Haha en ik ze maar proberen wijs te maken dat dat totaal niet zo was!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En al die mensen die dachten dat Karin of Soundos de Mol was![]()
Dat zei hij niet, dat hij geswitched was, toch? Alleen dat hij vol op een iemand zat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jan is geswitched van mol hè. Daarom ging is er ook uit
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef Charie het volgende:
Pieter Jan is de mol, zou wel gaaf zijn zie je volgende week hem alle opdrachten stiekem verpesten zo half sluipend
Annaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zei hij niet, dat hij geswitched was, toch? Alleen dat hij vol op een iemand zat.
Anna zat in ieder geval wel op Art. Als enige van de laatste 5.
Volgens mij zat Patrick gewoon rustig stilquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Welldressed het volgende:
Trouwens, weer even een domme vraag: In de laatste shot zie je iedereen juichen, ook Patrick. Maar betekent dat dat ze juichen voor Art die de winnaar is? Neem aan van wel toch? Haha!
Waarmee ik me gelijk af vraag of andere titels op een vage manier ook op de afvallers sloegen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef Darkestrah het volgende:
Nu is de titel van deze aflevering (Femme Fatale) ook wel duidelijk.
Nee, Patrick begint keihard te lachen, haha!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij zat Patrick gewoon rustig stil
Misschien toch even het einde snel terugkijken.quote:
Maar Art was veel te obvious. Welke hints denk je dan aan? Want er zijn ook veel hints die naar Patrick leiden hoor!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik op hints afga, dan denk ik Art, als ik op afvallen ga dan denk ik patrick
Shirtje waarop iets staat (geen idee meer wat precies), plankenopdracht waarbij het lijkt alsof hij M O L schrijft, bij de 2 chago's in de nationaliteitenopdracht zegt ie "en de zonnebril stond scheef"quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef Welldressed het volgende:
[..]
Maar Art was veel te obvious. Welke hints denk je dan aan? Want er zijn ook veel hints die naar Patrick leiden hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |