140 is hoogbegaafd Moon heeft 144quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
hoogbegaafd. Vanaf hoeveel IQ ben je hoogbegaafd, dan zit ze toch echt in de laatste regionen
jullie zijn sneller dan ikquote:
Ja nou!quote:
Ach, ik heb 148 en ben ict-erquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:37 schreef versabommie het volgende:
144 en meester in recht.. The FUCK???
LOI??quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is de makkelijkste studie toch??
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef MissJ.24 het volgende:
Meester in de rechten.......mijn hemel ik ga stuk hier. En dan zo jezelf te kakken zetten toen Maik naar huis moest.
Fake! Ze is dus een faker!!! Die Maik gaat zich straks goed genaaid voelen!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef MissJ.24 het volgende:
Meester in de rechten.......mijn hemel ik ga stuk hier. En dan zo jezelf te kakken zetten toen Maik naar huis moest.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is de makkelijkste studie toch??
Jamaar wij ict-ers zijn over het algemeen zwaar hoogbegaafd!quote:
was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef Mylene het volgende:
Ze vindt het moeilijk om er af en toe domme opmerkingen tegen aan te gooien.
Je verward zwaar geschapen denk ik...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar wij ict-ers zijn over het algemeen zwaar hoogbegaafd!
maar kan het nog wel volgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
je loopt een minuut of twee achter
Das ook nodigquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar wij ict-ers zijn over het algemeen zwaar hoogbegaafd!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Je verward zwaar geschapen denk ik...
Dat las ik, ja. Kudo's.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je mag je momentje....
Ik had hem vanochtend toen Alex gevingerverfd had met Laura.......
Proof......quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Dat is op zich ook heel knap.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef bamby het volgende:
Sta ook paf hier, houd ze zich goed dom dus
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Nee toch, das een vereiste als we met onze andere kop denken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
alleen dr stem moet nog aangepast worden , maar daar zal het Gerechtshof dan weer anders over denkenquote:
Al was het maar om al die gebruikertjes en kennissen te omzeilen met hun stomme pc's.. IK DOE NIETS MET PC's!!! weg nu!quote:
dat doet ze goed!!quote:
Er is geen hol gebeurt tussen Laura en Alex!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Sewrvio spit op zijn handen en smeert dan in Sharrons haar..........
reklamequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef bollokus het volgende:
bij mij worden nu de stemmen geteld... bij jullie??
Geen idee, wel beeld, geen geluidquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef bollokus het volgende:
bij mij worden nu de stemmen geteld... bij jullie??
zoiets noemen ze interactieve televisie... iets kijken en veel dingen al van te voren weten..... DIE TECHNIEK!!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Reclame, ik ga even mijn mobiel zoeken om te stemmen!!
Lekker handig, blond zekerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Beelden gezien,alles gelezen en zijn vinger stinkt nog....
Lijnen zijn al dicht geen nut!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Moet je tegen die Fransen zeggen dat je de toekomst kan voorspellenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
zoiets noemen ze interactieve televisie... iets kijken en veel dingen al van te voren weten..... DIE TECHNIEK!!
Nu stemmen is net zo doeltreffend als een uur geleden hoor!! Het is ook alleen maar om te laten weten dat ik nu ook kijk!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Guido heeft de inhoud kluis Sofia gekregen omdat Servio moest kiezen uit 2 enveloppen, een goede en slechte. Hij moet nu het huishouden doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef minzo het volgende:
Kan ik ergens een kleine samenvatting lezen van wat er al gebeurt is? Kom net binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |