Mjah of de auto er veel beter van gaat lopen als ik dat doe, betwijfel ik.quote:
Zie je niks vanquote:
jmaakt niet uit, wij gaan er harder van lopenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah of de auto er veel beter van gaat lopen als ik dat doe, betwijfel ik.
Ik ben undercoverquote:
Dat maakt toch niet uit!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah of de auto er veel beter van gaat lopen als ik dat doe, betwijfel ik.
En ik zou nooit zulke lelijke schoenen dragenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jmaakt niet uit, wij gaan er harder van lopen
Ik wil best eens onder de auto gaan liggen voor je hoorquote:
nouja, de plannen liggen klaar, als ik ruimte maak in de werkplaats en de spullen bestel, zou ik het in een paar weken af kunnen hebben en in een auto kunnen hijsen. Helaas is de auto waarvoor t allemaal bedoeld was, gestolen. Dus nu liggen de plannen stof te happenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ok maar 1200,- voor 4 gaskleppen alleen, dan gaat het hard. En dat op een blok van 500 euro
[..]
Ja ken het wel, gaat hard als je eenmaal bezig bent, vandaar dat ik ook ermee gestopt ben en een betere basis wil. Zou in iedergeval goed uitplannen scheelt op de lange termijn veel geld en tijd.
Vlinderkleppen vallen wel mee, motoren gebruiken ze ook nog veel, plus het scheelt aanzienlijk in de kosten, mijn setje heeft me destijds zon +-500,- max gekost waarvan de velocity stacks de helft waren.
Roterende zouden in theorie tussen de 10-30% winst moeten geven maar moeilijk te zeggen, helemaal omdat er zo weinig van te vinden is en bijna niemand er wat mee doet. Praktijk kan anders uitpakken dus mja dat is een gok dus.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil best eens onder de auto gaan liggen voor je hoor
Ik denk dat jij de eerste hier bent die dat ziet, ook de laatstequote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik zou nooit zulke lelijke schoenen dragen
Andere vid opgezocht...wij matchen muzikaal gewoon NIETquote:
Ik dacht dat ze het over de remschoentjes hadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de eerste hier bent die dat ziet, ook de laatste
Dom van jullie, met de juiste schoenen is die foto dubbel zo geilquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de eerste hier bent die dat ziet, ook de laatste
Pff, klote zeg, afschieten die gasten..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, de plannen liggen klaar, als ik ruimte maak in de werkplaats en de spullen bestel, zou ik het in een paar weken af kunnen hebben en in een auto kunnen hijsen. Helaas is de auto waarvoor t allemaal bedoeld was, gestolen. Dus nu liggen de plannen stof te happen![]()
Nu ga ik slapen trouwens, morgen een lange dag
oa carbs afstellen![]()
Picsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dom van jullie, met de juiste schoenen is die foto dubbel zo geil
Och gelukkig hebben we andere dingenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Andere vid opgezocht...wij matchen muzikaal gewoon NIET
Geloof me nu maar.quote:
Als je die herrie al goed vindt vrees ik voor het ergstequote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och gelukkig hebben we andere dingen![]()
En ik dacht dat dat wel mee viel eigenlijk. Tja, primus is wat vreemd, maar zegt niets over de rest van mijn muzieksmaak he.
Nee picsquote:
cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je die herrie al goed vindt vrees ik voor het ergste
Welke dingen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och gelukkig hebben we andere dingen![]()
En ik dacht dat dat wel mee viel eigenlijk. Tja, primus is wat vreemd, maar zegt niets over de rest van mijn muzieksmaak he.
Nou zie je wel, komt wel goed. De bruiloft zal niet afketsen op de bandquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Welke dingen?
Nee, geen dance, house, bliepjesmuziek voor mij
Rock, blues, soul, jazz graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |