Ik zou hier natuurlijk een hele verhandeling kunnen houden over fotografie en zo, maar laten we nou heel eerlijk zijn...daar zit toch niemand op te wachten?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers die naar Professional Imaging gaan begin maart: een van mijn favoriete fotografen geeft daar presentaties. Die gast is goedHij is er zondag en maandag en doet zijn verhaaltje drie keer per dag bij de Canon stand.
Zijn camera? Of die foto op canvas?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik maar eens bestellen denk snelWat een foto
Tijdje terug al, en ik stond in de zaal en vriend van me heeft deze geschotenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn camera? Of die foto op canvas?
Limp Bizkit is binnenkort in de HMH volgens mij.
Hij is wel echt tof ja!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tijdje terug al, en ik stond in de zaal en vriend van me heeft deze geschoten![]()
Neuh plexi denk.
Dat zijn mooie momenten inderdaad! En wat het mooie is met foto's, je schiet vaak daarna nog veel mooiere platen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij is wel echt tof ja!
Ik hoop deze zomervakantie een foto te maken die ik printwaardig vind. Een foto waar ik nog jaren op kan kijken en bij weg kan dromen over hoe tof de vakantie weer was.
Of het jammere.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zijn mooie momenten inderdaad! En wat het mooie is met foto's, je schiet vaak daarna nog veel mooiere platen.
Hehe, ik moet ook nog foto's bewerken van vorige week. Misschien als ik straks zin hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of het jammere.
Nou, tijd om even de 2008/9 foto's door te spitten.
Ik heb nog steeds mijn favoriete foto van mij niet overtroffen, die's ondertussen twee jaar oud.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zijn mooie momenten inderdaad! En wat het mooie is met foto's, je schiet vaak daarna nog veel mooiere platen.
Gelukkig komen deze uit een camera die alleen jpeg maaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ik moet ook nog foto's bewerken van vorige week. Misschien als ik straks zin heb
Welke is dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn favoriete foto van mij niet overtroffen, die's ondertussen twee jaar oud.
Hmm nee.. Maar voor 150/200 moet wel wat te vinden zijn op MPquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb je niet nog een chille Nikon voor me te koop voor 150 euro?
Niet verkeerd nee!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Deze:
[ link | afbeelding ]
De Dam.
Ik heb echt zo vaak dat ik een foto maak, upload, om commentaar vraag en hem daarna niet zo mooi als eerst vind. Eigenlijk zonde.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zie er ondertussen trouwens wel wat fouten in hehe. Toch jammer.
Dat heb ik met eigenlijk elke foto.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb echt zo vaak dat ik een foto maak, upload, om commentaar vraag en hem daarna niet zo mooi als eerst vind. Eigenlijk zonde.
Sinds bewaar ik mijn .tiff filesquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat heb ik met eigenlijk elke foto.Ik heb ook heel vaak dat ik hem goed vind, ik hem upload, ineens wat kleine dingen zie nog, hem weer delete, bewerk, opnieuw upload en dat dan vier keer ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |