SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was geen streamquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:41 schreef fotostarter het volgende:
Zit net de stream op cnn te kijken, zie je zo die boot tegen die brug knallen... flinke puinhoop
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:41 schreef lezzer het volgende:
Ik ben met name geïnteresseerd in Osaka. Iemand die daar wat over kan zeggen?
Is dat zuidelijk genoeg om niet van die enge vloedgolven te hebben?Sterkte, er wordt aangeraden mensen te waarschuwen dus pak de telefoon !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.megalomaniac
Ach manquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:39 schreef Oorlogsheld het volgende:
8.9 is echt bizar ... 2012 komt dichterbij...
Het gaat volgens mij om de kracht die erachter zit. Een golf heeft weinig kracht, maar een tsunami juist heel veel. Die gaat overal doorheen/overheen. Volgens mij kan een tsunami van onder een meter nog redelijk wat schade doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Ze hebben het op CNN ook over tsunami's van 3 meter... Dat kan toch nooit een probleem zijn, ze hebben toch wel een 3 meter hoge dijk tegen normale golven e.d.?
Enige wat ik weet is dat de aarde vergaat eind 2012...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ach manJe weet niet eens wat 2012 eigenlijk voor voorspelling was. Ja leuk dat hollywood er een rampenfilm van heeft gemaakt maar dat heeft niks met 2012 te maken
Nee, de mens zou in een hogere status/dimensie komen. Dat heeft niks met vergaan te maken. Je zou eerder de ontwikkelingen in het midden oosten kunnen zien als het begin van een periode van verlichting. Maargoed das allemaal erg offtopic maar mensen moeten eens kappen met dat 2012 gedoe. zeker als ze een beetje hollywood (en die hype ervoor) zitten na te praten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:50 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Enige wat ik weet is dat de aarde vergaat eind 2012...
De manier waarop word mij nu steeds meer duidelijk....
Makkelijk om vanuit je luie stoel de situatie daar even aan te sturenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:51 schreef kitao het volgende:
die gasbol gaat steeds harder fikken en die andere 12 die er omheen staan worden nog steeds niet gekoeld...
wat een amateurs zeg !
dat jij verschil niet weet tussen tsunami en golf kun je ons niet kwalijk nemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Ze hebben het op CNN ook over tsunami's van 3 meter... Dat kan toch nooit een probleem zijn, ze hebben toch wel een 3 meter hoge dijk tegen normale golven e.d.?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:39 schreef Oorlogsheld het volgende:
8.9 is echt bizar ... 2012 komt dichterbij...
Oh my... je hebt echt geen idee hè? Een beetje een Hollywoodfilm napratenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:50 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Enige wat ik weet is dat de aarde vergaat eind 2012...
De manier waarop word mij nu steeds meer duidelijk....
Die van 2004 was zelfs soms maar 1 meter op sommige plekken. Het is geen golf, het is een verhoging van de zee. Alsof de zee opeens een meter hoger is voor een paar uur. Het is als het ware een ophoging die (in sommige gevallen) met bijna de geluidssnelheid kan aankomen. Oftewel het is hetzelfde effect als een muur beton wat op je af komt vliegen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |