Tskquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:09 schreef Bluezz het volgende:
oeps, ik zit in text only, dus ik zie maar de helft
Jaquote:
Dat laten we aan Golfer overquote:
quote:
Ja die bejaarden staan al voor dag en dauw op en zien t als een uitje ofzo.. Moet je werken bijv kom je vroeg staan er 10 bejaarden voor je..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:34 schreef Anthraxx het volgende:
Fijn dat hij het zelf doet. Scheelt je irritatie aan mede slachtoffers bij de prikpost.
De laatste keer dat ik bloed geprikt heb was jaren terug. En altijd zo vroeg mogelijk om de bejaarden te ontlopen bij die prikposten. Maar de bejaarden krijgen dat idee kennelijk ook en dus is het nog takke druk.
Je zou denken dat die mensen tijd genoeg hebben om eerst uit te slapen, elkaar lief te hebben, ontbijtje, kopje koffie, krantje, Mozart LP luisteren. Om vervolgens bij de visboer mensen te gaan irriteren en uiteindelijk wat bloed afstaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja die bejaarden staan al voor dag en dauw op en zien t als een uitje ofzo.. Moet je werken bijv kom je vroeg staan er 10 bejaarden voor je..
Ja, erg triest allemaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:43 schreef DarkElf het volgende:
énorme aardbeving in Japan gevolgd door tsunami's
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je zou denken dat die mensen tijd genoeg hebben om eerst uit te slapen, elkaar lief te hebben, ontbijtje, kopje koffie, krantje, Mozart LP luisteren. Om vervolgens bij de visboer mensen te gaan irriteren en uiteindelijk wat bloed afstaan.
Dat is mijn andere irritatie trouwens. Bejaarden bij de visboer. Ze komen allemaal stipt om 12:00 en dringen voor. Ze houden geen rekening met andere en kijken je schaapachtig aan als je er wat van zegt. Zij zijn immers bejaard dus mogen alles.
mag ik mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit over een dag of 20 alweer in Moskou.
Zal maar eens kijken wat het weer daar doet, begin april.
-35 zal het vast niet worden, zoals vorig jaar januari.
die bejaarde stonden daar al vanaf 09:00 uur. dus niet zeuren dat ze eerder moeten komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wel herkenbaar, nu heb ik alle tijd maar ik vind dus ook dat mensen die tijd hebben overdag hun boodschapjes moetendoen ipv na werktijd of in de lunchpauzes.
Kon ik mij in Rotterdam echt dood aan ergeren, kom je net uit de trein (echt leuk ook de trein van Delft naar Rotterdam, totaal geen veewagen gevoel geeft dat) na een dag werken, wil je nog even boodschappen doen staan er allemaal bejaarden voor je te keuvelen. Daar heb je de hele dag de tijd voor gehad, Move!
Eerder? Ze moeten later komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:58 schreef z80 het volgende:
[..]
die bejaarde stonden daar al vanaf 09:00 uur. dus niet zeuren dat ze eerder moeten komen
Goeiemorgen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:56 schreef z80 het volgende:
[..]
mag ik mee.
Moskou staat hoog op de verlanglijst om een keer te bezoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |