Alleen dan wel netjes met accentquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat hebt oe grote tieten...
Hoe weet ik dat, hoe weet ik dat
Ik heb ze zelf in handen had
Denk niet dat die het kan waarderenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan ook wel voor ene Haverkort vind ik, ghehe dat wordt leuk bij economie
ik maakte maar een geintje een uur terugquote:
Meer dan dat geval dat ons Nederlands geeftquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk niet dat die het kan waarderen
Lolquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meer dan dat geval dat ons Nederlands geeft
Huiswerkfaal-leerling: 'Ik heb die opdracht maar een bietje gemaakt'quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Loldan zeker vol in het plat zingen
Als je van pendulum houdt zeker luisterenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef Trevland het volgende:
Wat voor een genre doe je of is het deze keer verschillend?
Teveel carnaval gevierd?quote:
quote:
Dat dus gok ikquote:
Ik wil haast mijn eigen naam zeggenquote:
Komt er dan meer van dat soort muziek?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je van pendulum houdt zeker luisteren
als het maar leuk wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Dat dus gok ik
Nacht overgeslagen, uit allemaal bekers drinken, slecht eten enz..
Netjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Dat dus gok ik
Ik ga mijn best doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil haast mijn eigen naam zeggen
[..]
Komt er dan meer van dat soort muziek?
Dan is Brak meer een woord wat bij je gevoel hoortquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Dat dus gok ik
Nee, dat was het gisteren nog.. nu is de misselijkheid, spierpijn en alles er bijquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is Brak meer een woord wat bij je gevoel hoort
ik heb alleen zaterdag carnaval gevierdquote:
Waar heb je gevierd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb alleen zaterdag carnaval gevierd
had best langer mogen duren
Mooi dat het tof was!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Valkenswaard, was een toffe dag/avond
ja of dancevalleyquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed zo
Ik meende vandaag nog snel te lezen dat jij naar sensation wou?
PGR is er niet, dus ik heb meerquote:
hier wordt het niet gevierd, moet het altijd wel een stukkie verderop zoekenquote:
Dance Valley meetquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja of dancevalleyliever DV want sensation is altijd begin juli
Dat had ik toch niet achter jou gezochtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja of dancevalleyliever DV want sensation is altijd begin juli
Dancevalley wil ik wel evtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat had ik toch niet achter jou gezocht
Is het goed als ik mee ga?![]()
![]()
Dan maak je toch een nieuwequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn wat-wil-ik-voor-mijn-verjaardag-lijstje is nu al weg![]()
Ik maak hem deze keer wel in Wordquote:
Dat snap ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dancevalley wil ik wel evt
ik moet er even over nadenken
en overleggen snapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |