Valse nicht! (waar is beaver eigenlijk?)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw ok.. nu zijn we weer goed beeb!Zal ik een topic voor je openen?
Ze gaat vroeg of laat haar hand overspelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:21 schreef suzi1 het volgende:
jij MAG op het allerlaatste moment nog wel even drukken (mo tegen gui)
Denk dat die achterlijke gewoon carnaval aan het vieren isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
Valse nicht! (waar is beaver eigenlijk?)
Sharon en aafk zijn nu al kapot. Dat wordt nog wat de komende uren.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:20 schreef ABundy het volgende:
En nu roddelt Gaydo dat hij bijna 100% zeker weet dat de stem tegen Sharon heeft gezegd om een naam te noemen voor de nominatielijst. Hij weet zeker dat hij door haar genomineerd wordt.
LET THE MIND FUCK BEGIN!
![]()
![]()
Natuurlijk, hij is niet de populairste in het huis...?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:20 schreef ABundy het volgende:
En nu roddelt Gaydo dat hij bijna 100% zeker weet dat de stem tegen Sharon heeft gezegd om een naam te noemen voor de nominatielijst. Hij weet zeker dat hij door haar genomineerd wordt.
LET THE MIND FUCK BEGIN!
![]()
![]()
Echt Servio en Joanna hebben zichzelf echt in een deadtrap gezetquote:
Nou gewoon,quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:24 schreef ABundy het volgende:
Sharon wordt uitgehoord door Mo nu.
HOE moet ze in godsnaam die 15 dingen onthouden door al die EXTRA ellende? wuhahahaha
Die is idd nog nooit door iemand aangepakt en loopt continu te stoken, kan niet aldoor goed gaan. Het is weer tijd voor de phone niet?quote:
als ik in dat huis had gezeten was dat al veel eerder gebeurtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die is idd nog nooit door iemand aangepakt en loopt continu te stoken, kan niet aldoor goed gaan. Het is weer tijd voor de phone niet?
Momentje het is weer zielig gezeik...quote:
Ik denk niet dat je joanna snel klein krijgt, hoor. Die gaat scheldend en tierend ten onder.quote:
Echt wel. kapsonesdiva...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
als ik in dat huis had gezeten was dat al veel eerder gebeurt
Zij ook wel hoor, let maar eens goed op 's morgens, pandabeertjes all around.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:26 schreef Soury het volgende:
Hoe doe die meiden dat met vol opgemaakt hoofd gaan slapen, dan word ik als dracula wakker
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:29 schreef ABundy het volgende:
Ik ga voor TEAM Philip en Joanne!
Lekkur voor de underdog.
Wat Mo en groepje nu roddelt over Flip en Jo doen zij exact hetzelfde.
FUCK M&M!!!!
M&M is onderdeel van de groep TEAM EINDBAAS (PAMPAMPAAAAAAAAAAAAM!)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:29 schreef ABundy het volgende:
Ik ga voor TEAM Philip en Joanne!
Lekkur voor de underdog.
Wat Mo en groepje nu roddelt over Flip en Jo doen zij exact hetzelfde.
FUCK M&M!!!!
Ahh dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Echt wel. kapsonesdiva...
[..]
Zij ook wel hoor, let maar eens goed op 's morgens, pandabeertjes all around.
Ik distancieer mij van alles wat met TEAM Servio te maken heeft. Netals dat China , Taiwan ziet als een afvallige provincie , zie ik Flip en Jo ook als een afvallige provinciequote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
M&M is onderdeel van de groep TEAM EINDBAAS (PAMPAMPAAAAAAAAAAAAM!)
Die jeukers waar jij achterstaat horen bij kamp serpent
Ah je doelt op dat team waar flip, laura en guido ook bij zittenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:32 schreef Day het volgende:
Wat zijn jo en servio toch walgelijk en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |