de whiskey zelf is toch voldoende?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een reden om op te staan en de whisky uit de kast te pakken.
Irish coffee gaat er ook wel inquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga er ook eens vandoor, er wacht iemand met koffie op me
Samzz welquote:
Wij willen namen en rugnummersquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Irish coffee?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je moeder?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe er maar een ja.quote:
Ik heb niet al te beste ervaringen met douche seks, neequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef PeuRac het volgende:
@Samzz, jij ging to graag samen douchen?alleen niet sexxen onder de douche
Ik heb geen Ierse whisky.quote:
maar samen douchen ansich?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet al te beste ervaringen met douche seks, nee
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
plustpunten voor beebeetjequote:
ik ook wel, al is niet elke douche even goed geschiktquote:
Waar moet een douche dan allemaal aan voldoen dat het geschikt maakt voor seks onder de douche?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ook wel, al is niet elke douche even goed geschikt
zeker smak gemaakt toen je dat stukje zeep wilde oprapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Oh, daar heb ik geen problemen meequote:
Ik nietquote:
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef kitao het volgende:
[..]
zeker smak gemaakt toen je dat stukje zeep wilde oprapen
quote:
ik sluit het niet uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh gaat het toch nog goedkomen met ons?
een stang in de muur op navelhoogte, dan kan die griet zich er aan vasthouden als ze voorovergebukt genomen wordtquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar moet een douche dan allemaal aan voldoen dat het geschikt maakt voor seks onder de douche?
Na, dan moet ik je toch die sauna maar in zien te krijgenquote:
Je moet ook niet alle standjes willen proberen te doen. En het is wel makkelijker als iemand ongeveer van gelijke lengte isquote:[..]
Ik nietOok wel goede, maar echt praktisch is het niet. En die negatieve ervaring heeft meer indruk achter gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |