer gegeven hoeft te worden.
Ja dat vraag ik mij ook af hoor, maar hetzelfde kun je je afvragen voor alle voedselpaketten die wij naar Afrika sturen. Zouden zij hetzelfde doen als het hier zo was?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Daar ben ik het ook gedeeltelijk mee eens, en ik vraag me bij een land als japan ook heel erg af, zouden zij ons ook steun geven als er hier een ramp gebeurd een giro 55 ben ik trouwens altijd voor, als de bevolking wat wil doneren, prima
Idem dito. En ik vind het ook prima om geld te geven, zolang het geld maar niet blijft kleven aan allerlei mensen die er beter van worden zonder dat het bij het rampgebied terecht komt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:11 schreef TAV74 het volgende:
Als er hulp gegeven wordt in de vorm van rampenteams, expertise e.d. vind ik het sowieso prima.
Jeetjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Japan. Je zag zo'n grote moddergolf alles meenemen. Dan heb je gewoon geen kans om te ontsnappen.
Wat TAV zegt: steun in de vorm van Search-And-Rescue teams en hulpgoederen vind ik alleen maar goed! Als zoiets in NL zou gebeuren, zie je precies hetzelfde nl. Kijk maar naar 1953. Toen kregen we ook allemaal hulpgoederen uit de hele wereld.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:56 schreef Leintjeuh het volgende:
En dan lees ik dat we steun gaan geven aan Japan. Alsof we geld teveel hebben. Nee, bezuinig maar in de zorg en het onderwijs. En stuur het geld dan naar een land dat door een ramp getroffen is. Want ze zullen dat ongetwijfeld terugbetalen. NOT. We hebben toch al een vast budget voor ontwikkelingshulp? Als dat op is, zou het op moeten blijven, en niet meer omdat er wéér een ramp gebeurd in Tjoepiejoepie of weet ik veel waar.
Het is niet dat die hele pot ontwikkelingshulp 1 dag na het nieuwe jaar compleet leeg is ofzo. Als ze daar geld vandaan plukken om dit soort dingen mee te helpen, waarom niet? Gewoon doen. Het is er immers voor begrootquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Noodhulp heeft natuurlijk geen zier met ontwikkelingshulp te maken hè?
Zo ontstaan dus die ongefundeerde koffieatomaatwijsheden waar de PVV groot mee is geworden.
Bron: http://www.geschiedeniszeeland.nl/themas/watersnoodramp/denood/quote:Ook het buitenland stuurt hulp. Zowel België, Groot-Brittannië, Verenigde Staten, Canada, Frankrijk en Zweden sturen militairen en materieel. Vooral helikopters en amfibievaartuigen blijken uiterst waardevol bij het verkennen en in kaart brengen van de gevolgen van de ramp. Ook bij het daadwerkelijk redden van mensen spelen ze een voorname rol.
Ik neem aan dat het daar primair om gaat. Zo heeft NL ook bijgedragen in New Orleans.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:11 schreef TAV74 het volgende:
Als er hulp gegeven wordt in de vorm van rampenteams, expertise e.d. vind ik het sowieso prima.
Ga ik ook vanuit, kan me ook niet voorstellen dat iemand daar tegen is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het daar primair om gaat. Zo heeft NL ook bijgedragen in New Orleans.
Wil geen vriendschap! Wil keiharde nuecksex!!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
ik weet het menu van vnv. voorgerecht pangsits uit het foodgawkers topic en hoofdgerecht: zelfgemaakte hamburgers. toetje wordt ouderwets pudding met bessensap
Wel grappig dat als ik vergelijkbare dingen zeg over ontwikkelingshulp aan Afrika Lein hoog uit de toren blaastquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
1953:
[..]
Bron: http://www.geschiedeniszeeland.nl/themas/watersnoodramp/denood/
Dus laten we nou allemaal ff beetje sociaal blijven doen ipv gelijk te brullen dat we geen hulp gaan sturen omdat we al genoeg ontwikkelingshulp betalen? En daarnaast: Japan ontvangt geen ontwikkelingshulp van ons hoor
Vanavond de kroeg in gaan en dat gewoon tegen een dame zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil geen vriendschap! Wil keiharde nuecksex!!
Platzkart is idd een ramp. In Oekraine deden we ook altijd tweede klas en waardevolle spullen onder het onderste bed,quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
En: Dude! Nog even over die treinen. Een tweedeklascoupe heeft idd vier bedjes, je kunt je bagage redelijk veilig kwijt in de opbergboxjes onder de onderste bedden hoor. Wij sliepen niet met de paspoorten op het lichaam, maar in die boxen (ze moeten jou optillen willen ze daarbij kunnen).
De derde klas is inderdaad een ramp; alles is open, het is er een herrie en het stinkt er naar kool en zweetvoeten. Dat is iets teveel de echt-Russische experience en wordt voor buitenlanders ten zeerste afgeraden.
Als ik jouw lengte en breedte had, jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vanavond de kroeg in gaan en dat gewoon tegen een dame zeggen
Nederlandse ingenieurs zijn nou eenmaal zo'n beetje de beste dijkenbouwers op aardequote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:27 schreef TAV74 het volgende:
Ga ik ook vanuit, kan me ook niet voorstellen dat iemand daar tegen is.
Zegt het vrouwtje met cup D ook 'zelfvertrouwen en twee kipfilets' tegen het vrouwtje met cup A?quote:
Vrouwen hoeven alleen maar een Steertje te zoeken. de rest gaat vanzelfquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zegt het vrouwtje met cup D ook 'zelfvertrouwen en twee kipfilets' tegen het vrouwtje met cup A?
Ik verwijs ze even door naar de psych als dat zo isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven alleen maar een Steertje te zoeken. de rest gaat vanzelf
Sommige dingen kunnen we wel goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nederlandse ingenieurs zijn nou eenmaal zo'n beetje de beste dijkenbouwers op aarde
Heel cool!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Vliegtuig van ouders staat op boarding, ze gaan dus echt
Ik heb altijd al een hekel gehad aan dunne mensenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:10 schreef FutureFairytale het volgende:
voor de mensen die onzeker zijn over hun gewicht of wat ze eten.. tip; kijk Dik Trom
echt; je krijgt een hekel aan dunne mensen bij het zien van die film![]()
Ik ook, hufters zijn hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een hekel gehad aan dunne mensen
Vooral die dunne kansloze die vinden dat ze te dik zijn en daarmee alle dikkerds weer een depressie aanpraten.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:53 schreef TAV74 het volgende:
Oh joy, er hangt weer eens een belerend briefje op de koffieautomaat. "verkeerde keuze, beker zelf leegooien op het toilet! Dat geldt ook voor jou".
Ik krijg dan dus echt de neiging om 6 bekers vol te tanken en naast de automaat te laten staan
Goed plan, ik ga ook overal van die handgeschreven memotjes overal opplakken, maar dan met dit soort tekstenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier hangen posters dat je toch wel minimaal 8 glazen water moet drinken per dag
In zijn algemeenheid zou je hopen dat de politiek niet alles primair vanuit economisch perspectief benaderd, maar eerst met een gedegen visie komt en dan pas de calculator er bij pakt.quote:In zijn algemeenheid. Een goed punt dat dit kabinet weer eens gaat kijken naar de ontwikkelingssamenwerking. Want om nu gewoon standaard 0,8%, wordt 0,7% door de bezuinigingen, van het BBP standaard daaraan uit te geven zonder dat het iets oplevert is onzin. Daar hebben de PVDA en de CU nogal last van. Die willen het liefst naar 1% maar het beleid daarachter is waardeloos. Dan help je mensen niet uit hun armoede.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:03 schreef TAV74 het volgende:
Goed plan, ik ga ook overal van die handgeschreven memotjes overal opplakken, maar dan met dit soort tekstenIk begin zo met "eet een appel" op de koffieautomaat , "poets 3 keer per dag je tanden" bij de printer, "vergeet niet te flossen" bij het toilet
Leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:20 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Bluezz: het oppas-baantje bleek voor 2 à 3 maand te zijn!
Kijk, das leuk! Doen we er even bij!
waarschijnlijk gebeurde het te vaak en was er een iemand die alles voor een ander weg moest gooien en het zat was. dat kan ik nog wel ergens begrijpen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:53 schreef TAV74 het volgende:
Oh joy, er hangt weer eens een belerend briefje op de koffieautomaat. "verkeerde keuze, beker zelf leegooien op het toilet! Dat geldt ook voor jou".
Ik krijg dan dus echt de neiging om 6 bekers vol te tanken en naast de automaat te laten staan
dit niet.. pff..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier hangen posters dat je toch wel minimaal 8 glazen water moet drinken per dag
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook overal van die handgeschreven memotjes overal opplakken, maar dan met dit soort tekstenIk begin zo met "eet een appel" op de koffieautomaat , "poets 3 keer per dag je tanden" bij de printer, "vergeet niet te flossen" bij het toilet
zoals wie? dun en kansloos is nou ook wel weer overdrevenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vooral die dunne kansloze die vinden dat ze te dik zijn en daarmee alle dikkerds weer een depressie aanpraten.
tof! en je verdient er wel iets mee he?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:20 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Bluezz: het oppas-baantje bleek voor 2 à 3 maand te zijn!
Kijk, das leuk! Doen we er even bij!
het is een citytrip dus echt maar ene paar dagen, eigenlijk te kort maarja t was duur genoeg voor ze, en geen idee wat ze gaan doen, ze zitten in amsterdam court hotel dat weet ik alleenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woehoe! Hoe lang blijven ze in New York? En enig idee wat ze allemaal gaan doen?
haha nog een beetje thuisgevoelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is een citytrip dus echt maar ene paar dagen, eigenlijk te kort maarja t was duur genoeg voor ze, en geen idee wat ze gaan doen, ze zitten in amsterdam court hotel dat weet ik alleen
Precies, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is niet dat die hele pot ontwikkelingshulp 1 dag na het nieuwe jaar compleet leeg is ofzo. Als ze daar geld vandaan plukken om dit soort dingen mee te helpen, waarom niet? Gewoon doen. Het is er immers voor begroot.
En wat P. zegt vind ik ook erg treffend. In 1953 hadden wij de hulp nodig, kregen wij de hulp en daar waren ze erg blij mee. Als er nu zoiets gebeurd en het halve land staat onder water dan wil jij ook dat andere landen zich met jou bemoeien.
Als er 3 keer per week een volle beker staat is het veel, dit zijn gewoon van die types die als een soort verveelde bejaarde alleen maar rondkijken en op zoek zijn naar misstanden om over te zeuren. Als je een keer je printwerk vergeet heb je de dag erna een poster op A0 formaat op je kamer hangenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarschijnlijk gebeurde het te vaak en was er een iemand die alles voor een ander weg moest gooien en het zat was. dat kan ik nog wel ergens begrijpen.
Mijn studenten gaan derde klassequote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
En: Dude! Nog even over die treinen. Een tweedeklascoupe heeft idd vier bedjes, je kunt je bagage redelijk veilig kwijt in de opbergboxjes onder de onderste bedden hoor. Wij sliepen niet met de paspoorten op het lichaam, maar in die boxen (ze moeten jou optillen willen ze daarbij kunnen).
De derde klas is inderdaad een ramp; alles is open, het is er een herrie en het stinkt er naar kool en zweetvoeten. Dat is iets teveel de echt-Russische experience en wordt voor buitenlanders ten zeerste afgeraden.
Ieh. Ja, de bedjes zijn daar ook te kort, dus als je dan naar de WC loopt door die coupé, steken er allemaal voeten in je gezichtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn studenten gaan derde klasse![]()
Levenservaring opdoen.
nuhquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tof! en je verdient er wel iets mee he?
Ze hebben wel elk een eigen Rus bij zich, dat scheelt. Worden ze een beetje beschermd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieh. Ja, de bedjes zijn daar ook te kort, dus als je dan naar de WC loopt door die coupé, steken er allemaal voeten in je gezichtEn allemaal van die russische gezinnen die stiekem drie kinderen extra meesmokkelen en noedels uit plastic bekers eten en 's morgens vroeg al aan de 600-mlflessen Baltika zitten. The joy
Gelukkig is St Petersburg niet zo heel ver!
Wanneer gaan jullie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
London, baby![]()
Meneer bleek ook reisplannen-afkickverschijnselen te hebben
Dat gevoel had ik vanochtend ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:36 schreef LieLie het volgende:
Ik zit even een beetje in de nieuws-negeer-stand.
Heb een soort van weekend, en die mensen worden er niet anders van als ik televisie ga kijken..
Maar het is allemaal heel verschrikkelijk natuurlijk.
Maar om er ook echt in te slapen? Jij liever dan ik, hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:59 schreef freecell het volgende:
Haha CF, dat klinkt als iets wat je echt een keer moet meemaken
maandag pasquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:46 schreef DarkElf het volgende:
en zei dat hij me een stuk onkruid vond. Ik heb een funny huisarts.
quote:(*grin, hij voegde eraan toe dat menigeen er niet zo fris en fruitig uitziet na zoiets van vorig jaar, als ze t al overleven )
Londenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:46 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, nog tips voor Londen? We gaan 21-26 april, met pasen is dat.
Hopen op een beetje mooi weer dan maar! Ik denk dat het veel wandelen wordt idd. En misschien een museumpje hier of daar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
LondenEcht een toffe stad
Lekker wandelen, beetje wisseling van de wacht kijken, nog meer wandelen. Greenwich
Nou, geen slecht nieuws is ditquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:48 schreef golfer het volgende:
Mijn bloedlab uitslagen waren volgens de Internist in orde. Hoewel schildklier nu een beetje te snel gaat vond ie geen aanleiding de medicatie aan te passen. Over 3 maanden mag ik weer naar de vampiers.
leuk! en een beetje winkelen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hopen op een beetje mooi weer dan maar! Ik denk dat het veel wandelen wordt idd. En misschien een museumpje hier of daar.
Tsjah, ik zei al, tis een rare snuiterquote:DE
Sportgronden bezoekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LondenEcht een toffe stad
Lekker wandelen, beetje wisseling van de wacht kijken, nog meer wandelen. Greenwich
Ja. Lekker hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hopen op een beetje mooi weer dan maar! Ik denk dat het veel wandelen wordt idd. En misschien een museumpje hier of daar.
Ja, dat gaat 'm hier niet worden, hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:54 schreef borisz het volgende:
Sportgronden bezoeken. Lekker voetbal kijken bij Barnet, Hayes & Yeading United, Leyton Orient etc
. De kleine ploegen van de stad.
Bezoekje brengen aan Wimbledon of Twickenham
Leuker Acer? daar doe ik niet aan. Acer komt het huis niet in. Alleen maar slechte ervaringen meequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Borisz, heb je ook uitgebreid onderzoeken gedaan naar laptops? Ik ben eens een beetje aan het rondkijken en kwam uit op een leuke Acer met een i3 processor en zo. Hoewel Toshiba ook een leuke heeft. Beiden rond de 600 EUR. Alleen.....zo belachelijk groot. Dat neem je niet ff makkelijk mee op vakantie
Wandelen van stadion tot stadion is ook leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat gaat 'm hier niet worden, hoorDie parken van Pee, dat zie ik dan wel weer zitten
Het is van deur-tot-St.Pancras gewoon minder dan 3 uur!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maandag pasMaar hij vond me er kerngezond uitzien (ja ik heb weer kleur dus
) en zei dat hij me een stuk onkruid vond
. Ik heb een funny huisarts.
(*grin, hij voegde eraan toe dat menigeen er niet zo fris en fruitig uitziet na zoiets van vorig jaar, als ze t al overleven )
Ik las je posts in het laptop-topicquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuker Acer? daar doe ik niet aan. Acer komt het huis niet in. Alleen maar slechte ervaringen mee.
Vanavond sushi denk ik. Eerst wijnproeverijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:01 schreef DarkElf het volgende:
zometeen eens t eten opzetten, maak lekker ouderwetse coq au vin
El dente koken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:46 schreef LieLie het volgende:
Hebben jullie nog briljante ideeën voor wat ik met mijn saffraanpasta kan doen?
Het is een soort tagiatelle.
Opeten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:46 schreef LieLie het volgende:
Hebben jullie nog briljante ideeën voor wat ik met mijn saffraanpasta kan doen?
Het is een soort tagiatelle.
Oké, ik herformuleer:quote:
Vongole.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:48 schreef LieLie het volgende:
Heeft iemand nog een goed idee over waar ik mijn saffraanpasta mee kan combineren?
Banaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oké, ik herformuleer:
Heeft iemand nog een goed idee over waar ik mijn saffraanpasta mee kan combineren?
Neem dan AUB een Toshiba, echt 10 keer betere ervaringen mee dan met Acer (4 verschillende van in gebruik gehad, 4 keer beeldschermproblemen en aanvullende andere ellende). Ben hier met mijn 2e Toshiba bezig, prima en duurzaam.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Borisz, heb je ook uitgebreid onderzoeken gedaan naar laptops? Ik ben eens een beetje aan het rondkijken en kwam uit op een leuke Acer met een i3 processor en zo. Hoewel Toshiba ook een leuke heeft. Beiden rond de 600 EUR. Alleen.....zo belachelijk groot. Dat neem je niet ff makkelijk mee op vakantie
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Combineren qua kleur of smaak?
Beetje specifieker, Lie
Ik praatte met een andere pt jonguhquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
Pfff, met elkaar keuvelende balinezen![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:14 schreef LieLie het volgende:
Oh, dit is tof!
http://www.ipadclub.nl/13(...)witter-een-magazine/
#goedevoorbereidingishethalvewerk
Ik ben een beetje gadgetverslaafd. Ik zit nu tot we dat ding krijgen waarschijnlijk dagelijks te speuren naar leuke dingenquote:
Leuk tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje gadgetverslaafd. Ik zit nu tot we dat ding krijgen waarschijnlijk dagelijks te speuren naar leuke dingen
Jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:28 schreef borisz het volgende:
1, 2, 3 op de 1500m voor vrouwen
Wust, Valkenburg & Voorhuis
Knap, vooral Wust: wat een verschil met de restquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:28 schreef borisz het volgende:
1, 2, 3 op de 1500m voor vrouwen
Wust, Valkenburg & Voorhuis
D_H is te groot om als stewardess te mogen werken. Ze hebben zijn maat rokje niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
FFT weet nog wel wat adresjes voor Stewardessen.
Komt door al zijn vrouwelijke collega's. Zo'n rokje werkt niet als je continu hitsig bentquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:35 schreef golfer het volgende:
[..]
D_H is te groot om als stewardess te mogen werken. Ze hebben zijn maat rokje niet.
Is dat die met kort blond haar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef TAV74 het volgende:
Je zou als NOS zijnde eigenlijk gewoon moeten beslissen dat interviews met Jorien Voorhuis gewoon te storend zijn om nog langer uit te zenden
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Neem dan AUB een Toshiba, echt 10 keer betere ervaringen mee dan met Acer (4 verschillende van in gebruik gehad, 4 keer beeldschermproblemen en aanvullende andere ellende). Ben hier met mijn 2e Toshiba bezig, prima en duurzaam.
Die blonde die niet kan articuleren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef TAV74 het volgende:
Je zou als NOS zijnde eigenlijk gewoon moeten beslissen dat interviews met Jorien Voorhuis gewoon te storend zijn om nog langer uit te zenden
halflang blond haar met een enorm intelligente uitstraling, die ze nog eens extra kracht bij zet door haar vlotte manier van sprekenquote:
I don't give a shit Steer, heb weekendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens is het: 'NOS zijnde' , zonder 'als', TAV.
Ja, dan bedoelen we wel dezelfdequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
halflang blond haar met een enorm intelligente uitstraling, die ze nog eens extra kracht bij zet door haar vlotte manier van spreken
halve dagen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
I don't give a shit Steer, heb weekend
Neuh, flexibele werktijden.quote:
Zolang ze haar mond maar houdt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moet een saffraan-banaan in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Wel erg slim eigenlijk als je weet dat mensen zich zorgen gaan maken.quote:
natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Proefse DH!
Wel alles eruit spugen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 seconden nadat z'n status online was gegaan had hij alsnog een kroonluchter op z'n hoofd kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wel erg slim eigenlijk als je weet dat mensen zich zorgen gaan maken.
Duh, dan past hij het toch gewoon opnieuw aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 seconden nadat z'n status online was gegaan had hij alsnog een kroonluchter op z'n hoofd kunnen krijgen.
Dat ken toch niet meer danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Duh, dan past hij het toch gewoon opnieuw aan
Jij denkt ook echt alleen in beperkingen hèquote:
Terwijl je twee liter bloed aan het verliezen bent door de kroonluchter?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je kunt toch best met je telefoon onder de tafel je status aanpassen.
Duhuh.
Oh ja, nog 3 liter over.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij denkt ook echt alleen in beperkingen hè
ja dus? eerst ff updaten hoor, doodgaan kan altijd nog.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Terwijl je twee liter bloed aan het verliezen bent door de kroonluchter?
Ziequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Terwijl je twee liter bloed aan het verliezen bent door de kroonluchter?
[..]
Oh ja, nog 3 liter over.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je kunt toch best met je telefoon onder de tafel je status aanpassen.
Duhuh.
Ow....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das niet gestoord. Das gewoon meegaan met de tijd
Dat wordt dus de open cursus.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:11 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, best bizar. Werd net gebeld door een opleider waar ik mee in overleg ben. 2 dagen maatwerk inkopen voor 8 van mijn mensen is dik goedkoper dan ze inschrijven bij een open cursus. Tja, wat zal ik eens doen
Open cursus natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:11 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, best bizar. Werd net gebeld door een opleider waar ik mee in overleg ben. 2 dagen maatwerk inkopen voor 8 van mijn mensen is dik goedkoper dan ze inschrijven bij een open cursus. Tja, wat zal ik eens doen
Dat is echt enorm, maar het duurt altijd wel even voor je er echt iets zinnigs over kunt zeggen.quote:
Dat is inclusief 10.000-en die op stations en vliegvelden gestrand zijn en dus hun huis niet kunnen bereiken.quote:
En in zo'n chaossituatie ook. Duizenden mensen zijn op zoek naar elkaar, en die geven elkaar vervolgens als vermist op lijkt me dan. Dan heb je dus niks aan zo'n cijfer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
Vraag me altijd af hoe ze tot zo'n schatting komen.
Stomme sensatiejournalistenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
En in zo'n chaossituatie ook. Duizenden mensen zijn op zoek naar elkaar, en die geven elkaar vervolgens als vermist op lijkt me dan. Dan heb je dus niks aan zo'n cijfer.
Zitten wel hele fraaie tussen die een mooi beeld geven van de ongekende kracht van de natuur.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nytimes.com/in(...)apan.html?ref=asia#1
mooie foto's voor ramptoerisme
De overheden maken zulke schattingen omdat ze moeten kunnen anticlimaxen op benodigde hulp. hhoezeer de schattingen deels ook natte vinger werk zijn, ze moeten wel worden gemaakt. Je moet íets hebben, om je crisisbeleid op af te kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
Vraag me altijd af hoe ze tot zo'n schatting komen.
NU.nl?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Las het in een topic, heb je een bron?
Maar wat zijn bojaren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Vergeef me de autocorrectie. Anticlimaxen moet anticiperen zijn.
Geen idee meer welk woord daar moest staan, heb het maar even vervangen.quote:
Ja, ik weet dat ze gemaakt moeten worden, maar hóe. Wat is de berekening, wat zijn de factoren. Vraag ik me af.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De overheden maken zulke schattingen omdat ze moeten kunnen anticlimaxen op benodigde hulp. hhoezeer de schattingen deels ook natte vinger werk zijn, ze moeten wel worden gemaakt. Je moet íets hebben, om je crisisbeleid op af te kunnen stemmen.
Fotoquote:
Goedzo Pee!! Je hebt weer lekker relaxed aan kunnen doen, nu weer in het ritme van discipline komen!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Vanavond om 7 uur mag ik los met mijn update. Ik ga zo maar eens richting huis dusIk ga voor de allerlaatste keer eten halen. Vanaf morgen gaat al het afhaal- en kant-en-klaar spul de deur weer uit! We gaan weer lekker zelf koken!
Kijk, hier is ie wel, even snel met de foon gemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
ambtenaren zullen naar inwoneraantallen kijken van hun regio's, afgaan op ooggetuigenverslagen van autoriteiten ter plekke, in kaart brengen hoeveel huizen zijn vernietigd en of daar al tijdig waarschuwingen waren of niet. zo goed mogelijk onderbouwd natte vingerwerk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ze gemaakt moeten worden, maar hóe. Wat is de berekening, wat zijn de factoren. Vraag ik me af.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kijk, hier is ie wel, even snel met de foon gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:07 schreef TAV74 het volgende:
Kijk, hier is ie wel, even snel met de foon gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Was Bluezz zo gemeen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:12 schreef golfer het volgende:
Hier schuif ik net een duivelse kip de oven in.
Die komt toevallig ook net binnen van haar werk,quote:
Kan ze er zo bij in kruipenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Die komt toevallig ook net binnen van haar werk,
Ik marineer haar eerst even met een welverdiend wijntje.quote:
Ja, alweer goud voor Nederland.quote:
ja, ik dacht: je hebt hard gewerkt, je kunt wel een complimentje gebruikenquote:
Ook kekquote:
We hebben hier in de gemeente ook een oud kerkje dat ook als trouwlocatie van de gemeente dienst doet. Niks geks aan wat mij betreftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:23 schreef Anthraxx het volgende:
En voor de zuurpruimen: ik heb bezwaar aangetekend tegen het trouwen in de kerk omdat ik het hypocriet vind als niet gelovige. Ze hebben mij letterlijk verzekerd dat het een burgerlijk huwelijk is, dat de enige reden waarom ze het doen is omdat het gemeentehuis gemoderniseerd is recentelijk en dat ze het niet kunnen maken om alles uit 1850 in een moderne omgeving te zetten.
Whoa, wat neem je dat ontzettend serieus... Oude kerken zijn toch ook gewoon mooi? Beter dat dan zo'n na-oorlogs gemeentehuis, lijkt mequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:23 schreef Anthraxx het volgende:
En voor de zuurpruimen: ik heb bezwaar aangetekend tegen het trouwen in de kerk omdat ik het hypocriet vind als niet gelovige. Ze hebben mij letterlijk verzekerd dat het een burgerlijk huwelijk is, dat de enige reden waarom ze het doen is omdat het gemeentehuis gemoderniseerd is recentelijk en dat ze het niet kunnen maken om alles uit 1850 in een moderne omgeving te zetten. Daar ben ik mee akkoord gegaan. Het blijft hypocriet maar ik voel mij er beter bij.
Dankjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxxxxxxxxxxxxxxx!! WAUW!! Ik ben een hartgrondige romanticus, ik ben dol op dit soort ontwikkelingen. Wat super, super leuk! Ik ben nu al benieuwd naar de foto's zeg
[..]
Whoa, wat neem je dat ontzettend serieus... Oude kerken zijn toch ook gewoon mooi? Beter dat dan zo'n na-oorlogs gemeentehuis, lijkt me
Veel kerken zijn tegenwoordig allang blij met die enkel-met-kerstbezoekers of incidentele trouwersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:33 schreef Anthraxx het volgende:
Dankje.
Ik neem het serieus omdat ik her en der wel eens van dat soort reacties gehoord heb. Als het in de borg zelf zou mogen (mag blijkbaar niet van de eigenaar) dan hadden we het liefst daar getrouwd.
Maar goed, voel je aub niet aangesproken ofzo. Zo'n zuurpruim vind ik je niet.
Nee. De Nederlandse wet is heel simpel. Je mag overal trouwen waar een dak boven zit. Mits de eigenaar toestemming geeftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Heeft dat niet gewoon iets te maken met vergunningen?? Je moet toch een vergunning hebben om als trouwlocatie te mogen opereren? Nu zal dat voor een prachtig borch niet moeilijk te verkrijgen zijn vermoed ik, maar je moet het wel even regelen als eigenaar..
Serieus?? Waarom 'mag' je dan in veel gemeentes alleen trouwen in aangewezen locaties??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee. De Nederlandse wet is heel simpel. Je mag overal trouwen waar een dak boven zit. Mits de eigenaar toestemming geeft
http://www.cultuurwijs.nl(...)wijs.nl/i000702.htmlquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:40 schreef golfer het volgende:
Alle gasten ook in klederdracht van 1850?
En wat was er toen in de mode?
Vanwege die verdomde rijst op de vloerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Serieus?? Waarom 'mag' je dan in veel gemeentes alleen trouwen in aangewezen locaties??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |