Niks niet te laat hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
[..]
Wacht maar tot je mij ziet![]()
Owh nee, te laat![]()
even een virtueel schouderklopje...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Morgen wederom een begrafenis.
Gezellig weekje, 2 begrafenissen, 1x concentratiekamp, 3x ziekenhuisbezoek, drie verschillende mensen.
Wauwie
Nou, dan worden ze denk ik alleen maar ergerquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan worden ze denk ik alleen maar erger
Erg lekker ding jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooooow, dát plaatje...
Geen idee wie dat meisje is, al zou ik haar verdomd graag willen leren kennen![]()
![]()
...
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan worden ze denk ik alleen maar erger
zo snel is het mij nog nooit gelukt... ik trek er wel een paar uur voor uit hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Erg lekker ding jaMaar gewoon, om eens 3 keer in de week een halve minuut tegen te komen
Niet om echt werk van te maken
Maar heb wel besloten om niet meer zielig te gaan doen op FOK!, jullie ergeren je ook alleen maar aan een huilend kleutertje van 14.quote:
Idem hierquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo snel is het mij nog nooit gelukt... ik trek er wel een paar uur voor uit hoor
Nee dat doe ik niet en dat weet je bestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar heb wel besloten om niet meer zielig te gaan doen op FOK!, jullie ergeren je ook alleen maar aan een huilend kleutertje van 14.
Whahahahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:36 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand heeft 'Schapen Neuken' in mijn playlist gezet![]()
Oh ik denk gewoon aan zoeen meisje achter de balie van de kiosk op een station. Dan bestel je een kop koffie en geniet je even van haarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo snel is het mij nog nooit gelukt... ik trek er wel een paar uur voor uit hoor
LOLquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:36 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand heeft 'Schapen Neuken' in mijn playlist gezet![]()
deze is voor jou hoorquote:
Truste stuitertjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu dus slapen, mijn prefrontale cortex heeft rust nodig.
Dat is een wijs plan geweest idd. want toen je nog het huilende kleutertje uithing had ik echt wel een hekel aan jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar heb wel besloten om niet meer zielig te gaan doen op FOK!, jullie ergeren je ook alleen maar aan een huilend kleutertje van 14.
Dat klinkt echt heel vreemd tussen serieuze muziek doorquote:
Jij misschien niet, maar jij bentquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet en dat weet je best
en dat zijn vaak de eenzaamste meisjes (en dat meen ik echt)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik denk gewoon aan zoeen meisje achter de balie van de kiosk op een station. Dan bestel je een kop koffie en geniet je even van haaren meer niet
![]()
Want zulke meiden hebben natuurlijk allang driehonderd keer een vriend en zo, daar hoef je niet eens aan te beginnen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze is voor jou hoor
ik heb de rest van mijn leven gen tijd meer voor haar
Trustequote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu dus slapen, mijn prefrontale cortex heeft rust nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |