Tskquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:09 schreef Bluezz het volgende:
oeps, ik zit in text only, dus ik zie maar de helft
Jaquote:
Dat laten we aan Golfer overquote:
quote:
Ja die bejaarden staan al voor dag en dauw op en zien t als een uitje ofzo.. Moet je werken bijv kom je vroeg staan er 10 bejaarden voor je..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:34 schreef Anthraxx het volgende:
Fijn dat hij het zelf doet. Scheelt je irritatie aan mede slachtoffers bij de prikpost.
De laatste keer dat ik bloed geprikt heb was jaren terug. En altijd zo vroeg mogelijk om de bejaarden te ontlopen bij die prikposten. Maar de bejaarden krijgen dat idee kennelijk ook en dus is het nog takke druk.
Je zou denken dat die mensen tijd genoeg hebben om eerst uit te slapen, elkaar lief te hebben, ontbijtje, kopje koffie, krantje, Mozart LP luisteren. Om vervolgens bij de visboer mensen te gaan irriteren en uiteindelijk wat bloed afstaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja die bejaarden staan al voor dag en dauw op en zien t als een uitje ofzo.. Moet je werken bijv kom je vroeg staan er 10 bejaarden voor je..
Ja, erg triest allemaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:43 schreef DarkElf het volgende:
énorme aardbeving in Japan gevolgd door tsunami's
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je zou denken dat die mensen tijd genoeg hebben om eerst uit te slapen, elkaar lief te hebben, ontbijtje, kopje koffie, krantje, Mozart LP luisteren. Om vervolgens bij de visboer mensen te gaan irriteren en uiteindelijk wat bloed afstaan.
Dat is mijn andere irritatie trouwens. Bejaarden bij de visboer. Ze komen allemaal stipt om 12:00 en dringen voor. Ze houden geen rekening met andere en kijken je schaapachtig aan als je er wat van zegt. Zij zijn immers bejaard dus mogen alles.
mag ik mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit over een dag of 20 alweer in Moskou.
Zal maar eens kijken wat het weer daar doet, begin april.
-35 zal het vast niet worden, zoals vorig jaar januari.
die bejaarde stonden daar al vanaf 09:00 uur. dus niet zeuren dat ze eerder moeten komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wel herkenbaar, nu heb ik alle tijd maar ik vind dus ook dat mensen die tijd hebben overdag hun boodschapjes moetendoen ipv na werktijd of in de lunchpauzes.
Kon ik mij in Rotterdam echt dood aan ergeren, kom je net uit de trein (echt leuk ook de trein van Delft naar Rotterdam, totaal geen veewagen gevoel geeft dat) na een dag werken, wil je nog even boodschappen doen staan er allemaal bejaarden voor je te keuvelen. Daar heb je de hele dag de tijd voor gehad, Move!
Eerder? Ze moeten later komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:58 schreef z80 het volgende:
[..]
die bejaarde stonden daar al vanaf 09:00 uur. dus niet zeuren dat ze eerder moeten komen
Goeiemorgen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:56 schreef z80 het volgende:
[..]
mag ik mee.
Moskou staat hoog op de verlanglijst om een keer te bezoeken.
Ze waren er niet op voorbereid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:35 schreef FutureFairytale het volgende:
nu aan, uit bed gekomen. Gelukkig waren ze er op voorbereid, hopelijk blijft t bij 5 doden..
doe toch eens normaal alsjeblieft. Ik bedoelde 'wat! In Japan' met 'wat' als verbazing. Laat idd maar pffquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe kun je iets vreselijk vinden als je nog niet weet wat het is?
Nou ja, laat maar.
Typ dan wat je bedoelt, zo annoying mensen die roepen: Maar ik bedoelde.... dat en dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe toch eens normaal alsjeblieft. Ik bedoelde 'wat! In Japan' met 'wat' als verbazing. Laat idd maar pff
ik dacht dat dat zo overkwam, weet ik veel dat dat anders opgevat wordtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Typ dan wat je bedoelt, zo annoying mensen die roepen: Maar ik bedoelde.... dat en dat.
Zég dat dan ook.
Vijf doden? er is daar een fucking aardbeving + tsunami.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:35 schreef FutureFairytale het volgende:
nu aan, uit bed gekomen. Gelukkig waren ze er op voorbereid, hopelijk blijft t bij 5 doden..
Rustig, Dudequote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vijf doden? er is daar een fucking aardbeving + tsunami.
Mijn klanten zitten gelukkig iets verder naar het zuiden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:43 schreef DarkElf het volgende:
énorme aardbeving in Japan gevolgd door tsunami's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lange wachten is rot ja.. gelukkig vinden je ouders het leuk om rond te kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Vlucht van ouders 2uur vertraagd, ze gaan maar paar dagen dus ik zou zelf echt heel hard balen maar mijn ouders zijn zo heerlijk nuchter en vermaken zich prima op schiphol en kijken hun ogen uit.ze waren wel al achter de douane nu.
Verschrikkelijk in Japan inderdaad :/
uiteraard vertrekt ie na die 2uur, dat MOET gewoonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat lange wachten is rot ja.. gelukkig vinden je ouders het leuk om rond te kijkenhopen dat ie na die 2 uur wel vertrekt!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
uiteraard vertrekt ie na die 2uur, dat MOET gewoon
ach jee nee zonde.. nou, aannemen dat het goedkomt. binnen 2 uur hangen ze in de luchtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Maandagavond al,daarom dus, mn ouders gaan nooit weg dus vlucht mag echt niet gecancelled worden!
Waarvan? Midden Oosten of Japan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:31 schreef borisz het volgende:
Pff De beelden op Al Jazeera zijn heftig.
Japan. Je zag zo'n grote moddergolf alles meenemen. Dan heb je gewoon geen kans om te ontsnappen.quote:
tja ik heb ook zoiets van: nou verschrikkelijk voor die mensen maar niet meer dan dat, en de massahysterie om met zn allen voor de tv te gaan zitten (ok als je er familie/vrienden ofzo hebt snap ik t ) en continu roepen hoe verschrikkelijk het is, lost ook niks op voor de mensen daar, oh en t allerergste, vind ik, is dat we nu met zn allen moeten roepen hoe erg t is en over een week of 2 houdt niemand zich er meer mee bezig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm, dat Japan-gedoe? Rot dat t gebeurt hoor, maar er gebeuren zoveel (natuur)rampen dat ik er niet eens van moet fronsen. Gewoon de zoveelste ramp.
Precies.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:59 schreef Memento-Mori het volgende:
tja ik heb ook zoiets van: nou verschrikkelijk voor die mensen maar niet meer dan dat, en de massahysterie om met zn allen voor de tv te gaan zitten (ok als je er familie/vrienden ofzo hebt snap ik t ) en continu roepen hoe verschrikkelijk het is, lost ook niks op voor de mensen daar, oh en t allerergste, vind ik, is dat we nu met zn allen moeten roepen hoe erg t is en over een week of 2 houdt niemand zich er meer mee bezig.
gek maar dat is helemaal waar ja. raakt in de vergetelheid en wordt daarna nog maar heel af en toe aandacht aan besteed. en wat Lein zegt vind ik ook. eerst hier zorgen dat de mensen (ouderen) een normaal leven kunnen leiden. want daar is dan ineens geen geld meer voorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja ik heb ook zoiets van: nou verschrikkelijk voor die mensen maar niet meer dan dat, en de massahysterie om met zn allen voor de tv te gaan zitten (ok als je er familie/vrienden ofzo hebt snap ik t ) en continu roepen hoe verschrikkelijk het is, lost ook niks op voor de mensen daar, oh en t allerergste, vind ik, is dat we nu met zn allen moeten roepen hoe erg t is en over een week of 2 houdt niemand zich er meer mee bezig.
Ik heb nog nergens gelezen dat er steun gegeven gaat worden, maar volgens mij wordt er sowieso een x bedrag gereserveerd op de algehele begroting voor dit soort dingenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm, dat Japan-gedoe? Rot dat t gebeurt hoor, maar er gebeuren zoveel (natuur)rampen dat ik er niet eens van moet fronsen. Gewoon de zoveelste ramp.
En dan lees ik dat we steun gaan geven aan Japan. Alsof we geld teveel hebben. Nee, bezuinig maar in de zorg en het onderwijs. En stuur het geld dan naar een land dat door een ramp getroffen is. Want ze zullen dat ongetwijfeld terugbetalen. NOT. We hebben toch al een vast budget voor ontwikkelingshulp? Als dat op is, zou het op moeten blijven, en niet meer omdat er wéér een ramp gebeurd in Tjoepiejoepie of weet ik veel waar.
Nederland biedt hulp voor gevolgen tsunamiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nog nergens gelezen dat er steun gegeven gaat worden, maar volgens mij wordt er sowieso een x bedrag gereserveerd op de algehele begroting voor dit soort dingen.
Dat verklaard waarom ik het niet gelezen had, omdat ik de Fok! frontpage nooit heel erg goed volgquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nederland biedt hulp voor gevolgen tsunami
Ik vind dat er naast de ontwikkelingshulp niets meer gegeven hoeft te worden.
Ja dat vraag ik mij ook af hoor, maar hetzelfde kun je je afvragen voor alle voedselpaketten die wij naar Afrika sturen. Zouden zij hetzelfde doen als het hier zo was?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Daar ben ik het ook gedeeltelijk mee eens, en ik vraag me bij een land als japan ook heel erg af, zouden zij ons ook steun geven als er hier een ramp gebeurd een giro 55 ben ik trouwens altijd voor, als de bevolking wat wil doneren, prima
Idem dito. En ik vind het ook prima om geld te geven, zolang het geld maar niet blijft kleven aan allerlei mensen die er beter van worden zonder dat het bij het rampgebied terecht komt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:11 schreef TAV74 het volgende:
Als er hulp gegeven wordt in de vorm van rampenteams, expertise e.d. vind ik het sowieso prima.
Jeetjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Japan. Je zag zo'n grote moddergolf alles meenemen. Dan heb je gewoon geen kans om te ontsnappen.
Wat TAV zegt: steun in de vorm van Search-And-Rescue teams en hulpgoederen vind ik alleen maar goed! Als zoiets in NL zou gebeuren, zie je precies hetzelfde nl. Kijk maar naar 1953. Toen kregen we ook allemaal hulpgoederen uit de hele wereld.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:56 schreef Leintjeuh het volgende:
En dan lees ik dat we steun gaan geven aan Japan. Alsof we geld teveel hebben. Nee, bezuinig maar in de zorg en het onderwijs. En stuur het geld dan naar een land dat door een ramp getroffen is. Want ze zullen dat ongetwijfeld terugbetalen. NOT. We hebben toch al een vast budget voor ontwikkelingshulp? Als dat op is, zou het op moeten blijven, en niet meer omdat er wéér een ramp gebeurd in Tjoepiejoepie of weet ik veel waar.
Het is niet dat die hele pot ontwikkelingshulp 1 dag na het nieuwe jaar compleet leeg is ofzo. Als ze daar geld vandaan plukken om dit soort dingen mee te helpen, waarom niet? Gewoon doen. Het is er immers voor begrootquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Noodhulp heeft natuurlijk geen zier met ontwikkelingshulp te maken hè?
Zo ontstaan dus die ongefundeerde koffieatomaatwijsheden waar de PVV groot mee is geworden.
Bron: http://www.geschiedeniszeeland.nl/themas/watersnoodramp/denood/quote:Ook het buitenland stuurt hulp. Zowel België, Groot-Brittannië, Verenigde Staten, Canada, Frankrijk en Zweden sturen militairen en materieel. Vooral helikopters en amfibievaartuigen blijken uiterst waardevol bij het verkennen en in kaart brengen van de gevolgen van de ramp. Ook bij het daadwerkelijk redden van mensen spelen ze een voorname rol.
Ik neem aan dat het daar primair om gaat. Zo heeft NL ook bijgedragen in New Orleans.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:11 schreef TAV74 het volgende:
Als er hulp gegeven wordt in de vorm van rampenteams, expertise e.d. vind ik het sowieso prima.
Ga ik ook vanuit, kan me ook niet voorstellen dat iemand daar tegen is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het daar primair om gaat. Zo heeft NL ook bijgedragen in New Orleans.
Wil geen vriendschap! Wil keiharde nuecksex!!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
ik weet het menu van vnv. voorgerecht pangsits uit het foodgawkers topic en hoofdgerecht: zelfgemaakte hamburgers. toetje wordt ouderwets pudding met bessensap
Wel grappig dat als ik vergelijkbare dingen zeg over ontwikkelingshulp aan Afrika Lein hoog uit de toren blaastquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
1953:
[..]
Bron: http://www.geschiedeniszeeland.nl/themas/watersnoodramp/denood/
Dus laten we nou allemaal ff beetje sociaal blijven doen ipv gelijk te brullen dat we geen hulp gaan sturen omdat we al genoeg ontwikkelingshulp betalen? En daarnaast: Japan ontvangt geen ontwikkelingshulp van ons hoor
Vanavond de kroeg in gaan en dat gewoon tegen een dame zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil geen vriendschap! Wil keiharde nuecksex!!
Platzkart is idd een ramp. In Oekraine deden we ook altijd tweede klas en waardevolle spullen onder het onderste bed,quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
En: Dude! Nog even over die treinen. Een tweedeklascoupe heeft idd vier bedjes, je kunt je bagage redelijk veilig kwijt in de opbergboxjes onder de onderste bedden hoor. Wij sliepen niet met de paspoorten op het lichaam, maar in die boxen (ze moeten jou optillen willen ze daarbij kunnen).
De derde klas is inderdaad een ramp; alles is open, het is er een herrie en het stinkt er naar kool en zweetvoeten. Dat is iets teveel de echt-Russische experience en wordt voor buitenlanders ten zeerste afgeraden.
Als ik jouw lengte en breedte had, jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vanavond de kroeg in gaan en dat gewoon tegen een dame zeggen
Nederlandse ingenieurs zijn nou eenmaal zo'n beetje de beste dijkenbouwers op aardequote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:27 schreef TAV74 het volgende:
Ga ik ook vanuit, kan me ook niet voorstellen dat iemand daar tegen is.
Zegt het vrouwtje met cup D ook 'zelfvertrouwen en twee kipfilets' tegen het vrouwtje met cup A?quote:
Vrouwen hoeven alleen maar een Steertje te zoeken. de rest gaat vanzelfquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zegt het vrouwtje met cup D ook 'zelfvertrouwen en twee kipfilets' tegen het vrouwtje met cup A?
Ik verwijs ze even door naar de psych als dat zo isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven alleen maar een Steertje te zoeken. de rest gaat vanzelf
Sommige dingen kunnen we wel goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nederlandse ingenieurs zijn nou eenmaal zo'n beetje de beste dijkenbouwers op aarde
Heel cool!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Vliegtuig van ouders staat op boarding, ze gaan dus echt
Ik heb altijd al een hekel gehad aan dunne mensenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:10 schreef FutureFairytale het volgende:
voor de mensen die onzeker zijn over hun gewicht of wat ze eten.. tip; kijk Dik Trom
echt; je krijgt een hekel aan dunne mensen bij het zien van die film![]()
Ik ook, hufters zijn hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een hekel gehad aan dunne mensen
Vooral die dunne kansloze die vinden dat ze te dik zijn en daarmee alle dikkerds weer een depressie aanpraten.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:53 schreef TAV74 het volgende:
Oh joy, er hangt weer eens een belerend briefje op de koffieautomaat. "verkeerde keuze, beker zelf leegooien op het toilet! Dat geldt ook voor jou".
Ik krijg dan dus echt de neiging om 6 bekers vol te tanken en naast de automaat te laten staan
Goed plan, ik ga ook overal van die handgeschreven memotjes overal opplakken, maar dan met dit soort tekstenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier hangen posters dat je toch wel minimaal 8 glazen water moet drinken per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |