Ik heb HAAAAAAAAAAAAAAT jegens dikke blubberwijven, claimende dat mannen niet op botjes vallen van 80 kilo

en hun vieze vetblubber cellulitis rodndingen noemen

die om de 10 minuten janken dat ze naar de macdonalds willen met de auto 30 meter verderop
die al je ribben breken als ze op je liggen, beter ribben tellen dan ribben breken zeg ik
die na 10 meter lopen al helemaal kapotzweten en dan hun kleren uitrekken en scheuren en helemaal nat gadverdamnmmme ahum

die al hun uitkeringsgeld (want ze zijn dik door de chips en chocola en cola en daarom kunnen ze niet werken en zijn ze in de ziektewet smerige blubberhoeren, ga als hoer werken ik zie die blubberhoeren ook werken voor 10 euro per beurt) uitbesteden aan eten, eten en nog eens eten en tot 4 uur in de middag uitslapen omdat ze de hele nacht door eten, eten en nog eens eten
die de hele avond voor de tv programma's als 'help mijn man is klusser!' en 'gordon en gerard neuken op het ijs' kijken met chips, colaa en chocola en een heel bende maken en die zelf nooooit opruimen omdat ze gooor en dik vadsig zijn sjeetje mina val s af slet
die nooit bukken anders hebben ze volle maan die scheurt en die nooit meer op kunnen staan omdat ze zo goor en dik en lui zijn gatverdamme

die altijd keihard schreeuwen en zeggen dat het nogal zacht is en als je er wta van zegt dan schreeuwen ze ramen kapot omdat ze zo goor en dik is en denkt dat ze wereldkampioen sumo is val s af VAL AF

die kapotlekkere babes uitmaken voor dun skelet en magere hoeren terwijl zez elf zo kapotjaloers zijn en denken dat iedereen geindoctrineerd is door tuinbroeken en van vadsige dikke hoeren hodut, NEE DUS!
die de hele dag alleen maar leven om te eten en slapen met een uitkering omdat tuinrboeken hen ziek hebben beoordeeld en met MIJN BELASTINGGELD ZITTEN TE VERTEREN OP ETEN
die geen enkele moeite doen om af te vallen en alsnog de hele tijd janken dat ze er ALLES aan gedaan hebben om af te vallen en dus ziek zijn en in de uitkering komen, terwijl ze slechts 10 gram minderchips etene en daarbij laten en het afvallen noemen en niks anders eten can chipc, chipc en chips! (oke, chocola dan)
die overal voordringen en je pletten als ze je duwen, je kan er nix van zeggen want dan schreewuen die sumowoorstelaarters dat ze al je ribben gaat breken en op je gaat zitten, dikke vadsige HOERR

dat dit soort mensen nog met enig zelfrespect over straat kunnen. Dit soort vatsigheid moet hard en openlijk afgekeurd worden. Dat is de enige oplossing om te zorgen dat het menselijk ras niet eindigt zoals die mensen in Wall-E, want daar gaan we heen.
Sterf