Wat zijn ze allemaal een stelletje eikelsquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
willen jullie ophouden, ik moet nog een dag en Mart wil niet eens voor me invallen
Luie flikker die gastquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
willen jullie ophouden, ik moet nog een dag en Mart wil niet eens voor me invallen
But you still have 2 bring ur ownquote:
ja erg hequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat zijn ze allemaal een stelletje eikels
Die newb hoeft niet meteen alles te wetenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat die ene geen zeer doet snap ik nog steeds niet
ja precies en voor hem is het maar een kwartiertje rijden naar mijn werk....quote:
Ik wil best voor je invallen, alleen geef ik geen garanties over de rokende puinhopen die je dan maandag aantreftquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Hmmmz, jammer is dat eigenlijk als iemand niets voor een ander over heeftquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja precies en voor hem is het maar een kwartiertje rijden naar mijn werk....
Jij ookquote:
nou, is goed, ruim jij de puinhoop op, dan ga ik even roken..quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil best voor je invallen, alleen geef ik geen garanties over de rokende puinhopen die je dan maandag aantreft![]()
...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry Symph en Trev ik zal het nooit meer doen, dat beloof ik
I knowquote:
Voor diegenen die nog moeten werken:quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou, is goed, ruim jij de puinhoop op, dan ga ik even roken..
en een grotere puinhoop dan het nu is kan het onmogelijk worden
Wehehehehequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor diegenen die nog moeten werken:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
eigenlijk ben je best een kutwijfquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem echt coolquote:
Dat zeg je niet tegen een lief klein meisjequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eigenlijk ben je best een kutwijf
Danku dankuquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eigenlijk ben je best een kutwijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |