mooi, jij hebt doorquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan doe ik het niet want ik heb luisteraars nodig
jij bent ook een beetje bipolar of nietquote:
en beter nerd dan een nepnegerquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dit ja.
Beter een kakker dan een wannabe mocro.
doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik morgen wel of niet gaan draaien van 12u tot 13u of 14u, moet daarna werken.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef dragems het volgende:
[..]
jij bent ook een beetje bipolar of niet
ene moment zeik je me af en ander moment zit je gezellig te kletsenquote:
Hij laat zich binnenkort ook ombouwen tot ragboerin. Het wispulturige heeft hij alquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:54 schreef dragems het volgende:
[..]
ene moment zeik je me af en ander moment zit je gezellig te kletsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aap. Spuitpoep in je gezicht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:54 schreef dragems het volgende:
[..]
ene moment zeik je me af en ander moment zit je gezellig te kletsen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef djkoelkast het volgende:
even een kwijlplaatje voor de nerds onder onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quake!
ONZ radio! :D
quote:
quote:waarom noem je valhallen "van halen"
spreek: vel hellen
wat was nu verkeerd?quote:
Truste!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
ja lievjes het is bedtijd voor mij, tot morgen![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef Zokunen het volgende:
Was ik dus net te laat om koelkast te vragen, zal de wekker toch maar zetten
Geen zin om mensen teleur te stellen.
Onder voorbehoud morgen dus vanaf 12:00 Top 40 muziek, lekker mainstream omdat dat op die tijd denk ik het best past
Anders gewoon improviserenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:17 schreef Zokunen het volgende:
Ik kijk geen tv, ik luister geen radio (mainstream). Ik moet het echt hebben van de zooi op internet, vandaar dat top 40 een beetje tricky is. Meeste ken ik denk ik al wel, maar kan dus wel eens mis zitten![]()
Heb wel de meest recente om te spelen though.
Ik ga mijn wekker zetten voor jou..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:17 schreef Zokunen het volgende:
Ik kijk geen tv, ik luister geen radio (mainstream). Ik moet het echt hebben van de zooi op internet, vandaar dat top 40 een beetje tricky is. Meeste ken ik denk ik al wel, maar kan dus wel eens mis zitten![]()
Heb wel de meest recente om te spelen though.
al geprobeerd om de extensie te/ veranderen in mp4 of flv oid?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:32 schreef Zokunen het volgende:
Iemand een idee hoe je het simpelst flash geluid opneemt?
Wel wat leuke "jingles" gevonden, maar allen in flash bestanden
Danke danke. Lekker klusjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef Viro het volgende:
Lekkere muziek ValHallen.
Vooral als je mp3'tjes aan het taggen ben, een stuk of 38.000 duizend. Heb er pas 8.000 gedaan
Ik had het ook allemaal automatisch kunnen laten doen door een prog. Maar dan staan de tags niet zoals ik dat wil.quote:
LOLquote:Charlie Sheen sleept Warner Bros. en Chuck Lorre, de maker van Two and a half man, voor de rechter. Niet alleen wil Sheen geld zien voor zichzelf, hij heeft de aanklacht namelijk ingediend 'namens de gehele cast en crew van de serie' voor de acht geschrapte afleveringen.
Sheen wil niet minder dan 100 miljoen dollar en ook nog wat voor geleden schade. De advocaat van Sheen, Marty Singer, beweert dat Lorre van Sheen de zondebok wil maken en dat de annulering van de serie een manier is om Sheen te straffen. "Lorre vindt zichzelf zo vermogend en machthebbend, dat hij zomaar geld kan wegnemen van de cast en crew, om zo zijn eigen ego en belangen te dienen", aldus de advocaat.
Volgens Singer had Lorre al besloten de serie te annuleren, voordat Sheen openlijk kritiek op hem uitte. Daarbij beweert de advocaat dat Warner Bros. Sheen onslagen heeft 'terwijl hij ziek was', iets dat de wet niet toestaat. Singer beweert dat het een complot is, gesmeed door Lorre en Warner Bros. om hem de schuld te geven van het stopzetten van de serie.
Hij verdiende maar 3 miljoen per show ofzoquote:
Wie is er in hemelsnaam zo gek om met hem in zee te gaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hij verdiende maar 3 miljoen per show ofzo
Dus die hoeft niet meer, maar het namens de cast stuk maakt het wel grappig imho
Geruchten gaan dat er al een nieuwe show voor hem is waar hij 5.000.000 per aflevering gaat pakken.
Het zal hem dus echt weinig boeien.
Al de controverse geeft media aandacht. Media aandacht geeft kijkers. Kijkers geven reclame inkomsten. Reclame inkomsten geven gevulde zakken. Vrij simpel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wie is er in hemelsnaam zo gek om met hem in zee te gaan?
Ik zou het wel weten als ik daar producer was. Sheen met stip op mijn zwarte lijst
Als je een formule producer bent wel ja. Zo'n serie wordt 1 seizoen goed bekeken en kakt daarna gruwelijk in. Omdat junk die zijn touch kwijt is. Ik zou echt weigeren als producers zijnde, puur naar de langere termijn gekekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Al de controverse geeft media aandacht. Media aandacht geeft kijkers. Kijkers geven reclame inkomsten. Reclame inkomsten geven gevulde zakken. Vrij simpel.
Hoe boeiend is dat? Er zijn elk jaar zoveel nieuwe concepten...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je een formule producer bent wel ja. Zo'n serie wordt 1 seizoen goed bekeken en kakt daarna gruwelijk in. Omdat junk die zijn touch kwijt is. Ik zou echt weigeren als producers zijnde, puur naar de langere termijn gekeken
Dat is trouwens ook het manke, kwaliteit is er niet meer, korte hits des te meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hoe boeiend is dat? Er zijn elk jaar zoveel nieuwe concepten...
Jammer toch? Maar we dwalen een beetje afquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook het manke, kwaliteit is er niet meer, korte hits des te meer.
Alleen m'n vingers. Die knakken echt heel vaakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:19 schreef Zokunen het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met het EXTREEM veel/vaak/luid knakken van gewrichten?
Als ik m'n nek draai kraakt ie vaak al, als ie wat stijf voelt dan doe ik wat moordenaars in films doen (bij me zelf) en dan hoor je het echt 10 meter verder kraken.
Eigenlijk weet ik wel dat ik naar de dokter moet, maar dat wil ik niet
was er de hele tijd allen was spel aan het spelenquote:
Vingers, polsen, knieën, die doen me echt niks meer, kon een keer 1 been een half uur ofzo niet meer gebruiken maar dat is prima. Nek vind ik alleen net wat enger worden, ook omdat het zo lomp hard gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen m'n vingers. Die knakken echt heel vaak
ik ken het. als je het zelf echt erg vind moet je zeker naar de dokter. kan iets raars zijn. knakker is normaal niet heel erg. al is het geluid dat je hoor een soort ontploffing van kraakbeenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:19 schreef Zokunen het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met het EXTREEM veel/vaak/luid knakken van gewrichten?
Als ik m'n nek draai kraakt ie vaak al, als ie wat stijf voelt dan doe ik wat moordenaars in films doen (bij me zelf) en dan hoor je het echt 10 meter verder kraken.
Eigenlijk weet ik wel dat ik naar de dokter moet, maar dat wil ik niet
Welk spel?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:23 schreef dragems het volgende:
[..]
was er de hele tijd allen was spel aan het spelen
een simple online spelletjequote:
Maar dat is toch dat je je gewrichten wat 'lucht' geeft?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ken het. als je het zelf echt erg vind moet je zeker naar de dokter. kan iets raars zijn. knakker is normaal niet heel erg. al is het geluid dat je hoor een soort ontploffing van kraakbeen
Meestal is het gas dat vrijkomt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ken het. als je het zelf echt erg vind moet je zeker naar de dokter. kan iets raars zijn. knakker is normaal niet heel erg. al is het geluid dat je hoor een soort ontploffing van kraakbeen
jup maar door een soort gas dat ontsnapt. dit maakt een soort ontploffingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar dat is toch dat je je gewrichten wat 'lucht' geeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |