denk dat ze op gegeven moment wel moe wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vergeet het maar helemaal, vinden ze vast niet erg
My daddy knowsquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat ze op gegeven moment wel moe worden
en als ze om 11 uur ofzo wanneer de vrouw thuiskomt nog beneden zouden zitten wordt het geen gezellige thuiskomst vermoed ik
Is het nodig?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef friemelaar het volgende:
Nog ff de auto uitmesten zodat Wisky zaterdag ook kan zitten als ik ze ophaal........
Ga ik dat gewoon een keer doenquote:
Alleen deze keer niet of nooit?quote:
Deze keer, en vorige keer was ik ziekquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen deze keer niet of nooit?
Ja hij ligt vol met lege sigaretten verpakkingen en papiertjes met aantekeningen en dergelijke, het is ook een werk bus dus normaal geeft dat nietquote:
Lolquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja hij ligt vol met lege sigaretten verpakkingen en papiertjes met aantekeningen en dergelijke, het is ook een werk bus dus normaal geeft dat niet
ah jouw auto is al net zo erg als de mijne dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef friemelaar het volgende:
Nog ff de auto uitmesten zodat Wisky zaterdag ook kan zitten als ik ze ophaal........
ja nu weet ik het zekerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja hij ligt vol met lege sigaretten verpakkingen en papiertjes met aantekeningen en dergelijke, het is ook een werk bus dus normaal geeft dat niet
Want van uitstel komt afstelquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef friemelaar het volgende:
Nou eerst beginnen anders komt er weer niets van .....................................
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Deze keer, en vorige keer was ik ziekstom
Dan moet Whiskas op het dakquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef friemelaar het volgende:
Nou eerst beginnen anders komt er weer niets van .....................................
Whehehehequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik schitterquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie SCHITTEREN er door afwezigheid?
Dr_Flash
Fha
RockNijntje
TheFamousMan
Pien85
Toch ook geen onaardig team dacht ik
Vergeet GF nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie SCHITTEREN er door afwezigheid?
Dr_Flash
Fha
RockNijntje
TheFamousMan
Pien85
Toch ook geen onaardig team dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |