Tof, klinkt goed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Op het WIDM-forum:
tomeloos positief wat Patrick in zijn contactadvertentie heeft.
P Stoof is em, el topo!
! is dan een omgedraaide/gespiegelde i
em, dat was ook iets wat al eerder terugkwam, ook in dagboeken enzo?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Op het WIDM-forum:
P Stoof is em, el topo!
Ik denk dat de derde keer geen scheepsrecht gaat worden voor jou :p.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
Laatste 3 jaar zat ik altijd vanaf aflevering 1 op de winnaar of verliezer van de finale, hopelijk zit ik met Art een keer op de mol.
Wacht, dat is wel een hele grote stap, van het een naar het ander.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Op het WIDM-forum:
P Stoof is em, el topo!
em, dat was ook iets wat al eerder terugkwam, ook in dagboeken en op twitter?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
Laatste 3 jaar zat ik altijd vanaf aflevering 1 op de winnaar of verliezer van de finale, hopelijk zit ik met Art Patrick een keer op de mol.
Mja, daar zeg je wat... Ik ging er steeds vanuit dat Soundos zou gaan winnen, maar mocht het uiteindelijk toch zo blijkt te zijn dat Patrick de Mol is en Art wint, dan is dat dus een hele dubieuze overwinning. Hoeveel hulp en gratis jokers heb je wel niet nodig...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Art heeft geluk gehad met z'n 'vriend' Patrick, jammer dat Patrick heeft geholpen als hij dat niet had gedaan was het seizoen veel spannender geweest.
Wie zegt dat Jan is geswitched? Hij zat niet op Soundos, als je op de montage bent afgegaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef Dannare het volgende:
Art is zo duidelijk de mol.
Jan zat op Art en was geswitched bij zijn executie.
Zowel Karin als Soundos zaten op Patrick bij deze executie.
Er is niet 1x in dit hele seizoen iemand weg gestuurd nadat deze in de test Art had gezegd.
Verder niemand die is opgevallen wat Karin zei tegen Pieter Jan na de executie?
Ze heeft iemand verkeerd vertrouwen gehad: Art.
Wat volgens mij inhoud dat ze Art niet had moeten vertrouwen.
Anna zat op Art. Jan ook waarschijnlijk, want volgens mij heeft hij niet gezegd dat hij is geswitched, alleen dat hij bij de laatste test vol op één persoon in heeft gezet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef Dannare het volgende:
Er is niet 1x in dit hele seizoen iemand weg gestuurd nadat deze in de test Art had gezegd.
Dat kon ze ook denken omdat ze stemde op Patrick en afviel.. niet wetende dat Art en Soundos ook op Patrick zatenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef Dannare het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:03 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Wie zegt dat Jan is geswitched? Hij zat niet op Soundos, als je op de montage bent afgegaan.
Zowel Karin als Soundos zaten op Patrick, maar Art ook. Als je het dan goed hebt, val je toch af, omdat de andere twee meer antwoorden goed hadden.
Aflevering 5 Jan Exitquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anna zat op Art. Jan ook waarschijnlijk, want volgens mij heeft hij niet gezegd dat hij is geswitched, alleen dat hij bij de laatste test vol op één persoon in heeft gezet.
Ook deze reactie is volgende week hilarischquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Blik het volgende:
Art is absoluut de winnaar en niet de Mol. Als je dat nu nog zegt heb je echt een enorm bord voor je kop en wil je de waarheid gewoon niet onder ogen zien
Ik ga jouw keuze voor Art voor volgende week zeker onthoudenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook deze reactie is volgende week hilarisch
Dat wordt niet moeilijk te onthouden, want ook op TV zullen ze uitgebreid uit de doeken doen hoe Art inderdaad de Mol blijkt te zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ga jouw keuze voor Art voor volgende week zeker onthouden
Dat zit mij ook erg dwars ja. En dan met name als Patrick de mol zou zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:26 schreef Maartel het volgende:
Hoe dan ook heeft de mol de winnaar geholpen
Jup, ook tijdens de busproef, waar keigroot een banner hing met daar op Diana, de latijnse naam voor de griekse god 'Artemis'.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Guanabana het volgende:
em, dat was ook iets wat al eerder terugkwam, ook in dagboeken en op twitter?
Ik zeg Yvonne Jaspersquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof een duidelijke mol, de mol is...
Elvis zou wel een heel slechte aanwijzing zijn aangezien Patrick voor Elvis wilde gaan bij de plakopdracht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef Tijn het volgende:
En Art is natuurlijk alleen al de mol vanwege z'n Elvis (elf is) T-shirts
Kan me in de BN-er series niet herinneren dat de mol een kandidaat zo heeft helpen winnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is ook al veel vaker gebeurt, dus niks nieuws
Tja, en welke mol gaat zich nu opgeven om contact op te nemen met zichzelf, om zo een vrijstelling voor zichzelf te kunnen bemachtigen, en deze zo voor de neus van de deelnemende kandidaten weg te snaaienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef sheotah het volgende:
Welke mol gaat nu jokers uitdelen aan een kandidaat? Ik vind dat echt, echt, echt echt niet kunnen.
Natuurlijk? Viviënne had die er ook een.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:25 schreef davidov2009 het volgende:
Vrijstellingen voor de finale zijn natuurlijk flauwe kul, dus moest de mol de vrijstelling bemachtigen...
Dat kan ik me niet herinneren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef Guanabana het volgende:
Sanne had toch ook een vrijstelling voor de finale?
Jawel, dat was iets met een puzzel, en Erik die nét te laat was en toen afviel.quote:
Vrijstellingen voor de finale zijn anders vaker voorgekomen. Frederique Huydts had er bijvoorbeeld een.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:25 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Tja, en welke mol gaat zich nu opgeven om contact op te nemen met zichzelf, om zo een vrijstelling voor zichzelf te kunnen bemachtigen, en deze zo voor de neus van de deelnemende kandidaten weg te snaaienDat vond ik wel een vrij kansloos onderdeel van het spel. Vrijstellingen voor de finale zijn natuurlijk flauwe kul, dus moest de mol de vrijstelling bemachtigen...
En het niet verkrijgen van die vrijstelling heeft Karin inderdaad de kop gekost, dus dat heeft Patrickje weer goed gedaan
Ohja dat is waar ook, die opdracht zegt me nog wel wat. Arme Erik, sympathieke kandidaat was dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jawel, dat was iets met een puzzel, en Erik die nét te laat was en toen afviel.
De laatste helft van je zin zegt helemaal niks in Wie is de Molquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:35 schreef Jane het volgende:
Oké, we kunnen dus stellen dat er de laatste jaren steeds vlak voor de finale een vrijstelling te winnen is geweest en dat die eigenlijk nooit door de Mol gewonnen wordt.
Tja, ik blijf dit toch ook een groot punt van ergernis vinden, indien Patrick de mol blijkt te zijn. Zeker als de steeds bevoordeelde kandidaat dan ook nog de uiteindelijke winnaar wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef sheotah het volgende:
Welke mol gaat nu jokers uitdelen aan een kandidaat? Ik vind dat echt, echt, echt echt niet kunnen.
Het was ook meer een reactie op hierboven dat die vrijstelling vlak voor de finale natúúrlijk flauwekul was en dat hij daarom wel door de mol gewonnen móest worden. Dat bestreed ik alleen maar even.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:40 schreef BlackLining het volgende:
De laatste helft van je zin zegt helemaal niks in Wie is de Mol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |