Zijn verkochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ermee bezig maar gaat een ander blok inkomen binnenkort waar de maten en verhoudingen weer anders liggen dus moet nog zien wat ik ga doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:58 schreef PeuRac het volgende:
ohja, Sedan, ik zag op je facebook dat je ITB's had, maar dat die achterin hun lucht krijgenen heb je zelf ook die roterende "gaskleppen" of is dat een wens?
Dat van het bovenstaande plaatje gok ik? Ben ik wel benieuwd naar, ik heb zelf nl nog tekeningen liggen om een bijzondere Alfa motor op te boven, daar moeten ook ITB's op komen, maar dan met 2 injectoren per poort (benzine en LPI), alles is klaar, hoef alleen maar t budget vrij te maken dan kan ik t bouwen. Zelfs de software voor de ECU is in basis al afquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was ermee bezig maar gaat een ander blok inkomen binnenkort waar de maten en verhoudingen weer anders liggen dus moet nog zien wat ik ga doen.
K24Aquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef ArTiC het volgende:
Wat voor blok?
Zat net voor het eerst in lange tijd weer eens op CCH te kijken bij wat er te koop staat maar kan er niet meer blij van worden
Klopt, alleen deze zijn met een roterend middengedeelte wat de luchtstroom bevorderd, dus iets anders. Budget, ja dat ken ik ergens van vandaar dat die van mij ook nog niet afgemaakt zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat van het bovenstaande plaatje gok ik? Ben ik wel benieuwd naar, ik heb zelf nl nog tekeningen liggen om een bijzondere Alfa motor op te boven, daar moeten ook ITB's op komen, maar dan met 2 injectoren per poort (benzine en LPI), alles is klaar, hoef alleen maar t budget vrij te maken dan kan ik t bouwen. Zelfs de software voor de ECU is in basis al af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand-off itbs zijn dan weet wat leuker![]()
Watch and learnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef missbehavin het volgende:
Dan zoeken jullie het ook maar uit hoor
Ik kijk wel uitquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
K24A
Mja het valt mee, soms staan er nog wel leuke dingen tussen.
[..]
Klopt, alleen deze zijn met een roterend middengedeelte wat de luchtstroom bevorderd, dus iets anders. Budget, ja dat ken ik ergens van vandaar dat die van mij ook nog niet afgemaakt zijn![]()
Oude set:Mijn plan was om een auto te maken voor puzzel sporten, in de klasse waar niet naar originaliteit wordt gekeken. De motor moet dan een 2.0 8v Twin Spark worden, met ITB's, E98SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ LPI injectie en KdFi management.
Mijn budget op dit moment zou met een kleine 4000 voldoende moeten zijn voor de motor, inlaat, management en brandstoftoevoer (installatie). Dan moet de rest er nog omheen komen![]()
Vlinderkleppen zijn wel meer old-school en horen wel beter bij een motor uit de jaren 80. Hoeveel winst zouden roterende poorten moeten tegen tov kleppen?
Edit - t voordeel bij oude(re) Alfa's is dat de motoren in lijn liggen, dus meer/betere koudere lucht bij de itb's."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Heb je ook een opgevoerde auto?quote:
quote:
Als ie zo klinkt moet je gewoon overschakelen naar de volgende versnelling schatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, hoewel ie wel eens zo klinkt
hoezo?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ie zo klinkt moet je gewoon overschakelen naar de volgende versnelling schat
Zo klinkt ie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn versnelling is een beetje naar de tering
Hoe bedoel je, zo klinkt ie?quote:
Nee ok maar 1200,- voor 4 gaskleppen alleen, dan gaat het hard. En dat op een blok van 500 euroquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:12 schreef ArTiC het volgende:
Als je K-series wil swappen is budget geen issue
Ja ken het wel, gaat hard als je eenmaal bezig bent, vandaar dat ik ook ermee gestopt ben en een betere basis wil. Zou in iedergeval goed uitplannen scheelt op de lange termijn veel geld en tijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn plan was om een auto te maken voor puzzel sporten, in de klasse waar niet naar originaliteit wordt gekeken. De motor moet dan een 2.0 8v Twin Spark worden, met ITB's, E98
+ LPI injectie en KdFi management.
Mijn budget op dit moment zou met een kleine 4000 voldoende moeten zijn voor de motor, inlaat, management en brandstoftoevoer (installatie). Dan moet de rest er nog omheen komen![]()
Vlinderkleppen zijn wel meer old-school en horen wel beter bij een motor uit de jaren 80. Hoeveel winst zouden roterende poorten moeten tegen tov kleppen?
Edit - t voordeel bij oude(re) Alfa's is dat de motoren in lijn liggen, dus meer/betere koudere lucht bij de itb's.
Laat maarquote:
Tssssk kutfruit ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:20 schreef ArTiC het volgende:
Ik zou best willen luisteren maar ze doen het niet op de ipad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |