Was ermee bezig maar gaat een ander blok inkomen binnenkort waar de maten en verhoudingen weer anders liggen dus moet nog zien wat ik ga doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:58 schreef PeuRac het volgende:
ohja, Sedan, ik zag op je facebook dat je ITB's had, maar dat die achterin hun lucht krijgenen heb je zelf ook die roterende "gaskleppen" of is dat een wens?
Dat van het bovenstaande plaatje gok ik? Ben ik wel benieuwd naar, ik heb zelf nl nog tekeningen liggen om een bijzondere Alfa motor op te boven, daar moeten ook ITB's op komen, maar dan met 2 injectoren per poort (benzine en LPI), alles is klaar, hoef alleen maar t budget vrij te maken dan kan ik t bouwen. Zelfs de software voor de ECU is in basis al afquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was ermee bezig maar gaat een ander blok inkomen binnenkort waar de maten en verhoudingen weer anders liggen dus moet nog zien wat ik ga doen.
K24Aquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef ArTiC het volgende:
Wat voor blok?
Zat net voor het eerst in lange tijd weer eens op CCH te kijken bij wat er te koop staat maar kan er niet meer blij van worden
Klopt, alleen deze zijn met een roterend middengedeelte wat de luchtstroom bevorderd, dus iets anders. Budget, ja dat ken ik ergens van vandaar dat die van mij ook nog niet afgemaakt zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat van het bovenstaande plaatje gok ik? Ben ik wel benieuwd naar, ik heb zelf nl nog tekeningen liggen om een bijzondere Alfa motor op te boven, daar moeten ook ITB's op komen, maar dan met 2 injectoren per poort (benzine en LPI), alles is klaar, hoef alleen maar t budget vrij te maken dan kan ik t bouwen. Zelfs de software voor de ECU is in basis al af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand-off itbs zijn dan weet wat leuker![]()
Watch and learnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef missbehavin het volgende:
Dan zoeken jullie het ook maar uit hoor
Ik kijk wel uitquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
K24A
Mja het valt mee, soms staan er nog wel leuke dingen tussen.
[..]
Klopt, alleen deze zijn met een roterend middengedeelte wat de luchtstroom bevorderd, dus iets anders. Budget, ja dat ken ik ergens van vandaar dat die van mij ook nog niet afgemaakt zijn![]()
Oude set:Mijn plan was om een auto te maken voor puzzel sporten, in de klasse waar niet naar originaliteit wordt gekeken. De motor moet dan een 2.0 8v Twin Spark worden, met ITB's, E98SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ LPI injectie en KdFi management.
Mijn budget op dit moment zou met een kleine 4000 voldoende moeten zijn voor de motor, inlaat, management en brandstoftoevoer (installatie). Dan moet de rest er nog omheen komen![]()
Vlinderkleppen zijn wel meer old-school en horen wel beter bij een motor uit de jaren 80. Hoeveel winst zouden roterende poorten moeten tegen tov kleppen?
Edit - t voordeel bij oude(re) Alfa's is dat de motoren in lijn liggen, dus meer/betere koudere lucht bij de itb's."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Heb je ook een opgevoerde auto?quote:
quote:
Als ie zo klinkt moet je gewoon overschakelen naar de volgende versnelling schatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, hoewel ie wel eens zo klinkt
hoezo?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ie zo klinkt moet je gewoon overschakelen naar de volgende versnelling schat
Zo klinkt ie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn versnelling is een beetje naar de tering
Hoe bedoel je, zo klinkt ie?quote:
Nee ok maar 1200,- voor 4 gaskleppen alleen, dan gaat het hard. En dat op een blok van 500 euroquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:12 schreef ArTiC het volgende:
Als je K-series wil swappen is budget geen issue
Ja ken het wel, gaat hard als je eenmaal bezig bent, vandaar dat ik ook ermee gestopt ben en een betere basis wil. Zou in iedergeval goed uitplannen scheelt op de lange termijn veel geld en tijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn plan was om een auto te maken voor puzzel sporten, in de klasse waar niet naar originaliteit wordt gekeken. De motor moet dan een 2.0 8v Twin Spark worden, met ITB's, E98
+ LPI injectie en KdFi management.
Mijn budget op dit moment zou met een kleine 4000 voldoende moeten zijn voor de motor, inlaat, management en brandstoftoevoer (installatie). Dan moet de rest er nog omheen komen![]()
Vlinderkleppen zijn wel meer old-school en horen wel beter bij een motor uit de jaren 80. Hoeveel winst zouden roterende poorten moeten tegen tov kleppen?
Edit - t voordeel bij oude(re) Alfa's is dat de motoren in lijn liggen, dus meer/betere koudere lucht bij de itb's.
Laat maarquote:
Tssssk kutfruit ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:20 schreef ArTiC het volgende:
Ik zou best willen luisteren maar ze doen het niet op de ipad
Mjah of de auto er veel beter van gaat lopen als ik dat doe, betwijfel ik.quote:
Zie je niks vanquote:
jmaakt niet uit, wij gaan er harder van lopenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah of de auto er veel beter van gaat lopen als ik dat doe, betwijfel ik.
Ik ben undercoverquote:
Dat maakt toch niet uit!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah of de auto er veel beter van gaat lopen als ik dat doe, betwijfel ik.
En ik zou nooit zulke lelijke schoenen dragenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jmaakt niet uit, wij gaan er harder van lopen
Ik wil best eens onder de auto gaan liggen voor je hoorquote:
nouja, de plannen liggen klaar, als ik ruimte maak in de werkplaats en de spullen bestel, zou ik het in een paar weken af kunnen hebben en in een auto kunnen hijsen. Helaas is de auto waarvoor t allemaal bedoeld was, gestolen. Dus nu liggen de plannen stof te happenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ok maar 1200,- voor 4 gaskleppen alleen, dan gaat het hard. En dat op een blok van 500 euro
[..]
Ja ken het wel, gaat hard als je eenmaal bezig bent, vandaar dat ik ook ermee gestopt ben en een betere basis wil. Zou in iedergeval goed uitplannen scheelt op de lange termijn veel geld en tijd.
Vlinderkleppen vallen wel mee, motoren gebruiken ze ook nog veel, plus het scheelt aanzienlijk in de kosten, mijn setje heeft me destijds zon +-500,- max gekost waarvan de velocity stacks de helft waren.
Roterende zouden in theorie tussen de 10-30% winst moeten geven maar moeilijk te zeggen, helemaal omdat er zo weinig van te vinden is en bijna niemand er wat mee doet. Praktijk kan anders uitpakken dus mja dat is een gok dus.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil best eens onder de auto gaan liggen voor je hoor
Ik denk dat jij de eerste hier bent die dat ziet, ook de laatstequote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik zou nooit zulke lelijke schoenen dragen
Andere vid opgezocht...wij matchen muzikaal gewoon NIETquote:
Ik dacht dat ze het over de remschoentjes hadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de eerste hier bent die dat ziet, ook de laatste
Dom van jullie, met de juiste schoenen is die foto dubbel zo geilquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de eerste hier bent die dat ziet, ook de laatste
Pff, klote zeg, afschieten die gasten..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, de plannen liggen klaar, als ik ruimte maak in de werkplaats en de spullen bestel, zou ik het in een paar weken af kunnen hebben en in een auto kunnen hijsen. Helaas is de auto waarvoor t allemaal bedoeld was, gestolen. Dus nu liggen de plannen stof te happen![]()
Nu ga ik slapen trouwens, morgen een lange dag
oa carbs afstellen![]()
Picsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dom van jullie, met de juiste schoenen is die foto dubbel zo geil
Och gelukkig hebben we andere dingenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Andere vid opgezocht...wij matchen muzikaal gewoon NIET
Geloof me nu maar.quote:
Als je die herrie al goed vindt vrees ik voor het ergstequote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och gelukkig hebben we andere dingen![]()
En ik dacht dat dat wel mee viel eigenlijk. Tja, primus is wat vreemd, maar zegt niets over de rest van mijn muzieksmaak he.
Nee picsquote:
cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je die herrie al goed vindt vrees ik voor het ergste
Welke dingen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och gelukkig hebben we andere dingen![]()
En ik dacht dat dat wel mee viel eigenlijk. Tja, primus is wat vreemd, maar zegt niets over de rest van mijn muzieksmaak he.
Nou zie je wel, komt wel goed. De bruiloft zal niet afketsen op de bandquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Welke dingen?
Nee, geen dance, house, bliepjesmuziek voor mij
Rock, blues, soul, jazz graag
Welke cultuur?quote:
Ik gniffelde hardopquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou zie je wel, komt wel goed. De bruiloft zal niet afketsen op de band
hihi ik zei ketsen
Tuurlijk maak ik even een foto terwijl ik onder een auto ligquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welke cultuur?
Als je nou die fotos maakt kan je terwijl je eronder ligt meteen je versnellingsbak doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |