I know, heb nog een witte Lack staan op zolder. Wellicht krijgt die nu eindelijk een functie hier in huis.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Lack planken van Ikea zijn in dezelfde stijl als ExpeditAl had ik zelf een meubelplaat gekocht (is duurder, maar véél mooier afgewerkt dan een normale plank, kon ook 200kg op). Die zijn ook wel lijkend te koop en op maat.
Nope.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Reden 1 om dat ding niet te installerenkrijg je em er nog bij eigenlijk tegenwoordig? Ik gebruik al een tijdje OpenOffice
Op zich best leuk om eens te proberen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij zou echt flippen in mijn kamer.
ik ben niet leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er had gestaan: Niks wat lucifers niet oplossen. Was ie leuker geweest
Schuimbekkend enzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Op zich best leuk om eens te proberen.
quote:
Nee allang niet meer, in Office 2003 voor het laatst.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Reden 1 om dat ding niet te installerenkrijg je em er nog bij eigenlijk tegenwoordig? Ik gebruik al een tijdje OpenOffice
Niks wat lucifers niet oplossen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil juist van het televisiemeubel af omdat ik dan meer ruimte heb in mijn zithoek. Ik hou niet van te veel spullen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil juist van het televisiemeubel af omdat ik dan meer ruimte heb in mijn zithoek. Ik hou niet van te veel spullen.
Ik wilde zeggen: allang, allang, 2003 maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Nee allang niet meer, in Office 2003 voor het laatst.
Office 97, hoe modern!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
De techniek van tegenwoordig
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
I know, heb nog een witte Lack staan op zolder. Wellicht krijgt die nu eindelijk een functie hier in huis.
We worden oud.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: allang, allang, 2003 maar.
Maar dat is ook alweer 8 jaar geleden
Dat is wel te hopen Qquote:
Veel meer paste er ook niet inquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weinig maar dan wel grote meubels
Ik had maar 4 dingen in mijn vorige kamer, 1 kast, 1 bed/bank, 1 bureau en een tv
(en dan die plank boven t raam, maar die viel niet op)
Bureau, drie boekenkasten, 1 aquariummeubelding, één tv-kast plus megatelevisie, één bed, een stapel schoenendozen, een tafeltje in het midden, een bureaustoel, een fatboy, een nachtkastje en HEEL VEEL ZOOI OVERAL TUSSENGEPROPTquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had maar 4 dingen in mijn vorige kamer, 1 kast, 1 bed/bank, 1 bureau en een tv
sowiesoquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef Q. het volgende:
[..]
En zo niet dan hebben we een tof leven gehad.
Ik ben een minimalist qua inrichting. Precies wat je zegt: weinig, maar dan wel groots. In de zithoek (het is echt een vierkantje) staan nu dus twee banken, een salontafel, een tv-meubel met een televisie, en een pluchen ijsbeer die net zo groot is als mijn tv-meubel (don't ask..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een MS-Dos hadquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb vroegah ooit nog bij een buurman Office 95 geinstalleerd.
40 diskettes!
Ik heb echt zin om alles uit mijn kamer te pleuren en opnieuw te beginnen met schilderen en inrichten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben een minimalist qua inrichting. Precies wat je zegt: weinig, maar dan wel groots. In de zithoek (het is echt een vierkantje) staan nu dus twee banken, een salontafel, een tv-meubel met een televisie, en een pluchen ijsbeer die net zo groot is als mijn tv-meubel (don't ask..) Ik raak er overprikkeld van.
Oh ja, als ik daar toch eens geld voor had!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om alles uit mijn kamer te pleuren en opnieuw te beginnen met schilderen en inrichten.
Vrouwen die proberen mee te praten over techniekquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een MS-Dos hadDat is volgens mij ook al eeuwen geleden...
Voor augustus 1995 iig, toen kwam Windows 95quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een MS-Dos hadDat is volgens mij ook al eeuwen geleden...
Een pluchen ijsbeer...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben een minimalist qua inrichting. Precies wat je zegt: weinig, maar dan wel groots. In de zithoek (het is echt een vierkantje) staan nu dus twee banken, een salontafel, een tv-meubel met een televisie, en een pluchen ijsbeer die net zo groot is als mijn tv-meubel (don't ask..) Ik raak er overprikkeld van.
Hehequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vrouwen die proberen mee te praten over techniek
Omg, dat vind ik idd een nachtmerrie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bureau, drie boekenkasten, 1 aquariummeubelding, één tv-kast plus megatelevisie, één bed, een stapel schoenendozen, een tafeltje in het midden, een bureaustoel, een fatboy, een nachtkastje en HEEL VEEL ZOOI OVERAL TUSSENGEPROPT
Ik word er soms ook wel gek van hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Omg, dat vind ik idd een nachtmerrie.!
Wat nou proberen, zo heet dat tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vrouwen die proberen mee te praten over techniek
Ik speelde ook vaak zo'n spelletje... Moest je diamanten uitgraven en zo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef STING het volgende:
[..]
Voor augustus 1995 iig, toen kwam Windows 95
Levensgrote ijsbeerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ik bedoel met dat vierkantje?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een pluchen ijsbeer...Cool.
Een vierkantje vind ik zelf dan weer niks, ik houd wel van een beetje variatie.
Wat voor computer heb je nu? een Windows 7?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nou proberen, zo heet dat toch
[..]
Ik speelde ook vaak zo'n spelletje... Moest je diamanten uitgraven en zo.
Bel mij voor advies. In godsnaam, bel mij!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om alles uit mijn kamer te pleuren en opnieuw te beginnen met schilderen en inrichten.
Dat de banken precies zo staan dat ze een vierkant dan wel rechthoek vormen als je onzichtbare lijnen zou trekken. En daarin passend de tv en tafel en zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ik bedoel met dat vierkantje?
Die ijsbeer was een kado voor mijn zoon. Hij past niet in zijn kamer. Nog niet.
De beer krimpt nog? of gaat de kamer van Peuter groeien?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ik bedoel met dat vierkantje?
Die ijsbeer was een kado voor mijn zoon. Hij past niet in zijn kamer. Nog niet.
ik moet wel als ik straks ergens kom te wonenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Diggerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
Ik speelde ook vaak zo'n spelletje... Moest je diamanten uitgraven en zo.
Ik wil dezequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Bel mij voor advies. In godsnaam, bel mij!
Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef STING het volgende:
[..]
Voor augustus 1995 iig, toen kwam Windows 95
Valt wel mee, ik had bewust die grote kast midden in de Kamer staan, zodat de troep die echt nergens anders kon, daar achter stond. Om rust te hebben in de rest van de kamer.quote:
Die salontafel gaat ook weg idd. Heb ik alweer veel te lang, vind ik niet mooi meer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Levensgrote ijsbeer![]()
Mijn grote beer is wegik kroop vroeger in zijn armen om te slapen
![]()
Dan zou ik inderdaad t meubel weg doen. En kijk eens hoe het is om de salon tafel weg te doen en twee kleine side tabels. Hebben we hier, nergens staat meer een salontafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |