wel? Herhalingen ofzo ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef hierb100 het volgende:
Oh Oh Cherso begint zo mensen!! niet vergeten!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef hierb100 het volgende:
Ja und?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef hierb100 het volgende:
Nou fijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef hierb100 het volgende:
Hij is nu al een paar dagen bezig met het spel. Huillie zal nu wel over zijn hij is ineens de rijkste in het huis.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo. Ja ik ben met je eens dat Sofia geen reet met het spel doet.
Maar Guido vind ik zo'n calimero en huillie
Je zit in het verkeerde topic denk ik? En je loopt een half jaar achterquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef hierb100 het volgende:
Ik kijk nog een paar weken, tot het einde, maar langer niet hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, belachelijk kutprogramma... kijk jij ook niet?
Dat laatste heb je gelijk in idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is nu al een paar dagen bezig met het spel. Huillie zal nu wel over zijn hij is ineens de rijkste in het huis.
Update: Oh Oh Tirol begint zo mensen!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic denk ik? En je loopt een half jaar achter
Amaaazing hè, wat make up met haar doet. Totaal andere vrouw haast.quote:
JAAAAAA welkezenderwelkezenderwelkezenderwelkezender?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef Noz het volgende:
[..]
Oh Oh Khadaffi begint zo, niet vergeten mensen
Ik vraag me af wat je met zoveel poen moet als je maar 1 keer per week mag drukken. Dus eigenlijk who cares...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat er zometeen nog een telefoontje komt dat er iemand mag ruilen van kluis en dat die dan de kluis van Guido neemt
LOL, ik ben nu eenmaal een RLS addict.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef akveor het volgende:
Ja, belachelijk kutprogramma... kijk jij ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |