Als we daaruit moeten kiezen: Sjonnies. Ook de Anita's, zijn ook sjonnies.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
oke
zijn jullie vooral Sjonnies? of meer van zweverige mensen?
Ik ook. En ik heb veel piercings en tattoosquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik ben klein, mager en ik heb lang haar
Dat kan niet want dan zou jij mij zijn en dat kan niet want... dat kan gewoon nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik ben klein, mager en ik heb lang haar
ik ben gewoon mezelf, mag dat ook? En muck is een marijke en marijke is een LL en LL is een Muck en ik hou van ze alle driequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
oke
zijn jullie vooral Sjonnies? of meer van zweverige mensen?
dat die ene geen zeer doet snap ik nog steeds nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. En ik heb veel piercings en tattoos
En van mij?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben gewoon mezelf, mag dat ook? En muck is een marijke en marijke is een LL en LL is een Muck en ik hou van ze alle drie
En van LDG en ST en Bar hou ik ook.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat die ene geen zeer doet snap ik nog steeds niet
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat die ene geen zeer doet snap ik nog steeds niet
hoho, Baywatch #2 hieroquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat TFM het heeft, dus evenveel
Je wordt bedankt, daar ging m'n colaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoho, Baywatch #2 hiero
[ afbeelding ]
Haal die foto wegquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoho, Baywatch #2 hiero
[ afbeelding ]
Moest je zonodig je beeldscherm likken dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je wordt bedankt, daar ging m'n cola
wat een foute fotoquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoho, Baywatch #2 hiero
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |