Jup, maar europa heeft dan ook een probleemquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
homo's
Hoop dat die tsunami een vulkaan op hawaïe triggerd, DAN hebben ze pas wat te twitteren
was er ook na de quake in Chili, ik moet het nog zien dat er wat overstroomd daar...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:09 schreef Frutsel het volgende:
Hele Amerikaanse westkust nu ook onder Tsunami Warning?
Best kut dat je nu tussendoor moet werken
Dan al? Dacht dat ze het op Al Jazeera over nog 4 uur hadden... of was dat berekend vanaf het tijdstip van de aardbeving?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hawai idd in circa 30 minuten, ff in de gaten houden.
Uurtje of 4 nog.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hawai idd in circa 30 minuten, ff in de gaten houden.
-edit-quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:11 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Dan al? Dacht dat ze het op Al Jazeera over nog 4 uur hadden... of was dat berekend vanaf het tijdstip van de aardbeving?
Psies. Ik ben de hele week ziek thuis geweest, en uitgerekend vandaag weer aan het werk gegaan. En veel footage/filmpjes/foto's kan ik hier niet zien... balen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:09 schreef Frutsel het volgende:
Hele Amerikaanse westkust nu ook onder Tsunami Warning?
Best kut dat je nu tussendoor moet werken
ja ... heb er gewoon kippenvel vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik zie mensen levend dood gaan op Ned1...
Super! Bedankt!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:29 schreef gehotseflotst het volgende:
Voor degenen die geen beelden kunnen volgen:
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je ziet dat water daar álles meesleuren en dan bedenk je dat daar ook 'gewoon' mensen tussen zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |