abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 maart 2011 @ 01:57:08 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93942719
En dan dacht ik zo even een plaatje van het centraal station te kunnen vinden als ik afbeeldingen ging googlen met de zoekterm CS.... maar dat viel tegen :')

Na eerst een enorme voorraad CounterStrike plaatjes te hebben doorgeworsteld kwam ik iig een fraaie BMW tegen, maar uiteraard is het oude model veel leuker dan de moderne concept versie, dus die deel ik even met jullie:

En uiteindelijk heb ik als zoekterm maar "centraal station" ingegeven om een plaatje van het CS te vinden :')

Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 01:58:11 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93942737
En dit dus:

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Wie de volgende open CS maakt is Gek :+
*O*
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_93944406
Goedemorgen,

Wat ben ik blij dat ik ongelijk heb gekegen wat de 3 ned militairen betreft!
pi_93945354
Japan had een aarbeving vam 8.9 gevolgd door een 6.8, 6.4, 6.4, 7.1 en 6.3

Met tsunamis als gevolg. tot aan Hawaii.

De aardbeving triggert Yellowstone Park, die ook staat te trillen.
Dit is niet zo mooi, want dan kunnen we wel ophouden, want het gevolg is, dat niets meer groeit.

Arkansa is de laatste weken aan het trillen, mensen zijn al vanaf januar zeeziek, of het komt door
gasdrilling of dat de Madrid fault bezig is, men heeft geen verklaring, de regering zwijgt.

Verder verwacht men iets bij LA, waar duizenden doden vissen zijn aangespoeld.

Of het komt door de zonuitbarstingen, poolshifting, tetonic plates die verschuiven, het is nog steeds een raadsel.

in ieder geval, van alles is aan de hand, aardbevingen, tsunamis en dode dieren, Nieuw-Zeeland, waar voordat de aardbeving begon eerst dode walvissen aanspoelden.
Nu komt er ook nog een grote maan de hoek om, welk effect dit heeft weet men ook niet...

ik ga even verder lezen met een kop
c_/
  vrijdag 11 maart 2011 @ 09:13:12 #5
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93945504
Geen linkje naar een livecam?
pi_93945594
Wat een chaos , zet net t.v. aan..

branden, tsunami over Japan, gebouwen ingestort...pffffffft
pi_93945623
BBC World heb ik opstaan...Marrije

Olieraffinaderij in de fik, beelden van de tsunami...
pi_93945682
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 09:13 schreef Marrije het volgende:
Geen linkje naar een livecam?
http://www.nederland24.nl/#N24

doorlopende uitzending is vrij heftig branden alles drijft zo weg hele huizen en er komt nog meer aan was kwart over 3 japanse tijd, scholen gingen net uit in japan.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_93945722
Tokio ook zonder stroom echt een heel gebied is geraakt een paar sec. na de beving al een tseunami alarm afgegeven, de \jappaners zijn goed georganiseerd maar zo een ramp, ze kunnen niet uitrukken om de branden te blussen echt pppfffttttt triest allemaal
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_93945856
Die beelden op t.v., bizar.

Zo'n raar idee dat je het live kunt volgen
pi_93946056
http://earthquake.usgs.go(...)akes_all.php#listtop

lijst van de aardbevingen.in Japan de laatse uren.
pi_93946397
Japan waarschuwt dat er opnieuw een grote aardbeving aankomt.
pi_93946620
http://twitpic.com/48dweu

tsunami waarschuwing kaartje voor de eerste 12 uur..
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 10:08:52 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93946811
Mornink c_/

Dit is wel een helder stukje, vind ik:

quote:
De beving komt volgens seismoloog van het KNMI Bernard Dost niet geheel onverwacht. "Je weet dat er in dit gebied zulke grote bevingen kunnen voorkomen, maar in Japan zijn ze meestal aanzienlijk kleiner. Er zijn de laatste dagen meer bevingen geweest en dat waren, zoals we nu zien, voorschokken van deze beving."

Dost legt uit waarom er zo snel na de beving een tsunami ontstond. "Deze aardbeving is vrij ondiep en daardoor volgde er onmiddellijk een tsunami. De zeebodem wordt over een groot stuk opgetild, net zoals bij de beving bij Sumatra in 2004. Er wordt een enorme hoeveelheid water opgetild."

De seismoloog verwacht nog meer bevingen in het gebied. "Juist met een beving van meer dan 8 op de schaal van Richter verwacht je naschokken."
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_93947032

Hawaii drie aardbevingen, 4.6, 3.3 en 3.3.
pi_93947127
Aljazeera: Report of coolant system failure at nuclear plant in Fukushima province following quake, current status unknown

ondertussen al 5 aardbevingen in Hawaii.
pi_93947171
Alles wat jij vindt is een realiteit
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 10:55:57 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93948283
Tsunami travel time

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_93948484
De nuclear plant staat nu in brand.
pi_93948592
Secret Story was gisteravond echt leuk.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 11:24:46 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93949264
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:05 schreef Dementor het volgende:
Secret Story was gisteravond echt leuk.
De hele, lange avond door? Ik heb DWDD gekeken, met alle jongens van Ali B op volle toeren, dat was pas cht leuk.
En volgend seizoen gaan ze door w/ w/ w/ .

Goedemorgen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93949579
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

De hele, lange avond door? Ik heb DWDD gekeken, met alle jongens van Ali B op volle toeren, dat was pas cht leuk.
En volgend seizoen gaan ze door w/ w/ w/ .

Goedemorgen!
De uitzending was goed te doen, wel weer streken van 'achter' maar dat hoort er bij.
pi_93952278
Erg -O-

Maar stiekum moet ik wel een heeeel klein beetje lachen als die meneer in hawai heel droog zegt dat ze daar het hoofd koel moeten houden :@

EN voor de rest is het gewoon afschuwelijk....iedereen naar 4 hoog....Als e hier, God betert, een Tsunami krijgen mogen jullie bij ons op 4 hoog komen schuilen :Y
pi_93952684
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:52 schreef Laysa het volgende:
Erg -O-

Maar stiekum moet ik wel een heeeel klein beetje lachen als die meneer in hawai heel droog zegt dat ze daar het hoofd koel moeten houden :@

EN voor de rest is het gewoon afschuwelijk....iedereen naar 4 hoog....Als e hier, God betert, een Tsunami krijgen mogen jullie bij ons op 4 hoog komen schuilen :Y
Maar is het gebouw waar jullie wonen wel Tsunami-bestendig dan? Anders komen jullie allemaal maar hier, gaan we met zijn allen boven op een rots zitten, die spoelen vast niet zo snel weg.

Maar inderdaad, het is vreselijk wat daar nu gebeurt. En ook nog totaal niet te overzien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')