Omdat Gerard stiekum homo isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarover wil gerard guido even apart nemen?
Echt, het is ook de enige die een beetje normaal bij zijn hoofd is en Alex op de grond houdt.. Karim brak onderhand zijn nek en hij bleef gewoon heel relaxed zitten..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zei ik! En toen ik die blik net zag, dacht ik het weer!!
48 uur!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:32 schreef schurk65 het volgende:
vandaar dat de kvdw tot vrijdagavond dichtzit!!! hahaha ze moeten dus door met die telefoon tot morgenavond laat!
Gerard verbaast zich gewoon wat mensen allemaal voor geld willen doen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt, het is ook de enige die een beetje normaal bij zijn hoofd is en Alex op de grond houdt.. Karim brak onderhand zijn nek en hij bleef gewoon heel relaxed zitten..
Dat idee is overwogen maar afgewezen. Alex zou een te groot voordeel hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef Gamey het volgende:
[..]
verstoppertje
de eerste die word gevonden verliest 1000, de 2e 800 de 3e 600 enz
Je kan mijn rug op !!!! Zo moeilijk was hetquote:
niks tegen koeien he!quote:
En Mo dan? Die past overal tussen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:33 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat idee is overwogen maar afgewezen. Alex zou een te groot voordeel hebben.
Voor ons niet, voor de redactie wel!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
effe tussendoor:
Staat een groninger en een engelsman 's nachts op het dek van de ferry naar Dover.
Zegt die engelsman: it's a quit night
Zegt die groninger: ja ik kwait ook nait
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
effe tussendoor:
Staat een groninger en een engelsman 's nachts op het dek van de ferry naar Dover.
Zegt die engelsman: it's a quite night
Zegt die groninger: ja ik kwait ook nait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |