Ja leuk, Sanne was de verliezer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:08 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik blijf bij Patrick... Hij doet me denken aan Kim, strak voor zich uit blijven staren en het spel spelen terwijl Art (net als Sanne) al begint te lachen omdat je gewonnen hebt.
Nope, is zelfs lager geweestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
25.940 euro zou echt een dieptepunt zijn in de historie van de Mol.
Dat is toch ook het doel van de Molquote:
Dat is inderdaad vreemd, maar lijkt me eerder een scheve/neppe montage van de regie om ons op een dwaalspoor te zetten. Of misschien is hij zijn eigen kamernummer vergeten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vond het echt raar dat Art als antwoord gaf op de vraag waar sliep de mol 6. Tenzij hij bij Patrick sliep. Maar die lag als ik het goed begreep op kamer 11.
Maar Art is niet de mol, dus het wordt nog erger. 19.940 euroquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
25.940 euro zou echt een dieptepunt zijn in de historie van de Mol.
Dieptepunt voor de Mol is zo veel mogelijk geld. Dus dan wordt het minder ergquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Maar Art is niet de mol, dus het wordt nog erger. 19.940 euro
Welke afvaltheorie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:51 schreef debuurvrouw het volgende:
nee, het leek mij ook al wat te obvious.
Mijn zoon daarentegen is vanwege de afval-theorie ernstig overtuigd van het feit dat Art de mol is. Omdat hij als enige vraag 11 heeft beantwoord. En Soundos nu al is afgevallen (en dus eigenlijk met het bekend maken van de mol in aflevering 11 ook de winnaar duidelijk werd in deze aflevering.)
De vraag-afvaltheorie die hier al vaak is gepost. (Dat de vragen in aflevering 1/2 corresponderen met de aflevering waarin de kandidaat afvalt).quote:
Wat dus zou betekenen dat Patrick de mol is, en niet Art. Jor_dii heeft ook altijd op Patrick gezeten volgens mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Die van Jor dii. waarin Art vraag 11 beantwoorde en soundos en Patrick vraag 20
Patrick zou een prima mol zijn, Art is echt geen leuke molquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat dus zou betekenen dat Patrick de mol is, en niet Art. Jor_dii heeft ook altijd op Patrick gezeten volgens mij
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:14 schreef gohan16 het volgende:
Is er volgende week nou wel of geen aflevering?
Dat kan ik me niet herinneren..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef jpjedi het volgende:
Normaal zit er voor de laatste uitzending een week extra tussen toch?
Alleen bij de Olympische Spelen ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef jpjedi het volgende:
Normaal zit er voor de laatste uitzending een week extra tussen toch?
Volgens mij liepen de topics voorheen meer storm.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef DarkElf het volgende:
ouwe mopperkonten allemaal over dat het zo'n slecht seizoen is.
Waarom kijken er dan genoeg mensen? En lopen deze topics zo lekker?
En de leukste mensen al eerste eruit? Art is een hele leuke kandidaat, net als Karin (jahaa zoveel mensen die dachten dat zij t was, dus iig een goeie kandidaat) ..
Dus je bent een goede kandidaat als je veel molt? Want dat is wat je nu zegt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef DarkElf het volgende:
En de leukste mensen al eerste eruit? Art is een hele leuke kandidaat, net als Karin (jahaa zoveel mensen die dachten dat zij t was, dus iig een goeie kandidaat) ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |