Dat is inderdaad altijd kutquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:44 schreef Ragboer het volgende:
Maat van me belt af, toch vanavond niet uitgaan zegt ie. Kan ik zo slecht tegen, mensen die op het laatst afzeggen.
Doe met de rest van fok mee: blijf thuisquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:44 schreef Ragboer het volgende:
Maat van me belt af, toch vanavond niet uitgaan zegt ie. Kan ik zo slecht tegen, mensen die op het laatst afzeggen.
WAT?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
Hoorde een verhaal van je sharr van vroegerDat je rupsen verzamelde en in een potje deed
Als ik in Utreg woonde ging ik met je mee vanavond.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:44 schreef Ragboer het volgende:
Ga weer draaien danquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef Rivalo het volgende:
Zelf draai ik nooit meer, maar had nog een keer vette jingle gemaakt.
Wil hem nu wel openstellen btw, leuk voor op de vrijdagmiddag/avond of nachtbagger.
http://soundcloud.com/rivalo/vrijdagmiddagshowjingle
Hij valt nu dus ook te downloaden, moet je ff dat pijltje naar beneden aanklikken
Ook processierupsen of zo. Dat was niet zo fantastischquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
[..]
WAT?Van wie. Pissebedden, waren dat. Ik kwam ze redden.
Meh geen zin meer in, al die live shows van mij faaldenquote:
Wat, hoe hoorde je dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook processierupsen of zo. Dat was niet zo fantastisch
Geen k****r in de jingles graagquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef Rivalo het volgende:
Zelf draai ik nooit meer, maar had nog een keer vette jingle gemaakt.
Wil hem nu wel openstellen btw, leuk voor op de vrijdagmiddag/avond of nachtbagger.
http://soundcloud.com/rivalo/vrijdagmiddagshowjingle
Hij valt nu dus ook te downloaden, moet je ff dat pijltje naar beneden aanklikken
Mag dat niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen k****r in de jingles graag
Dat is altijd al ongepast en ongewenst geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:48 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Mag dat niet meer?
Dan gebruik je hem maar niet
De reden dat ook: "ik heb geen geld omdat carnaval". Dat weet je dat toch al een paar dagen...?quote:
Waarschijnlijk nu wel ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe met de rest van fok mee: blijf thuis
Als, als... Maar zoepe met Monoquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik in Utreg woonde ging ik met je mee vanavond.
Chicks hosselen en de binnenstad onveilig maken, alles
Hoezo dat? Ben je je ouders nu al zat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef sharr het volgende:
Het is zeker niet mogelijk om op je 17e al een eigen woning/kamertje te krijgen?
is mama weer eens stuk?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef sharr het volgende:
Het is zeker niet mogelijk om op je 17e al een eigen woning/kamertje te krijgen?
Wat jij wil joh, ik kan me alleen nog wel wat jingle's van jou herinneren die ook niet erg gepast waren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is altijd al ongepast en ongewenst geweest.
Vertel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wat jij wil joh, ik kan me alleen nog wel wat jingle's van jou herinneren die ook niet erg gepast waren.
Nee, ik moet eruit. Ze wil me bij m'n vader laten wonen, maar daar wil ik al helemaal niet wonen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ben je je ouders nu al zat?
Je zou haast denken dat ze dat continue is.quote:
Kom hier wonenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, ik moet eruit. Ze wil me bij m'n vader laten wonen, maar daar wil ik al helemaal niet wonen.
[..]
Je zou haast denken dat ze dat continue is.
Je mag wel bij mij wonen. Ik ga alleen wel terug naar mijn oudersquote:
Ach toen in het begin die enorm overbesekste jingles, van piemols leegzuigen met een kinderstem enzo..quote:
Is goed, ik heb niet veel ruimte nodig hoor. Alleen een bed en een laptop, en iemand die niet de hele tijd roept dat ze me gaat vermoorden en schopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij wonen. Ik ga alleen wel terug naar mijn ouders
Die jingles worden nog steeds gebruikt, daar kwets je niemand mee. Met het schelden met ziektes echter wel. Ik heb die mix nooit gedraaid en ook gelukkig nooit gehoord.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ach toen in het begin die enorm overbesekste jingles, van piemols leegzuigen met een kinderstem enzo..
Kan me ook nooit herinneren dat er zo'n streng beleid was op het gebruik van het woord kanker, de stervendehoerenkanker remix werd ook zat genoeg gedraaid.
Maar ik heb de download opengesteld, dat is het enige wat ik net in mijn eigen post zei. Iedereen is vrij om het de downloaden.
Mijn moeder werkt de hele dag en mijn vader drinkt de hele dag bier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Is goed, ik heb niet veel ruimte nodig hoor. Alleen een bed en een laptop, en iemand die niet de hele tijd roept dat ze me gaat vermoorden en schopt.
Dat ben ik gewend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt de hele dag en mijn vader drinkt de hele dag bier.
Maar mijn vader is heel relaxed hoorquote:
eh komen jullie zo achterquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is hij net zo goed als onze MC Mono?
Na dit nummer kun je er in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eh komen jullie zo achter
Dan is het goed. Maarja, dat wordt je ook (meestal) wel van bier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar mijn vader is heel relaxed hoor
neuk jequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan is het goed. Maarja, dat wordt je ook (meestal) wel van bier.
hij is er al uit, kapoen draaitquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
Zometeen mijn twee kwaliteitsverzoekjes
Ja, en Jefferson Airplane ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Had jij Lighthouse Family gerequest?
Ik was vroeger bang voor ze.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
[..]
WAT?Van wie. Pissebedden, waren dat. Ik kwam ze redden.
Ik ga ook ff de tv checken hoor.quote:
PSV - Rangers. Maar jij kijkt geen voetbal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar komt al tijden niets meer op.
Tenzij darts.
terwijl we een van de weinige mensen zijn die écht live draaienquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef sharr het volgende:
Luisteren er sowieso wel mensen? Het is écht rustig.
Baasquote:
Tune net inquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand die mijn MCkunsten heeft gehoord
Ik heb hem zachtjes aanstaan. Voetballen staat ook op hierquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Viro het volgende:
[..]
er zijn 12 luisteraars, had wel meer verwacht
Maar dat is vaak wel heel vermoeiendquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ik vandaag echt geen reet gedaan heb eigenlijk
www.onzinradio.nl/tuneinquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:51 schreef Schnorrebaard. het volgende:
hoi mensen wat is dit ik ben nieuw hier maar jullie zijn al bij zoveel delen dit moet wel gezellig zijn.
ja niks doen is ook vermoeiendquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is vaak wel heel vermoeiend
jullie zijn wel echt een groepje heh hahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
www.onzinradio.nl/tunein
ik nu live platen draaien vinyl enzo
aanvragen qua genre mogen maar we hebben natuurlijk niet alles op plaat
heel herkenbaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ik vandaag echt geen reet gedaan heb eigenlijk
eentje draait bijna alleen dubstep, eentje vooral frenchcore en tekno/frenshtek. Ik draai alles behalve dubstepquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:56 schreef Schnorrebaard. het volgende:
[..]
jullie zijn wel echt een groepje heh haha
ahhah dus je kan gewoon alles vragen wat je leuk vind en dat word dan gedraait als jullie dat hebben ahah?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eentje draait bijna alleen dubstep, eentje vooral frenchcore en tekno/frenshtek. Ik draai alles behalve dubstep
ja, alleen tegenvallende luistercijfers op het momentquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:58 schreef Schnorrebaard. het volgende:
[..]
ahhah dus je kan gewoon alles vragen wat je leuk vind en dat word dan gedraait als jullie dat hebben ahah?
maar awt doet de rest dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja, alleen tegenvallende luistercijfers op het moment![]()
maar volgens mij zijn wij en djkoelkast de enige die echt live draaien
ik weet niet wat shar is maar ik probeer te kijken wat dit is omdat het me wel gezellig lijkt muziek enzo en dan al zoveel delen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef Viro het volgende:
Volgens mij is Shar bezig als Schnorrebaard
het gaat normaal harder dan nuquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:01 schreef Schnorrebaard. het volgende:
[..]
ik weet niet wat shar is maar ik probeer te kijken wat dit is omdat het me wel gezellig lijkt muziek enzo en dan al zoveel delen.
oh dat is saai het is veel leuker zelf elke keer wat te kiezen tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
via de computer draaien
waarom is het nu zo stil dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het gaat normaal harder dan nu
zoveel delen als dit ook sinds januari
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef Schnorrebaard. het volgende:
[..]
waarom is het nu zo stil dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooiiiiiquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
snuitepetuitjepoezelwoppedoppiepoppie
Ja. Er zijn een aantal users die radio maken en de rest lult gezellig in dit topic en vraagt zo nu en dan een plaatje aan. Het is absoluut gezellig en het werkt ook best verslavend. Vaak heb je het zelf niet eens door dat je al urenlang aan het luisteren bent. Je kunt je trouwens (als je wilt) ook aanmelden als DJ. Moet je wel even goed de openingspost doorlezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:01 schreef Schnorrebaard. het volgende:
[..]
ik weet niet wat shar is maar ik probeer te kijken wat dit is omdat het me wel gezellig lijkt muziek enzo en dan al zoveel delen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef Viro het volgende:
[..]
betrapt waarop hij zegt normaal gaat het harder dan nu daardoor denk ik dat het nu stil is??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh dat klnkt wel leuk zelf dj zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Er zijn een aantal users die radio maken en de rest lult gezellig in dit topic en vraagt zo nu en dan een plaatje aan. Het is absoluut gezellig en het werkt ook best verslavend. Vaak heb je het zelf niet eens door dat je al urenlang aan het luisteren bent. Je kunt je trouwens (als je wilt) ook aanmelden als DJ. Moet je wel even goed de openingspost doorlezen.
youssef & kamalquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef Ragboer het volgende:
ewaa drerie jullie weten me naam,
je zus houd van fruit want ze eet me banaan,
elke avond staat ze me haar tietjes tegen de raam,
ze heeft het zelf een keer met een ezel gedaan.
Waarom?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koelkast zei dat je een trut was
Ik weetquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat je eigenwijs bent en toch als half-zieke bent gaan werken
Komt omdat ze van mij ee fruitmand uit Duitsland heeft gekregenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat je eigenwijs bent en toch als half-zieke bent gaan werken
Dat dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je moet jezelf wel rust gunnen hoor anders ben je binnen no-time zo weer ziek
oh?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Komt omdat ze van mij ee fruitmand uit Duitsland heeft gekregen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef robdriessen het volgende:
Ik zwaai even! En weer terug naar PSV.
Jaaa wat een lekkere fruitjes zaten daar allemaal inquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Komt omdat ze van mij ee fruitmand uit Duitsland heeft gekregen
Ja maar ik hou niet van ziek zijn. en zo superziek was ik trouwens nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je moet jezelf wel rust gunnen hoor anders ben je binnen no-time zo weer ziek
Oh dan word ik nog lang nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus.
Pas als je mama bent is het gedaan met uitzieken
Niemand houdt van ziek zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:10 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja maar ik hou niet van ziek zijn. en zo superziek was ik trouwens niet
en ik vond het lullig voor mijn collega's
Ach die waren toch ook al niet lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand houdt van ziek zijn![]()
en je collega's kunnen heus ook wel een keertje zonder je, nu heb je kans dat je collega's ook binnen no time ziek zijn
Dan word je nog lang niet wat?quote:
Okay!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Rockiejj het volgende:
Ee boys, mn internet doet t nog steeds niet.. Nieuwe router moet nog geïnstalleerd worden, dus ook voor vanavond cancel ik mijn show, morgen is tie wel goed denk ik..Hoop dat jullie het snappen.
Gepost vanaf mijn iPod Touch
PM naar djkoelkast sturen. Die kan je op weg helpen mbt de software enzquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef Schnorrebaard. het volgende:
haha ik heb even gekeken hoe je dj moet worden maar ik snap het niet
Maar heeft koelkast je aangestoken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dit: Pas als je mama bent is het gedaan met uitzieken
ga je draaien dan vanavondquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Rockiejj het volgende:
Ee boys, mn internet doet t nog steeds niet.. Nieuwe router moet nog geïnstalleerd worden, dus ook voor vanavond cancel ik mijn show, morgen is tie wel goed denk ik..Hoop dat jullie het snappen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ga je draaien dan vanavond?
Stoer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb hem aangestoken, maar ik dacht dat ik wel uitgeziekt was, maar niet dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar heeft koelkast je aangestoken?
haha okee ik ga me eerst eens inlezen en dan wil ik het wel een keertje proberen hahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PM naar djkoelkast sturen. Die kan je op weg helpen mbt de software enz![]()
Verder heb je alleen software en muziek nodig. Mic zou leuk zijn om je show wat meer interactief te maken
Voelt hij zich wel al weer wat beter?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik heb hem aangestoken, maar ik dacht dat ik wel uitgeziekt was, maar niet dus
We horen je vanzelf een keer on air danquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef Schnorrebaard. het volgende:
[..]
haha okee ik ga me eerst eens inlezen en dan wil ik het wel een keertje proberen haha
Doe eens niet mijn plan inpikkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga denk ik in bed Ajax kijken en dan ergens halverwege in slaap vallen
Ik kijk het morgen wel terug online. Vanavond Ajaxquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef mc-Piel het volgende:
Vanavond Oh Oh Tirol
En piel gaat gewoon kijken!
Haters gonna hate..
Oja deel van mijn plan was om dit samen met een zak chips te doen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet mijn plan inpikken
Ik heb HJ.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oja deel van mijn plan was om dit samen met een zak chips te doen...
Mwah het gaatquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voelt hij zich wel al weer wat beter?
[..]
Die stomme Ez zit waarschijnlijk ook in de Arenaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff gewoon vanavond geen trainen omdat er maar 3 mensen zouden zijn, de rest heeft afgezegd om of naar Ajax te gaan of om thuis te kijken
Ga hem maar even verzorgen danquote:
Hij hangt op de bank en kijkt darts, ik vind het bestquote:
hahaha lolligquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dragems, ik heb vandaag gewoon weer 2x gebeden aan mijn Drekkems altaar hoor
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik nietik vond het kutmuziek, sorry.
Ik luisterquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand hier die nog luisterd?
als je tijdens het nummer vraagt weten we hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef --Australian-- het volgende:
Kan ik ook op een of andere manier zien welke liedjes er allemaal afgespeeld zijn?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
(vriend van arnold:) ik kan wel even kijken welke platen er niet meer op de goede plek in mn platenbak staan
jaa vast wel haha dat word vast wel leuk ahahquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voelt hij zich wel al weer wat beter?
[..]
We horen je vanzelf een keer on air dan
Mijn speakers inmiddels wel in ieder gevalquote:
Tantoe spange boyquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn speakers inmiddels wel in ieder geval..
Jwz mi sweetyquote:
Van dit naar mainstreamquote:
Ik hoor nu wel normale muziek.quote:
ik ben er alquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Het aantal gaat omhoog, weet ik zeker.
Dragems komt zo
RTL7quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Op welk net wordt Ajax eigenlijk uitgezonden?
Op Eredivisie alleen Twente
RTL 7quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Op welk net wordt Ajax eigenlijk uitgezonden?
Op Eredivisie alleen Twente
Jij draait nu niet sulle.quote:
yup jij?quote:
haha ik weetquote:
Euj! Ik was eerste!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef robdriessen het volgende:
OK, Dragems wintStuur me even een PM met het nummer uit de platenkast en je nieuwe suggestie.
Ik zei dat ik de mooiste uit ging zoekenquote:
ik vind het bestquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Draak wil jij rock zn uur weer vullen?
Heh ow okee, dat had ik niet goed verstaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zei dat ik de mooiste uit ging zoekenMaar straks nog een kans!
Okay geregeldquote:
huh?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay geregeld
VERDOMME HIJ MIST HEM
Wordt leuk dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu al 3 kansen gehadin 6 minuten
Hmm, soul mate.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt leuk dus![]()
* Huppelmuts zet radio iets zachter, pakt nieuwe HJ en gaat lekker voetbal kijken
Oh? Wordt dat als vaag beschouwd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Ragboer het volgende:
Weet je wat vaag is? Coke snuiven van de piemel van je moeder.
WATquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Yeah!De film die een vriend van me echt WEIGERT te kijken!
Lijkt mij ook wel, opzichquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Ragboer het volgende:
Weet je wat vaag is? Coke snuiven van de piemel van je moeder.
Waarom? Bazenfilm hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Yeah!De film die een vriend van me echt WEIGERT te kijken!
Bij mij heeft het ook een paar jaar geduurd hoor; de cover stond me gewoon helemaal niet aan. Dat probleem heeft hij dus ook er mee.quote:
Don't judge a book by its coverquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij heeft het ook een paar jaar geduurd hoor; de cover stond me gewoon helemaal niet aan. Dat probleem heeft hij dus ook er mee.
GHB en die DVD aanzetten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef ToT het volgende:
Ik heb hem al verteld wie er allemaal in spelen, heb hem dat stukje laten zien van "I'm a mushroomcloud-laying motherfucker, motherfucker!", maar niets helpt...
Die portemonee is ook echt te koop he!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef mc-Piel het volgende:
''Now give me my wallet.. ''
'' Which wallet is yours?''
'' The one that says; bad motherfucker''
Ga jij het even voordoenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ebicilio zo hebben we godverdomme niet geleerd te schieten bij Hollandia!
Hoornquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ebicilio zo hebben we godverdomme niet geleerd te schieten bij Hollandia!
daft punk UI nicequote:
Weer dit kutnummer. Die hoor ik echt te vaak op deze radio.quote:
Helaas heb ik geen zicht op de statistieken van Draakje, dus heb ik geen voorkennis over wel of niet gedraaide nummers. Volgende wordt vast weer beter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weer dit kutnummer. Die hoor ik echt te vaak op deze radio.
Uitgezet.
Ajaxquote:
En Oh Oh Tirolquote:
Haaihaaiquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef robdriessen het volgende:
Dan denk ik dat het Huppel gaat wordenStuur even een DM met het nummer uit de platenkast en je nieuwe liedje.
Dat zekerquote:
Ik ben vrouw, ik kan multitaskenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef dragems het volgende:
ook maar 1 iemand die post. kutvoetbal
Ik zag hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef robdriessen het volgende:
En de platenkast is alweer aangepast. Damn, ik ben goed.
Van aerosmithquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef robdriessen het volgende:
En voor de bonuspunten: Welk nummer samplet Eminem hier?
Ja?quote:
Oh? Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Viro het volgende:
Is mij opgevallen dat het is iedere donderdag rustig is in het reeks
Ik kijk al een tijdje geen tv meer, dus heb geen idee wat er op TV te zien is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef robdriessen het volgende:
Donderdag: Wie Is De Mol, Oh Oh Tirol, voetbal. We leggen het af tegen de TV
Slaap lekker babequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |