Volgens een aantal mensen die ik ken op de twitters is het live goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb vandaag het album van Beady Eye gedownload en vond het zo hard tegenvallen.Ik wil Oasis terug.
Niet zo gek ook, Pinkpop had geen geld meer voor ze dan boekt Mojo ze voor Lowlandsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef MaJo het volgende:
Beady Eye min of meer bevestigd bij 3fm vanochtend door Domien Verschuuren
Zeer onwaarschijnlijk aldus 3FMquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:56 schreef MaJo het volgende:
En dan nog Arcade Fire erbij en dan ben ik ook tevreden
Dit. Zou heel erg fijn zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Beady Eye én The Vaccines zo goed als zeker? Zeer heuglijk nieuws.
Nu The Strokes nog, en de line-up kan voor mij al niet meer stuk..
Niet alles geloven wat 3FM zegt, die zaten dit jaar met Pinkpop ook fout met paar namen. Er is vorig jaar al gehint dat Arcade Fire in 2011 op een Nederlands festival zou staan, ze zijn sterk gerucht voor Pukkelpop en de directeur van Lowlands heeft na het 3FM bericht nog gezegd dat hij ze graag wil hebben.quote:
Begrijp me niet verkeerd, ik ook niet, maar soms staan daar (voornamelijk overdag) wel wat pareltjes. Zodra het daar echt druk wordt en de zon weg is van de dijk, begeef ik me weer naar de Lima, Grolsch of Indiaquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:36 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kom niet voor de alpha naar lowlands.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef N-E-R-D het volgende:
Bedenk net dat ik nog nooit bij de Lima ben geweest heb ook nog nooit in de grolsch tent gestaan alleen er net buiten
Limaquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef N-E-R-D het volgende:
Bedenk net dat ik nog nooit bij de Lima ben geweest heb ook nog nooit in de grolsch tent gestaan alleen er net buiten
Preciesquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:43 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat 3FM zegt, die zaten dit jaar met Pinkpop ook fout met paar namen. Er is vorig jaar al gehint dat Arcade Fire in 2011 op een Nederlands festival zou staan, ze zijn sterk gerucht voor Pukkelpop en de directeur van Lowlands heeft na het 3FM bericht nog gezegd dat hij ze graag wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |